Istotne zmiany - Zarządzenie Rektora nr 25 z dnia 8 lipca 2015r. w sprawie SELS Kraków, 19 listopada 2015r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
System Zapewnienia Jakości Kształcenia w AGH
Advertisements

Kształcenie w AGH – plan rozwoju kształcenia w perspektywie kadencji
dr Agnieszka Maciejewska-Karłowska
Dr inż. Magdalena Jabłońska
Informacja na temat FŚPMdSiD PW w roku akademickim 2013/2014
Narada dyrektorów szkół i placówek oświatowo-wychowawczych
WIZA STUDENCKA propozycje rozwiązań systemowych
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Kuratorium Oświaty w Warszawie. Pani Katarzyna Hall, Minister Edukacji Narodowej podpisała 9 grudnia 2009 r. rozporządzenie zmieniające w sprawie warunków,
Karta członkowska ZHP.
Dalej. Wejdź na stronę internetową uczelni. Znajdź zakładkę REKRUTACJA 2010/2011 Załóż swoje konto – otrzymasz login i hasło dostępu. dalejwstecz.
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ
Karta członkowska ZHP.
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
Agata Papis Kaja Pilarska
Sprzeczności i „niewykonalne” zapisy
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
Zintegrowany System Informatyczny Dydaktyki: Jak zrezygnowaliśmy z indeksów Sławomir Hausman.
Program ERASMUS w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach.
KRWIOLECZNICTWO M. Kaźmierczak XI 2012.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
WYPEŁNIANIE FORMULARZA WNIOSKU O PRZYZNANIE STYPENDIUM SPECJALNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (INSTRUKCJA DO ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO REGULAMINU USTALANIA WYSOKOŚCI,
Opracował :© 2014 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2014/2015 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
Elektroniczna weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców
Rola KDPW w obsłudze walnych zgromadzeń Pierwsze doświadczenia po zmianie KSH.
Nagroda Prezesa Rady Ministrów (Rozporządzenia PRM z z dnia 27 sierpnia 2004 r. ) 1)wyróżnione rozprawy doktorskie dla osób, którym został nadany stopień.
Jak w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego potwierdzać efekty uczenia się zdobyte poza systemem.
ODPŁATNOŚĆ ZA SZKOLENIA : 500,00 Zł Kod kursu: PP/EdB/1/2015
Zmiana imienia i nazwiska
1 Narada z dyrektorami szkół/placówek województwa Zachodniopomorskiego - komunikaty Szczecin, 27 sierpnia 2015 r. Stargard Szczeciński/Koszalin, 28 sierpnia.
Egzamin maturalny maj Egzamin maturalny jest przeprowadzany na podstawie wymagań określonych w podstawie programowej kształcenia ogólnego oraz sprawdza,
Kto może ubiegać się o stypendium Rektora?
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
Gmina Janów Lubelski podejmuje działania zmierzające do polepszenia warunków życiowych rodzin wielodzietnych zamieszkujących na swoim terenie. W 2014.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
Zasady przygotowania dokumentów dla uczniów i przedsiębiorców 4-tygodniowe płatne staże wakacyjne dla uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych realizowane w.
Pełnosprawny Student IX Kraków, 3 listopada 2015 r. DR MARIA GORCZYŃSKA PEŁNOMOCNIK REKTORA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Opracował :© 2015 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2015/2016 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
Prezentacja funkcjonalności elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA) w kontekście Aplikacji Gabinetowych.
E-zwolnienia Zmiany wchodzące od roku.
Opracował :© Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS rok akademicki 2013/2014 WYPEŁNIANIE FORMULARZA WNIOSKU.
Www. vizja.netwww. vizja.pl Karta Pobytu Czasowego oraz formalności związane z podjęciem pracy przez studentów zagranicznych na terytorium RP, Rafał Woźniak.
Joanna Król Kuratorium Oświaty we Wrocławiu ZMIANY W PROCEDURACH ZGŁASZANIA WYPOCZYNKU I WYCIECZEK VI Dolnośląska Konferencja Promocji Turystyki „Bezpieczne.
OBOWIĄZKOWEPRAKTYKIZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE. praktyki zawodowe integralny element studiów I stopnia integralny element studiów I stopnia wymiar: 120.
Formalności i wzory wypełniania niezbędnych dokumentów.
Dyplom ukończenia studiów i suplement do dyplomu
Praktyki zawodowe w 5 krokach
WYPEŁNIANIE I PRZEDKŁADANIE HARMONOGRAMÓW
Zasady zgłaszania innowacji pedagogicznej w kontekście
Zbiór przepisów dotyczących Karty Rowerowej
Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Przedsiębiorczość i Marketing
Unieważnienie egzaminu przez PZE
Dokumenty regulujące proces studiów na Wydziale Lekarskim UJ CM Gdzie szukać informacji? Bogusława Adamczyk Kraków, 14 grudnia 2016.
Regulamin studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich oraz Regulamin studiów doktoranckich w pigułce Piotr Szumliński.
POLITECHNIKA POZNAŃSKA, WYDZIAŁ INŻYNIERII ZARZĄDZANIA
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Studenckie Granty Badawcze 2018
Konkursy dla ABK - podsumowanie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
PROJEKT ZARZĄDZENIA PROCEDURA DYPLOMOWANIA
POLITECHNIKA POZNAŃSKA, WYDZIAŁ INŻYNIERII ZARZĄDZANIA
WZORY NOWEJ DOKUMENTACJI PROGRAMÓW STUDIÓW dla cykli rozpoczynających się od r.a. 2019/2020 Szczecin, 25 stycznia 2019 r.
Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne w Narodowym Funduszu Zdrowia (NFZ)
PROJEKTY POWER
Zapis prezentacji:

Istotne zmiany - Zarządzenie Rektora nr 25 z dnia 8 lipca 2015r. w sprawie SELS Kraków, 19 listopada 2015r.

ZARZĄDZENIE NR 25/2015 Rektora Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie z dnia 8 lipca 2015 r. w sprawie korzystania w AGH z Systemu Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (SELS)

ZARZĄDZENIE NR 25/2015 Zmiana nazwy Centrum Personalizacji na Centrum Kart Elektronicznych Strona www: Kontakt:

POSTANOWIENIA OGÓLNE § 1, pkt 2 „ELS obligatoryjnie wydawane są wszystkim studentom: 1) pierwszego roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego stopnia, 2) pierwszego roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia, niebędącym absolwentami studiów pierwszego stopnia w AGH.”

POSTANOWIENIA OGÓLNE § 1, pkt 3 „Studenci pierwszego roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia, którzy po ukończeniu studiów pierwszego stopnia w AGH kontynuują studia drugiego stopnia, utrzymują ELS, dotychczas posiadane na studiach pierwszego stopnia ELS.”

POSTANOWIENIA OGÓLNE § 1, pkt 4 i 5 „4. Nową ELS otrzymują: 1) osoby ponownie rekrutujące się na studia w AGH, 2) studenci przenoszący się na AGH w trakcie trwania studiów. 5. Osoby skreślone z listy studentów, przywrócone na studia w wyniku reaktywacji otrzymują ELS, posiadane przed skreśleniem z listy studentów.”

UPRAWNIENIA DO OTRZYMANIA LEGITYMACJI STUDENCKIEJ § 3, pkt 2 „Prawo do posiadania legitymacji studenckiej mają studenci: do dnia ukończenia studiów, zawieszenia w prawach studenta lub skreślenia z listy studentów, zaś w przypadku absolwentów studiów pierwszego stopnia – do dnia 31 października roku ukończenia tych studiów.”

UPRAWNIENIA DO OTRZYMANIA LEGITYMACJI STUDENCKIEJ § 3, pkt 3 i 4 „3. Student oraz absolwent, który utracił prawo do posiadania legitymacji studenckiej, zobowiązany jest zwrócić ją Uczelni. 4. W przypadku utraty legitymacji, student lub absolwent zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Uczelni, a także zamieszczenia w prasie stosownego ogłoszenia, które jest podstawą rozliczenia z Dziekanatem.”

Kiedy zwracać ELS do CKE ? 1. Wymiana legitymacji: zniszczone, zmiana danych osobowych, błędny wydruk (błąd AGH), brak miejsca na hologramy. 2. Po rekrutacji. ZWROT DO CKE

ZASADY WYDAWANIA DUPLIKATÓW I WYMIANY LEGITYMACJI § 5, pkt 1 „W przypadku utraty ELS wydawany jest jej duplikat […].” UTRATA ELS OPŁATA ( ZAGUBIENIE, KRADZIEŻ ) 25,50 zł DUPLIKAT

ZASADY WYDAWANIA DUPLIKATÓW I WYMIANY LEGITYMACJI § 5, pkt 2 USZKODZENIE ZNISZCZENIE ZMIANA DANYCH (w tym danych osobowych) BRAK MIEJSCA NA HOLOGRAMY OPŁATA 17 zł REPLIKA REPLiKA REPLIKA

ZASADY WYDAWANIA DUPLIKATÓW I WYMIANY LEGITYMACJI § 5, pkt 3 i 4 „3. W przypadku stwierdzenia wadliwie działającego układu elektronicznego karty dopuszcza się bezpłatną wymianę ELS pod warunkiem, że karta była użytkowana przez studenta w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, liczonych od daty wystawienia ELS. 4. O warunkach wymiany reklamacyjnej ELS, […], decyduje pracownik Centrum Kart Elektronicznych.”

DRUK WEWNĘTRZNY CKE

ZASADY WYDAWANIA DUPLIKATÓW I WYMIANY LEGITYMACJI § 6, pkt 1 „1. Student zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Dziekanatu swojego Wydziału o uszkodzeniu, zniszczeniu, zmianie danych osobowych, zapisanych na legitymacji studenckiej lub o jej utracie. Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie wniosku o wydanie ELS według wzoru określonego w załączniku nr 5 do niniejszego zarządzenia.”

WNIOSEK O WYDANIE ELS

ZASADY WYDAWANIA DUPLIKATÓW I WYMIANY LEGITYMACJI § 6, pkt 2 i 3 „2. W przypadku utraty, upoważniony pracownik Dziekanatu przekazuje informacje o utracie ELS do Centrum Kart Elektronicznych, w celu opublikowania ogłoszenia na stronie internetowej Centrum Kart Elektronicznych AGH. 3. Ogłoszenie, […] publikowane jest przez okres 21 dni od daty zgłoszenia utraty ELS przez studenta.”

PRZEDŁUŻANIE WAŻNOŚCI WYDANYCH ELS § 13, pkt 2 i 3 „2. Przedłużenia ważności karty ELS dokonuje się wyłącznie studentom, którzy uzyskali wpis na kolejny semestr potwierdzony na podstawie odpowiedniej adnotacji w systemie Dziekanat.XP lub w indeksie na stronach 4-6 w przypadku studentów, którzy posiadają indeks. 3. W przypadku absolwentów pierwszego stopnia, przedłużenia ważności legitymacji studenckiej dokonuje się do dnia 31 października roku, w którym ukończyli studia pierwszego stopnia na podstawie odpowiedniej adnotacji w systemie Dziekanat.XP w odniesieniu do daty złożenia egzaminu dyplomowego.”

KONTROLA, NADZÓR I BEZPIECZEŃSTWO SYSTEMU ELS § 19 i 20 UCI – techniczny administrator SELS Kanclerz – „zarządza uprawnieniami dotyczącymi dostępu do poszczególnych obszarów układów pamięci blankietów ELS” Prorektor AGH ds. Kształcenia – sprawuje „nadzór nad prawidłowym stosowaniem niniejszego zarządzenia”

ZAMAWIANIE ELS Załącznik nr 4 do Zarządzenia nr 25/2015 „1. Baza danych ELS tworzona jest poprzez elektroniczny transfer danych z systemu Dziekanat.XP.” „2.1. Upoważniony pracownik Dziekanatu składa w Centrum Kart Elektronicznych pisemny wniosek o wykonanie ELS (wydrukowany z systemu Dziekanat.XP) wraz z kolorowym zdjęciem studenta. „

1.Brak miejsca na hologramy. 2.Nowy student. 3.Poprawa danych (błąd AGH). 4.Utracono wersję papierową (oryginał ELS). 5.Utrata legitymacji. 6.Wydanie pierwszej legitymacji. 7.Wydrukowano. 8.Wymiana legitymacji papierowej na ELS. 9.Zmiana adresu. 10.Zmiana nazwiska i adresu. 11.Zmiana numeru PESEL. 12.Zniszczenie legitymacji. Powody personalizacji Uwagi: 1.Jakość danych. 2.PESEL obcokrajowców. 3.Polski adres. 4.Zgoda do MPK. 5.Data i podpis. 6.Zdjęcie – kolorowe! 7.Opisywanie zdjęć. Dziekanat.XP/Dane studenta/Dodatkowe/Zamówienie legitymacji Proszę o zmianę zdjęcia studentowi

Imię i nazwisko „imię do 24 znaków oraz nazwisko w dwóch wierszach, do 28 znaków każdy […]” Adres „[…] w dwóch wierszach, do 40 (w praktyce 30) znaków każdy […]” Zdjęcie „kolorowe zdjęcie […] o wymiarach 20 mm x 25 mm w rozdzielczości co najmniej 300 dpi” Załącznik nr 3 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U. Nr 201, poz. 1188)

Przypomnienie – Załącznik nr 4 Wydawanie oryginałów i duplikatów ELS „3.1 Centrum Kart Elektronicznych dokonuje personalizacji karty ELS w ciągu 7 dni roboczych od dnia przekazania wniosku przez upoważnionego pracownika Dziekanatu Wydziału.”

POSTANOWIENIA OGÓLNE § 2, pkt 3 „W sprawach związanych z wydawaniem ELS dla studentów występują pracownicy Dziekanatów upoważnieni przez Dziekana Wydziału”

Ważny dokument zgodnie z Rozporządzeniem MNiSW, powinien znajdować się w teczce osobowej studenta. Dodano w nowym Zarządzeniu Ważne pouczenie studenta o zwrocie legitymacji

Centrum Kart Elektronicznych § 9, pkt 3 Centrum Kart Elektronicznych obciąża jednostkę Uczelni, dla której wykonuje personalizację notą wewnętrzną, wystawianą na koniec każdego miesiąca. Dział Ekonomiczny Pan Maciej Wojtaszek tel

PODSUMOWANIE AGH Centrum Kart Elektroni- cznych Dziekanat

PYTANIA

Dziękuję za uwagę!