Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, lipiec- sierpień 2015

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
ROMAN QUALITY SUPPORT - - cell:
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów oraz radiofonii i telewizji Modele norweskich organów odpowiedzialnych za regulację mediów.
Możliwości KRRiT w kształtowaniu jakości reklamy w rtv
W RADIU I TELEWIZJI – kontekst międzynarodowy i doświadczenia polskie
Wyniki drugiej kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, wrzesień
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
Udział tematyki lokalnej w koncesjonowanych programach radiowych o zasięgu lokalnym na podstawie monitoringów przeprowadzonych w latach Departament.
1 Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji Warszawa, 15 lutego 2007 r.
Podsumowanie Ankieta na temat organizacji kształcenia w liceach ogólnokształcących w ramach monitorowania wdrażania nowej podstawy programowej w roku szkolnym.
WEBLOG jako źródło informacji. Definicja Webloga Blog (Weblog) to rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno,
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Realizacja planu kontroli agencji zatrudnienia z terenu województwa pomorskiego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku za okres od r. do
Status SP ZOZ, a komercyjne usługi medyczne
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Wpływ orzecznictwa ETS w sprawie Mediakabel na kwalifikację linearnych usług audiowizualnych Dr Ewa Skrzydło-Tefelska Polski członek GALA.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji Warszawa, 27 kwietnia 2009 Wideo na żądanie w kontekście implementacji tzw. dyrektywy O audiowizualnych usługach medialnych.
Wyniki kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Jak poprawnie korzystać z wyszukiwarek internetowych
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji Warszawa, 17 lutego 2009 Wideo na żądanie w kontekście implementacji tzw. dyrektywy O audiowizualnych usługach medialnych.
Internetowe surfowanie
Świadczenie e-usług publicznych na poziomie centralnym i regionalnym
Warszawa, 2 września  NIEWIDOMI OD URODZENIA  SŁABOWIDZĄCY  OCIEMNIALI  OSOBY STARSZE  INNE DYSFUNKCJE.
Realizacja usług dostępowych w kanałach nc+. Usługi dostępowe w nc+ Audiodeskrypcja - filmy fabularne, seriale i programy dla dzieci, filmy dokumentalne.
Realizacja usług dostępowych w telewizjach dla dzieci.
Telewizja dostępna dla wszystkich
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego 2013/2014 przedszkola
 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ochroniarskich i usług portierskich na terenie domów pomocy społecznej, wchodzących.
Monitorowanie realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkołach zawodowych. 1.
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Podsumowanie konsultacji społecznych Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych oraz Kryteriów wyboru projektów Europejskiego Funduszu Społecznego Zielona.
Ochrona małoletnich przed treściami pornograficznymi w Internecie Barbara Turowska Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa
POJĘCIE PRZEDSIĘBIORCY W PRAWIE POLSKIM
ZMIANY TECHNICZNE do kryteriów szczegółowych wyboru finansowanych operacji dla Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
UWAGA NA DOPALACZE !. Rynek narkotykowy się zmienia, pojawiają się nowe substancje. Od 3 lat na światowym rynku można zaobserwować ekspansję nowego typu.
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
Prawdy oczywiste Opłaty za radioodbiorniki i telewizory w firmie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Pełnosprawny Student IX Kraków, 3 listopada 2015 r. ASYSTENT DLA STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI.
Dostępność informacji dla osób z niepełnosprawnościami Mikołaj Rotnicki Pełnosprawny Student IX Kraków, 3 listopada 2015 r.
Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych Wybory parlamentarne 2015.
Propozycje zmian w statucie stowarzyszenia LGD Partnerstwo Dorzecze Słupi Krzynia, 29 września
PLAN EWAULACJI Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Toruń, 15 grudnia 2015 r.
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
Lokalne programy telewizyjne w Internecie Michał Wiśniewski Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa kwiecień
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
Wyniki kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie 1.
Legalne Źródła Muzyki i Filmów Czy pobierasz, słuchasz i oglądasz je legalnie? Opracowała: Katarzyna Steliga.
Dostępność stron internetowych Wprowadzenie do WCAG Dział ds. Osób Niepełnosprawnych ul. Retoryka 1/ Kraków tel.: , fax.:
INFORMACJA z realizacji obowiązków nadawców publicznych wynikających z rozporządzenia KRRiT z 24 kwietnia 2003 roku I i II kwartał 2016 roku Warszawa,
INFORMACJA o realizacji przez nadawców publicznych obowiązków wynikających z rozporządzenia KRRiT z 29 IV 2011 r. w sprawie trybu postępo­wania związanego.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
XI edycja programu Trzymaj Formę!
PRAWO KONSTYTUCYJNE Ćwiczenia 10.
Języki obce.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
dr Agnieszka Brzozowska
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
Lokalne programy telewizyjne w Internecie
Monitoring Informacji Tematycznej Szkolenie
Radiofonia i telewizja - uregulowania prawne, podstawowe pojęcia, KRRiT, koncesjonowanie działalności .
Technologie informacyjne w administracji publicznej wykład 5
Zapis prezentacji:

Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, lipiec- sierpień 2015 Wyniki kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, lipiec- sierpień 2015

METODOLOGIA W lipcu- sierpniu 2015 roku monitoringiem objęto 53 witryny internetowe. Podzielono je, ze względu na specyfikę zawartości na cztery kategorie: 1. „Klasyczne VOD”- największe serwisy VOD, zawierające niemal wyłącznie filmy oraz seriale, do tej kategorii zaklasyfikowano 17 witryn; 2. „VOD- muzyczne”- serwisy VOD zawierające głównie teledyski oraz ciekawostki muzyczne- 6 witryn; 3. „Inne”- pozostałe serwisy zawierające audycje inne niż wyżej wymienione- np.: plotki z życia gwiazd (pudelek.tv, plotek.tv), serwisy poradnikowe (tv.auto-swiat.pl, ista.tv), serwisy „dziecięce” zawierające wyłącznie audycje adresowane do najmłodszych użytkowników (lulek.tv, miniminiplus.pl) - 30 witryn.

METODOLOGIA Klasyczne Witryny VOD mogły otrzymać maksymalnie 14 punktów - 6 pkt za oznaczenia audycji symbolami graficznymi wskazującymi na przeznaczenie dla określonej kategorii wiekowej: podczas wyboru audycji z katalogu (3 pkt), podczas trwania audycji (3 pkt); - 3 pkt za podanie pełnych danych o podmiocie dostawcy usług: nazwie dostawcy (1 pkt), podanie adresu korespondencyjnego (1 pkt), podanie adresu email (1 pkt); - 3 pkt za promowanie audycji europejskich: podawanie informacji o kraju produkcji danej audycji (1 pkt), posiadanie na stronie wyszukiwarek audycji ze względu na kraj pochodzenia (1 pkt), za obecność na stronie osobnych katalogów zawierających audycje europejskie, w tym polskie (1 pkt); - 1 pkt za wskazanie Krajowej Rady jako organu właściwego w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie; - 1 pkt za obecność w udostępnianych audycjach udogodnień dla osób niepełnosprawnych (audiodeskrypcji, tłumaczeń na język migowy).

Klasyczne VOD dane o podmiocie

Oznaczenia graficzne- klasyfikacja wiekowa Klasyczne VOD Oznaczenia graficzne- klasyfikacja wiekowa

Promocja audycji europejskich Klasyczne VOD Promocja audycji europejskich

Udział audycji produkcji europejskiej w udostępnianej ofercie Wśród 15 monitorowanych serwisów audycje produkcji europejskiej stanowiły 59%.

Udział audycji polskich w wybranych katalogach W 10 najczęściej spotykanych katalogach oferta polska stanowiła zaledwie 10%.

Klasyczne VOD, kontrole 2013-2015

Klasyczne VOD- podsumowanie kontroli Kontrola wykazała, że niemal wszyscy czołowi polscy dostawcy VOD realizują przepisy ustawy o radiofonii i telewizji, w zakresie podawania danych o dostawcy, oznaczania audycji symbolami graficznymi w trakcie prezentacji w katalogu oraz w czasie trwania. Podobnie jak w zeszłym roku w najsłabszym stopniu realizują wymogi ustawy obligujące ich do promowania audycji europejskich. W dalszym ciągu śladowa jest oferta audycji dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu wzroku lub słuchu ( 2 serwisy, po 6 filmów każdy)

Modele biznesowe dostawców VOD (wszystkie 53 monitorowane serwisy)

Modele biznesowe dostawców VOD Średni czas trwania reklam przed audycją 1 min. 10 sek.

Przekazy handlowe w ofercie dla dzieci. W monitorowanych 53 serwisach 18 posiadało audycje dla dzieci i młodzieży z czego 10 serwisów przed audycjami udostępniano reklamy; Najczęściej reklamowano zabawki (w 7 serwisach), oraz słodycze (w 5 serwisach); Sporadycznie (w 2 przypadkach) reklamowano również farmaceutyki.

Oferta programowa- klasyczne VOD/ VOD dla dzieci i młodzieży Łącznie na przedmiotowych stronach odnotowano 36256 filmów i innych audycji. Najwięcej z nich zaobserwowano na stronie – vod.interia.tv- 19841 (prawie 55% wszystkich monitorowanych audycji, nie uwzględnione na powyższym wykresie).

Oferta programowa- klasyczne VOD/ VOD dla dzieci i młodzieży W badanych serwisach odnotowano zaledwie 804 audycji adresowanych dla dzieci, stanowiły one znikomy- (2%) udział udostępnianej oferty. Pięć serwisów w ogóle nie udostępniało żadnych audycji dla najmłodszych widzów. Strony dedykowane w całości dzieciom, nie udostępniały dużej liczby audycji.

Dziękuje za uwagę Monitoring przeprowadzili: Ewa Brzozowska, Jacek Cieplak, Grażyna Krassowska, Paulina Staszczak, Agnieszka Wąsowska, Michał Wiśniewski Opracowanie wyników: Paulina Staszczak, Michał Wiśniewski