Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu 8.10.2015 r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.

S Z Y B A.

Wycieczka do BUDOWLANKI w ramach projektu eTwinning Buildings Luty 2011.
Jak koziołek trafił do herbu Lublina
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Reportaż z wycieczki – Chełmno – Toruń
RUMUNIA z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.
Wycieczka Toruń 2007 Klasy II C, II D, II F.
3 historie z życia wzięte
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
Wycieczka do Bieszczadzkiego Parku Narodowego
Zapraszamy na podróż po synagogach Krakowa
WITAJCIE! Zabieramy Was w podróże z Orzełkiem i Reszką.
Patryk Cegieła z klasy 6B
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
Zielona szkoła Ośrodek położony jest nad największym jeziorem w Polsce-Śniardwy.
Ferie 2014.
Przygotowała: mgr Barbara Tomkowiak
Wycieczka do lasu… Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny –
Uwaga! Nie przeznaczone dla obrażalskich facetów
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Zadanie TIK – lekcja pt. Nasza klasowa netykieta
Wymiana 2014.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZWAJCARIA – Podróż do Basel.
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
 Dnia 18 grudnia 2014r. Klasa 2b i 2c pojechały na wycieczkę do hotelu w Arłamowie. Hotel ten aż w 90% zasilany jest biomasą.
powiedział, że jest jedno miejsce, do którego trafiamy „potem”
Wycieczka do kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pawłowicach Śląskich. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras Wrzesień 2014.
CO W ŻYCIU WAŻNE. CO W ŻYCIU WAŻNE Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża. Mieszkała w pięknym.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Kamil Kuczman.  Wycieczka do rezerwatu przyrody „Polanki”
Wycieczka na Białą Górę Marcelina Góral. Odpoczynek Podczas wycieczki musieliśmy się zatrzymać by odpocząć.W tym czasie była to nasza najlepsza lekcja.
Poznajemy tajemnice wody
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
WYCIECZKA KLASY 4A – r. Kotlina Kłodzka.
Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.
Październik Wycieczka. Wycieczka do Zespołu Parków Krajobrazowych w Jerzwałdzie Dnia 18 X 2006r wybraliśmy się na wycieczkę autokarową do Jerzwałdu. Na.
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
WYCIECZKI PRZYRODNICZE. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik Dzieci poznawały prawa przyrody poprzez samodzielne przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych.
Wprowadzenie W tej prezentacji pokażemy, że matematykę można znaleźć w sztuce sakralnej. W tym celu wybraliśmy się do poznańskich kościołów i znaleźliśmy.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
PROJEKT BADAWCZY „DRZEWO”
Muzeum Odlewnictwa Artystycznego. WYRUSZAMY W dniu (czwartek) odbył się przedostatni etap projektu GimGra. I tym razem pięć uczennic klasy.
Relacja z wycieczki zawodoznawczej do Holandii
KRAKÓW I WIELICZKA WYSTAWA Z WYCIECZKI SZKOLNEJ MAJ 2016.
Sprawozdanie z wycieczki do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedziej 1 kwietnia 2011roku Cele wycieczki: 1. Rozwijanie zdolności obserwacyjnych przy użyciu przyrządów.
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Toruń, Malbork, Grunwald
PASCH-Jugendkurs lato 2016
Ogród botaniczny maj 2017 r. Wycieczka w ramach projektu: „Wyścig po zdrowie na Jesionowej” współfinansowany przez WFOŚiGW.
Zbieramy tylko grzyby jadalne!
... i Bóg stworzył człowieka
ZAIMEK sprawdzian gramatyczny dla klasy szóstej warsztaty językowe z języka polskiego – Janusz Aftyka.
Misie z wizytą w bibliotece szkolnej
Wycieczka do urzędu pocztowego
Wycieczka do Telewizji Polskiej
Warsztaty etnograficzne „ Sowa mądra głowa”

Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska

Przywitanie z panem przewodnikiem W połowie oglądania pierwszej szklarni przyszła ekipa z telewizji „ TVP Lublin „. W drugiej i trzeciej były rośliny egzotyczne, widzieliśmy m. im : *eukaliptusa *dzikiego banana *bambusa *pasiflore Pan Błażej opowiadał nam o ogrodach w całej Europie. Następnie poszliśmy zwiedzać szklarnie, a było ich trzy. W pierwszej przewodnik opowiedział nam o kaktusach różnego rodzaju. Pan Błażej opowiadał nam o ogrodach w całej Europie. Następnie poszliśmy zwiedzać szklarnie, a było ich trzy. W pierwszej przewodnik opowiedział nam o kaktusach różnego rodzaju.

Dalsza część …. Bez pospiechu wyszliśmy na dwór. Przechodziliśmy się wąskimi uliczkami. Zatrzymaliśmy się przy kasztanie to nie był zwyczajny kasztan, był on jadalny. Nasz kolega Bartek z klasy 5 znalazł takiego kasztana. Niedaleko kasztana była mała papryczka chilli.

Gdy szliśmy uliczkami było dużo kwiatów. Zobaczyliśmy duże źródło. Na samym końcu zobaczyliśmy drzewa, różnego pochodzenia. Po długiej wędrówce znaleźliśmy się przy wyjściu.

W drugiej części wycieczki …… Pojechaliśmy do skansenu i poznaliśmy drugą przewodniczkę. Ona zaprowadziła nas do starego młyna w, którym wszystko było zrobione z drewna. Pani przewodnik oprowadziła nas po kuźni. Następnie obejrzeliśmy chaty, w których kiedyś mieszkali ludzie. Ciekawe było to, że na piecu były łóżka. Pojechaliśmy do skansenu i poznaliśmy drugą przewodniczkę. Ona zaprowadziła nas do starego młyna w, którym wszystko było zrobione z drewna. Pani przewodnik oprowadziła nas po kuźni. Następnie obejrzeliśmy chaty, w których kiedyś mieszkali ludzie. Ciekawe było to, że na piecu były łóżka.

W dalszym ciągu … Mieliśmy możliwość obejrzenia domu żydowskiego, podobały mi się kolory. Pani zaprowadziła nas do fryzjera niestety nie można było nic dotykać i nie siadać na niczym. Zauważyłam tabliczkę „ Uprasza się pluć na podłogę”. Mieliśmy możliwość obejrzenia domu żydowskiego, podobały mi się kolory. Pani zaprowadziła nas do fryzjera niestety nie można było nic dotykać i nie siadać na niczym. Zauważyłam tabliczkę „ Uprasza się pluć na podłogę”.

Pani przewodnik opowiadała nam o różnych ciekawych rzeczach m. in: o biedzie jaka była w tamtych czasach, do czego służyły narzędzia i sprzęty. Potem poszliśmy do domu myśliwego, w którym na ścianach wisiały głowy dzikich zwierząt. Na koniec wszyscy zrobili sobie zdjęcie z panią przewodnik, po czym pożegnaliśmy się. Można było sobie kupić pamiątkę. Wszyscy zakończyli tą wycieczkę z uśmiechem na twarzy.