GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Advertisements

4.2. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
Konferencja ZPHF 10 kwietnia 2008 Andrzej Stachnik
Kazus Pan Jan Kowalski prowadzi działalność w Polsce. Jego firma zajmuje się prowadzeniem niemieckojęzycznego, odpłatnego serwisu internetowego przeznaczonego.
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Warszawa Prowadzący: Dominik Wojciechowski
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A. w Nowej Rudzie 1 Dolnośląski Regionalny Fundusz Pożyczkowy Nowa Ruda, ul. Kłodzka 27 Nowa Ruda.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Analiza sytuacji płatniczej w kraju
Stowarzyszenie Producentów Okuć Budowlanych
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
AUTORYZOWANY DYSTRYBUTOR NA TERENIE POLSKI PRODUCENTA BUTLI VITKOVICE CYLINDERS a.s FIRMA RYBNIK ul. RYMERA 19 K Tel/fax Kom
Autor: Miłosz Kraiński Klasa 3 B III Liceum Ogólnokształcące w Toruniu
1. Założenia do przygotowania Strategii Inwestycyjnej Wydział Rozwoju Gospodarczego Wrocław, 2 czerwca 2009.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
MŁODZI DO AKCJI Zespół Szkół Technicznych w Skwierzynie
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
Co zrobić, gdy pojawią się kłopoty z płynnością
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Łukasz & Partnerzy Nasza firma zajmuje się produkcją soków oraz dań gotowych niezawierających konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Bogata oferta.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
PROD_MAG_01 - Załadunek towaru
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Planowanie przepływów materiałów
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
Historia integracji Polski z Unią Europejską:
Wymiana danych między systemami informatycznymi z wykorzystaniem plików XML.
Jesteśmy firmą prywatną ze 100-procentowym udziałem kapitału polskiego, działającą na rynku od.
 OSD   Sprzedawca  Odbiorca  – trójkąt konfliktów czy współpracy Jan Rakowski Partner na Rynku Energii sp. z o. o.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Ul. 1 Maja Częstochowa tel./fax fax
Green S.A. na tle obecnego
PRODUKT.
Oczekiwania klientów względem sprzedawcy gazu ziemnego
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Dr inż. Karolina Bondarowska
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
Majster S.A. POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER LEŻAJSK Majster S.A.
Zarządzanie sklepem internetowym
Majster S.A. POWIERZCHNIE HANDLOWE DO WYNAJĘCIA MAJSTER RADOMSKO Majster S.A.
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zarządzanie sklepem internetowym
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
Procesy magazynowo spedycyjne. Pojęcie magazynu Magazynem nazywamy jednostkę organizacyjno – funkcjonalną, która zajmuje się magazynowaniem dóbr materialnych,
Zapis prezentacji:

GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH AUTOPARTS Sp. z o.o., 03-307 Warszawa, ul. Kotsisa 2/4 Tel. /022/ 676 25 44, 676 10 44, www.autoparts.com.pl

1. Wstęp Program który pragniemy Państwu przedstawić pod nazwą „Giełda Towarowa” jest nowym przedsięwzięciem, stwarzającym możliwość zareklamowania i sprzedaży Państwa asortymentu po przez naszą Placówkę. Dążąc do poprawy i zwiększenia dynamiki sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do samochodów wszystkich marek, wspólna inicjatywa będzie dla Państwa jak i dla nas sposobem na pozyskanie nowej grupy odbiorców.

2. Potencjał i Logistyka Klienci indywidualni – 3500 Autoryzowane Stacje Obsługi – 158 Warsztaty, sklepy – 161 Dealerzy – 41 Hurtownie – 6 Dostawcy – 85 Magazyn – 2300 m2 Asortyment – 16.340 pozycji Transport – 12h w woj. mazowieckim, 24h kraj

3. Cele Giełdy Towarowej Zwiększenie udziału na rynku części i akcesoriów do samochodów wszystkich marek, Pozyskanie nowych klientów i odbiorców hurtowych, Rozszerzenie asortymentu w określonych grupach towarowych, Przedstawienie swojego asortymentu, Zwiększenie przychodów i obrotów.

DZIAŁ ZAMÓWIEŃ CZĘŚCI ZAMIENNYCH 4. System zamówień internetowych Posiadamy bezpośrednie łącze internetowe (on-line) do sprawdzania stanów magazynowych, cen oraz składania bezpośrednich zamówień. System umożliwia korzystanie z katalogów oraz bezpośredniego komunikatora. System jest bezpłatny i jest dostępny dla każdego odbiorcy. AUTOPARTS SERWER On-line DZIAŁ ZAMÓWIEŃ CZĘŚCI ZAMIENNYCH ODBIORCY MAGAZYNY

5. Zasady sprzedaży Przyjęcie zamówienia drogą internetową przez pracownika Autoparts Przyjęcie zamówienia telefonicznego Udostępnienie informacji On-line o: Ofercie asortymentowej Cenach towaru Stanach magazynowych 4. Dostarczenie towaru na koszt sprzedającego lub odbiór indywidualny

6. Zasady współpracy Możliwość utworzenia własnego magazynu depozytowego Możliwość przygotowania ekspozycji Państwa asortymentu w zakresie części i akcesoriów Możliwość ustalenia indywidualnych warunków handlowych dla poszczególnych pozycji Kontrola stanów magazynowych własnego asortymentu przez dostawcę Dysponowanie przez dostawcę własnym asortymentem znajdującym się w mag. Autoparts Możliwość indywidualnego ustalenia sposobów dostaw Indywidualne dostosowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych do potrzeb dystrybucji na różnych rynkach Powyższe punkty są ustanowione wspólną umową pomiędzy stronami.

7. Korzyści ze współpracy Pozyskanie nowych rynków eksportowych Wspólne monitorowanie rynku Wymiana informacji o konkurencji na rynkach eksportowych Możliwość włączenia państwa asortymentu do grupy dostawców związanych z procesem produkcji samochodów Możliwość usytuowania Państwa magazynu w Centrum Warszawy (w naszej hurtowni i Centrum Serwisu)

8. Historia spółki 1 maja 1993 utworzenie Zakładu Sprzedaży Części Zamiennych FSO 1 czerwca 1993 rozpoczęcie tworzenia własnych punktów sprzedaży na terenie całego kraju 1 września 1994 utworzenie spółki pod nazwą Zakład Części Zamiennych “AUTOPARTS – FSO” Sp. z o.o. 17 czerwca 1996 zmiana właściciela spółki na Daewoo-FSO S.A. 22 czerwca 1996 oddanie do użytku salonu sprzedaży samochodów 1 lipca 1997 rozszerzenie asortymentu o części zamienne do samochodów produkcji koreańskiej 1 kwiecień 2000 przejęcie obrotu częściami zamiennymi przez Daewoo FSO z Autoparts Daewoo-FSO 1 sierpnia 2004 włączenie Centrum Serwisu do spółki AUTOPARTS 25 września 2004 zmiana nazwy firmy na AUTOPARTS Sp. z o.o. 1 maja 2005 przekazanie przez FSO S.A. funkcji dystrybucji części zamiennych do spółki AUTOPARTS

Mamy zatem nadzieję, że nowa „Giełda Towarowa” 9. Podsumowanie Mamy zatem nadzieję, że nowa „Giełda Towarowa” stanie się dla Państwa ciekawą propozycją i jednocześnie przyniesie wymierne korzyści obu stronom, a także liczymy, że przekażecie nam Państwo swoje cenne opinie i uwagi bo naszym dążeniem jest zaspokojenie potrzeb naszych klientów a także zapewnienie jeszcze większej satysfakcji w ramach naszej współpracy.   W przypadku uwag lub Państwa zastrzeżeń prosimy o kontakt z biurem naszego Zarządu: Tel. (022) 811 43 87, 676 38 52, 676 39 09

10. Kontakt AUTOPARTS Sp. z o.o., „Hurtownia”, 03-307 Warszawa, ul. KOTSISA 2/4 Kontakt telefoniczny: Jan Kurek /022/ 676 16 98 Marek Konopka /022/ 676 25 08 Mirosław Malczyk /022/ 676 25 44, Tomasz Kacperski /022/ 676 10 44, www.autoparts.com.pl E-mail: autoparts@autoparts.com.pl