RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Wizje życia młodych ludzi w Polsce Projekt Echa Europy jest realizowany w ramach Programu Młodzież w działaniu Akcja 2 - Wolontariatu Europejskiego i współfinansowany.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Przedszkole nr 2 „Kraina Wesołej Zabawy”
INTELIGENCJE WIELORAKIE wg koncepcji H. Gardnera
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
ZBOŻA ZJADAMY – ENERGIĘ Z NICH MAMY
Opracowała: Joanna Kozieł
Rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nazwa placówki: Przedszkole Miejskie nr 9 im. W. Chotomskiej.
Sześciolatek w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI AKCJI „ZBOŻA ZJADAMY, ENERGIĘ Z NICH MAMY”
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Z OBSZARU: RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE przeprowadzonej w przedszkolu nr 243 w roku szkolnym 2013/2014.
Akcja została przeprowadzona na przełomie października i listopada ( ), wzięły w niej udział obie grupy przedszkolne Leśne Duszki(5- latki)
Prezentacja fotograficzna Moduł wiosenny – Przedszkolak bezpieczny w środowisku Przedszkole Samorządowe w Bolkowie ul.Sienkiewicza Bolków.
“Szkoła w procentach”.
Akcja rozpoczęła się 13 stycznia, a zakończyła 21 lutego (przerwa w czasie ferii zimowych). Wzięły w niej udział obie grupy przedszkolne: Leśne Duszki.
Analiza wyników ankiety o hałasie.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
KIERUNKI ROZWOJU WSI OLSZYNA DOLNA LISTOPAD 2014r.
PROJEKT JABŁKO grupa II Muchomorki
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU „AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA” OPRACOWAŁY: DANUTA SZMANDRA, ANNA BEDNAREK „ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY BO O ZDROWIE I HIGIENĘ.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród osób różnej społeczności.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Z OBSZARU: DZIECI SĄ AKTYWNE Dane gromadzone były w okresie: – r.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Ewaluacja wewnętrzna przeprowadzona w Zespole Szkół w roku szkolnym 2013/2014 Przedmiot ewaluacji obszar III Funkcjonowanie szkoły w środowisku lokalnym.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
6-LATEK W SZKOLE „Nie ta­kie ważne, żeby człowiek dużo wie­dział, ale żeby dob­ rze wie­dział, nie żeby umiał na pa­mięć, a żeby ro­zumiał, nie żeby go.
Publiczne Przedszkole nr 5 w Świebodzinie JAK FUNKCJONUJE BEZPIECZEŃSTWO DZIECI W PRZEDSZKOLU?
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w I semestrze w roku szkolnym 2014/2015 w Szkole Podstawowej w Starej Kornicy Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ST. STASZICA W GOŁKOWICACH.
ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO BIALSKICH PIĘCIOLATKÓW AGNIESZKA DMITRUK, HELENA POPŁAWSKA, WOJCIECH HOŁUB.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNETRZENEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ROK SZKOLNY 2015/2016.
OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
PILOTAŻ KONCEPCJI PRZEDSZKOLA PROMUJĄCEGO ZDROWIE I NARZĘDZI DO AUTOEWALUACJI DZIAŁAŃ W PRZEDSZKOLU NR 7 W ŁOWICZU Łowicz, maj 2017r.
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Przedszkolu nr 6 im
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
„Rola bajki w rozwoju i wychowaniu dzieci przedszkolnych”
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Raport z ewaluacji- Rozwijanie zainteresowań dzieci
Zapis prezentacji:

RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”

W roku 2014/2015 w Przedszkolu Nr 5 w Raciborzu przeprowadzono ewaluację wewnętrzną w wymaganiu Dzieci są aktywne. Celem było sprawdzenie czy dzieci są wdrażane do samodzielności i aktywności na rzecz własnego rozwoju poprzez chętne uczestnictwo w zajęciach. Do zebrania niezbędnych informacji poproszono rodziców o wypełnienie anonimowej ankiety. Łącznie rozdano 25 ankiet, z czego 17 zostało wypełnionych przez rodziców. W badaniu ankietowym udział wzięło więc 68% rodziców.

Znaczna większość badanych rodziców uważa, że ich dzieci chętnie (88%) lub raczej chętnie (12%) uczęszczają do przedszkola. Żaden z badanych rodziców nie stwierdził, że jego dziecko raczej nie lubi lub zdecydowanie nie lubi uczęszczać do przedszkola. WNIOSEK: WNIOSEK: Zdaniem większości rodziców dzieci chętnie uczęszczają do przedszkola.

Spośród wszystkich badanych 59% deklaruje, iż jego dziecko opowiada o swoim pobycie w przedszkolu, 29% odpowiedziało iż raczej tak, 12 % badanych iż trudno im powiedzieć. Żaden z badanych rodziców nie uznał że jego dziecko nie opowiada o swoim pobycie w placówce. WNIOSEK: WNIOSEK: Zdaniem większości rodziców dzieci opowiadają o swoim pobycie w przedszkolu

Znaczna większość badanych rodziców uważa, że ich dzieci okazują zadowolenie z zajęć, w których uczestniczą w przedszkolu (76%) lub raczej okazują (6%). Natomiast 18% nie potrafi udzielić precyzyjnej odpowiedzi na to pytanie. Żaden z badanych rodziców nie stwierdził, że jego dziecko nie okazuje zadowolenia z zajęć w przedszkolu. WNIOSEK: WNIOSEK: Zdaniem większości rodziców dzieci okazują zadowolenie z zajęć, w których uczestniczyły w przedszkolu.

Do zajęć (aktywności ) dającym największe zadowolenie dzieciom, według ankietowanych rodziców należą : spacery, wycieczki, wyjścia w obrębie dzielnicy, zabawy w ogrodzie przedszkolnym oraz zajęcia rozwijające mowę czyli inscenizacje, teatrzyki, bajki i opowiadania. Żaden ankietowany nie zaliczył do tych zajęć zabaw matematycznych.

Sposobem w jaki dziecko okazuje zadowolenie z zajęć, według rodziców jest opowiadanie o nich z entuzjazmem, jak również śpiewanie przez dziecko piosenek. Najmniejszą liczbą odpowiedzi otrzymało :zapamiętywanie przez dziecko dużo informacji, a potem sprawdzanie czy rodzice wiedzą o tym.

Ponad połowa ankietowanych rodziców (59%) obserwuje u swojego dziecka nowe pomysły na zabawę w domu, lub raczej je obserwuje (18%). Taką samą liczbę (18%) stanowią rodzice, którzy nie potrafili udzielić precyzyjnej odpowiedzi na to pytanie. Żaden z badanych rodziców nie stwierdził, że u swojego dziecka nie zaobserwował nowych pomysłów na zabawę. WNIOSEK: WNIOSEK: Większość ankietowanych rodziców obserwuje u swojego dziecka nowe pomysły na zabawę w domu

Do najczęstszych zabaw proponowanych w domu przez dziecko, według badanych należą : zabawy plastyczne, ruchowe, układanie puzzli oraz zabawy klockami. Najmniej proponowane zabawy to : lepienie z plasteliny oraz zabawy lalkami i samochodzikami.

Znaczna większość badanych rodziców deklaruje, iż jego dziecko chętnie uczęszcza na zajęcia dodatkowe w przedszkolu (94%), natomiast 6% odpowiedziało że zdarza się to czasami. WNIOSEK: WNIOSEK: Zdaniem większości rodziców dzieci chętnie uczęszczają na zajęcia dodatkowe w przedszkolu

Według ankietowanych rodziców zajęciem dodatkowym, na które najchętniej uczęszczają dzieci jest język angielski, trochę mniej odpowiedzi oddano na język niemiecki.

Najbardziej preferowaną przez rodziców formą zainteresowania, którą chcieliby rozwijać u swojego dziecka jest nauka języków.

1. Według większości rodziców dzieci chętnie uczęszczają do przedszkola. 2. Zdaniem większości rodziców dzieci opowiadają o swoim pobycie w przedszkolu. 3. Według większości rodziców dzieci okazują zadowolenie z zajęć, w których uczestniczyły w przedszkolu. 4. Do zajęć (aktywności ) dającym największe zadowolenie wśród dzieci, według rodziców należą : spacery, wycieczki, wyjścia w obrębie dzielnicy, zabawy w ogrodzie przedszkolnym oraz zajęcia rozwijające mowę czyli inscenizacje, teatrzyki, bajki i opowiadania, czego dowodem jest według rodziców opowiadanie o nich z entuzjazmem, jak również śpiewanie przez dziecko piosenek. 5. Rodzice obserwują również u dzieci nowe pomysły na zabawę w domu, wśród których najczęściej są to : zabawy plastyczne, ruchowe, układanie puzzli oraz zabawy klockami. 6. Zdaniem większości rodziców dzieci chętnie uczęszczają również na zajęcia dodatkowe w przedszkolu, gdzie najczęściej wymieniają język angielski. 7. Najbardziej preferowaną przez rodziców formą zainteresowania, którą chcieliby rozwijać u swojego dziecka jest nauka języków.