Bądź drobiazgowy! 1% mimo wszystko!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Advertisements

Pola Nadziei to międzynarodowy program, którego celem jest pozyskanie pieniędzy na rzecz hospicjów i pomoc ludziom terminalnie chorym. Jednocześnie jest.
Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza.
Norweski Mechanizm Finansowy
{Instytut Adama Mickiewicza}
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Po co pomagamy- wolontariat na rzecz aktywności obywatelskiej
1% podatku = 100% serca Strategia akcji społecznej dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” pod kątem pozyskania wpływów z tytułu 1% podatku oraz utrwalenia.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Kampania poprawy wizerunku wilków wśród lokalnej ludności Bieszczad
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
Świat przed wszystkimi stoi otworem Wydarzenia promujące działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce ANNA DENEKA.
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Ryszard Solski, Sigma International
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE” Autor: Karolina Bielawska.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał
Agata Blady, Komunikado PR,
W O L N T A R I.
Strategia komunikacyjna dla programu profilaktycznego „Nie uciekaj”
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Razem dla Północnego Mazowsza Założenia oraz cele projektu.
„ Przemoc nie jest oznaką siły, lecz słabości.” ks. Jerzy Popiełuszko
L IFE COACHING – WSPARCIE MŁODZIEŻY ZAGROŻONEJ WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM Jachranka, wrzesień 2012.
SZKOLNE RADIO MIX MIX. MIX MIX Szkolne radio powstało w roku Nabór do radia prowadzony jest, co roku. Kandydaci na szkolnych redaktorów mają za.
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
WARSZTATY GRUNDTVIG „Improvement of the Environmental Communication of Migrants” Oerlinghausen września 2009 r.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
PROJEKT EDUKACYJNY JAKO METODA PRACY Z DZIEĆMI
Pola Nadziei....
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
OGÓLNE ZASADY OPRACOWYWANIASTRATEGII ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W GMINACH MIEJSKICH OGÓLNE ZASADY OPRACOWYWANIA STRATEGII ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W GMINACH.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
Forma Aktywności Społecznej !
SPOTKANIE KADRY KIEROWNICZEJ OPS, PCPR I PUP Z TERENU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO- MAZURSKIEGO Olsztyn, 16. czerwca 2010 ELBLĄSKIE STOWARZYSZENIE WSPIERANIA.
L. Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Cele Republiki Marzeń są jasno określone : Cele społeczne czyli misja * społeczna i zawodowa reintegracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, *
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Fundacja „Amigo”. Rozdziały prezentacji : idea fundacji adres i kontakt oferta dla firm i sponsorów podsumowanie.
Zostań Wolontariuszem SZLACHETNEJ PACZKI!. Organizatorem projektu SZLACHETNA PACZKA jest.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
PODSUMOWANIE I ETAPU SALA KONGRESOWA PKiN WARSZAWA.
Tegoroczny Światowy Dzień Zdrowia (7 kwietnia 2015) został ogłoszony przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) hasłem: „Z POLA NA STÓŁ – UCZYŃ JEDZENIE.
 promowanie rozwoju lokalnego Lublina i województwa lubelskiego,  budowa społeczeństwa obywatelskiego,  przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
“Lokalny rynek pracy z perspektywy migrantów”
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
Zostań Wolontariuszem SZLACHETNEJ PACZKI!
Akcje charytatywne uczniów Szkoły Podstawowej nr 185 im. UNICEF
Co nowego w klasie drugiej?
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Planowanie Twojego biznesu Forever
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
ŚWIATOWY DZIEŃ ZESPOŁU DOWNA
Nasza Kronika SKO.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

Bądź drobiazgowy! 1% mimo wszystko! Strategia akcji społecznej mającej na celu uzyskanie jak największych dochodów z akcji przekazywania 1% podatku przygotowana dla fundacji „Mimo Wszystko” Karolina Brzuska

Plan prezentacji Analiza SWOT Cele Strategia Narzędzia Podsumowanie Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

Fundacja „Mimo Wszystko” Analiza SWOT Mocne strony Słabe strony Rozpoznawalność na terenie całego kraju Duże deklarowane zaufanie społeczne Pozytywny obraz Fundacji wykreowany przez media Brak oddziałów Fundacji w większych miastach Polski Lokalny obszar działania Fundacja „Mimo Wszystko” Zagrożenia Szanse Systematycznie zwiększająca się liczba osób przekazujących 1% podatku Wysoka gotowość społeczeństwa do niesienia pomocy Duża grupa osób nieskorych do przekazania 1% podatku Silna „konkurencja” ze strony organizacji takich jak PAH, Caritas, PCK, ZHP Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

Cel Uzyskanie przez fundacje „Mimo wszystko” jak największych dochodów z akcji przekazywania 1% podatku Celem są pieniądze lecz dzięki nim: realizujemy marzenia… dajemy nadzieję… dzielimy się miłością… budujemy solidarność międzyludzką Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

Zachęcenie do oddawania 1% podatku Strategia „3Z” Zachęcenie do oddawania 1% podatku Zwiększenie świadomości o działalności i inicjatywach podjętych przez Fundację Zmiana postrzegania osób niepełnosprawnych Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

Przekazy, grupy docelowe 1% Przekazanie 1% jest nieskomplikowane Twój 1% rozwiązuje konkretne problemy Dziennikarze Pracownicy firm doradztwa podatkowego Niepełnosprawni Są pogodni i radośni Wsparcie dla nich nie jest jałmużna lecz gestem solidarności Płatnicy podatku dochodowego Kobiety Wolontariusze Pracownicy firm zaprzyjaźnionych z Fundacją „Mimo Wszystko” Dobrze wykorzystuje fundusze Jest skuteczna i pomaga najbardziej potrzebującym Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

Narzędzia Community Relations Media Relations Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

„Zagrajmy razem” Rozpowszechnienie festiwalu Albertiana Edukacja w szkołach poprzez integracyjne przedstawienia Integracja dzieci niepełnosprawnych i sprawnych Integracja rodziców Przybliżenie problematyki osób niepełnosprawnych i samej Fundacji kobietom Cel: Harmonogram: Nawiązanie współpracy ze szkołami: wrzesień - grudzień Przedstawienia: grudzień - kwiecień Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

„1% - jeden krok do nieba” Akcja skierowana do biur doradztwa podatkowego Nawiązanie partnerstwa z pośrednikami pomagającymi wypełniać PIT-y Nakłonienie tych instytucji do: propagowania idei przekazywania 1% podatku Zachęcania klientów do przekazania 1% na Fundację Anny Dymnej Cel: Harmonogram: Wysłanie materiałów dotyczących akcji: grudzień - marzec Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

„Nasze życie, samo życie” Rozbudowanie obecnego blog-a Opisywanie wydarzeń mających miejsce w ośrodkach Fundacji Umożliwienie śledzenia działań Fundacji szerokiemu gronu internautów Pokazanie codziennego życia Fundacji, przybliżenie jej szerszej części społeczeństwa Zaprezentowanie Fundacji jako instytucji skutecznie wykorzystującej fundusze Cel: Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

„Dobrze być dobrym” Akcja reklamowa skierowana do płatników podatku Akcja „Podziękowanie”- Podziękowanie darczyńcom za przekazane datki Akcja „Zbieramy na”– Poinformowanie na co Fundacja zbiera pieniądze Pokazanie realnego sposobu wykorzystania środków Przybliżenie potrzeb podopiecznych Fundacji Narzędzia: billboardy i ogłoszenia prasowe Cel: Harmonogram: Akcja „Podziękowanie”- maj - czerwiec Akcja „Zbieramy na”- styczeń - kwiecień Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

Community Relations „Wspólnie możemy więcej” współpraca z firmami zaprzyjaźnionymi z Fundacją „Rozwiąż PIT’a razem z nami!” współpraca z Gazetą Wyborczą „Jesteśmy podobni” reklama z udziałem osoby niepełnosprawnej „Bądź drobiazgowy - Uśmiechnij się!” happening „Kolorowy Wózek” Wspólna kampania zwiększająca świadomość akcji 1%. Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

Media relations Konferencje prasowe Regularne i częste kontakty z dziennikarzami Informacje prasowe Notka prasowa Artykuły do prasy codziennej Nawiązanie współpracy z pismami/portalami kobiecymi Przygotowanie wartościowej płyty CD Monitoring mediów Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

Summary Maximizing income from 1% tax donation Aim Strategy Tools Encouragement to donate 1% Strengthening organisation’s position Change of the stereotype of disabled people Strategy Community relations Media relations Tools Environment Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!

Dziękuję Bądź drobiazgowy! - 1% mimo wszystko!