Zakres badań ankietowych realizowanych w ramach Sądeckiego Obserwatorium Rynku Pracy, Edukacji i Zatrudnienia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Advertisements

Podsumowanie pracy Grupy Wymiany Doświadczeń Kielce – r.. Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu.
Przewodniczący Zarządu ROP Dariusz Jadczyk
Kierunki zmian w kształcemiu zawodowym.
Rodzic jako doradca zawodowy
Seminarium System aktywizacji zawodowej kobiet – kobieta pracująca Grudzień 2006.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.
Strategia edukacyjna samorządu gdyńskiego Ewa Łowkiel - Wiceprezydent Miasta Gdynia Gdynia, dn. 28 listopada 2008.
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
Grupa Wymiany Doświadczeń z zarządzania oświatą w powiatach moderator: Zbigniew Czepelak Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach.
OBSERWATORIUM DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY I EDUKACJI OBSERWATORIUM DOLNOŚLĄSKIEGO RYNKU PRACY I EDUKACJI projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W POWIECIE KLUCZBORSKIM Miejsce: Aula Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Adama Mickiewicza w Kluczborku Termin: 28 listopada 2007.
-GASTRONOMICZNEJ NA DOLNYM ŚLĄSKU
Młodzi ludzie na rynku pracy. Baranowo 2013
Technik turystyki wiejskiej
Młodzieżowe Centrum Kariery oraz Punkt Pośrednictwa Pracy
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
Świadome i właściwe przygotowanie uczących się do wyboru ścieżki zawodowej, rozwijanie postaw do kształcenia ustawicznego i permanentnego, kształtowanie.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Struktura egzaminu zawodowego
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
1 Sytuacja na małopolskim rynku pracy w kontekście dostosowania kompetencji mieszkańców do potrzeb pracodawców Kierunki rozwoju kształcenia i wychowania.
SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2
1 Europejski Fundusz Społeczny w działaniach realizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Europejski Fundusz Społeczny w działaniach realizowanych.
Technik Turystyki Wiejskiej
Rola szkoły ponadgimnazjalnej w procesie przygotowania ucznia do życia we współczesnym społeczeństwie Jerzy Fraś.
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
Wsparcie systemu edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie lubuskim.
Pomiędzy I a II Forum Pomorskiej Edukacji
Co dalej Gimnazjalisto ?
Czyli CO I JAK BY MIEĆ ZAWÓD.  W ramach programu Leonardo da Vinci PL1-LEO Tytuł projektu: „Interdyscyplinarny wymiar kształcenia zawodowego.
Slajd podsumowania Slajd podsumowania.
Rola polityki rynku pracy w rozwijaniu kształcenia zawodowego.
ŁCDNiKP 824/rz Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
+ Rok 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców Opole, 7 listopada 2014 r. SEKRETARZ STANU W MEN – TADEUSZ SŁAWECKI.
Zmiany w kształceniu zawodowym Wykonała: Ewelina Maciejewska – doradca zawodowy Gimnazjum nr 4 w Pile.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
„Od przedszkola do technikum” Stowarzyszenie Otwartych Drzwi w Lublińcu Europejski Fundusz Społeczny - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Zagraniczna mobilność.
Środki europejskie na edukację perspektywa finansowa
Finansowanie kształcenia zawodowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Edukacja w systemie strategicznego planowania rozwoju województwa pomorskiego Radomir Matczak Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP II.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Badanie potencjału województwa pomorskiego w zakresie zróżnicowania.
Kryteria wyboru projektów w ramach XI Osi Priorytetowej RPO WP Jakość edukacji i kompetencji w regionie Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Wydział.
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
PATRONAT PREZYDENT MIASTA CZĘSTOCHOWY DYREKTOR DELEGATURY KURATORIUM OŚWIATY W CZĘSTOCHOWIE CentrumInformacjiZawodowej Centrum Kształcenia Praktycznego.
LOSY ABSOLWENTÓW ROCZNIKA 2014/2015 W czerwcu 2015 nasze gimnazjum ukończyło 176 uczniów. Naukę w szkołach ponadgimnazjalnych podjęło 174 osoby: w liceach.
Typy szkół ponadgimnazjalnych trzyletnie liceum ogólnokształcące trzyletnia szkoła specjalna przysposabiająca do pracy trzyletnia zasadnicza szkoła zawodowa.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE A RYNEK PRACY W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM Wydział Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Lublin, grudzień 2007 Kuratorium Oświaty w Lublinie.
Konferencja nt. Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku a potrzeby rynku pracy Białystok, 17 czerwca 2010 r. Uczestnicy projektu:  Instytut Badań.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
Rynek pracy i kształcenie zawodowe w województwie pomorskim wprowadzenie do dyskusji Wiesław BYCZKOWSKI Wicemarszałek Województwa Pomorskiego Sesja Sejmiku.
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
Centrum Kształcenia Ustawicznego Liczba słuchaczy Rok szkolny Liczba słuchaczy Liczba oddz. 2010/ / / / / /179.
Ważne jest nie to, co możemy zrobić, lecz to, co zrobić musimy. (Ch. Dickens) Idea poradnictwa zawodowego - jednostka jest odpowiedzialna za swój los,
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
INFORMACJA o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy, w roku szkolnym 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów w szkołach, których.
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
Przykłady dobrych praktyk
Europejski Fundusz Społeczny
rekrutacja Rok szkolny 2019/2020
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Losy absolwentów publicznego gimnazjum nr 24 w Białymstoku
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Zapis prezentacji:

Zakres badań ankietowych realizowanych w ramach Sądeckiego Obserwatorium Rynku Pracy, Edukacji i Zatrudnienia.

Badania ankietowe będą skierowane do uczniów, nauczycieli, studentów i pracodawców z terenu Powiatu Nowosądeckiego i miasta Nowy Sącz. Głównym celem badań jest określenie: kryteriów wyboru kierunków kształcenia przez uczniów gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych, studentów kryteriów wyboru kierunków kształcenia przez uczniów gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych, studentów opinii uczniów, nauczycieli i pracodawców na temat kształcenia zawodowego opinii uczniów, nauczycieli i pracodawców na temat kształcenia zawodowego perspektyw rynku pracy z punktu widzenia pracodawców perspektyw rynku pracy z punktu widzenia pracodawców losów absolwentów szkół ponadgimnazjalnych. losów absolwentów szkół ponadgimnazjalnych.

Planowane badania w roku 2011 Badania cykliczne; ankieta na temat kształcenia zawodowego dla uczniów klas najwyższych szkół kształcących zawodowo, losów absolwentów, ankieta na temat kształcenia zawodowego dla uczniów klas najwyższych szkół kształcących zawodowo, losów absolwentów, ankieta na temat kształcenia w liceach ogólnokształcących dla uczniów klas maturalnych, ankieta na temat kształcenia w liceach ogólnokształcących dla uczniów klas maturalnych, ankieta badająca preferencje edukacyjne uczniów III klas gimnazjalnych ankieta badająca preferencje edukacyjne uczniów III klas gimnazjalnych ankieta na temat kształcenia zawodowego dla nauczycieli praktycznej nauki zawodu i pracodawców. ankieta na temat kształcenia zawodowego dla nauczycieli praktycznej nauki zawodu i pracodawców. Badania jednorazowe; badanie możliwości zatrudnienia na rynku pracy w latach w sektorach: edukacja, administracja samorządowa, służba zdrowia i pomoc społeczna. badanie możliwości zatrudnienia na rynku pracy w latach w sektorach: edukacja, administracja samorządowa, służba zdrowia i pomoc społeczna.

Planowane badania w roku 2012 Badania cykliczne; powtórzona ankieta na temat kształcenia zawodowego dla uczniów klas najwyższych szkół kształcących zawodowo, powtórzona ankieta na temat kształcenia zawodowego dla uczniów klas najwyższych szkół kształcących zawodowo, powtórzona ankieta na temat kształcenia w liceach ogólnokształcących dla uczniów klas maturalnych, powtórzona ankieta na temat kształcenia w liceach ogólnokształcących dla uczniów klas maturalnych, powtórzona ankieta na temat preferencji edukacyjnych uczniów III klas gimnazjalnych. powtórzona ankieta na temat preferencji edukacyjnych uczniów III klas gimnazjalnych. Badania jednorazowe; badanie możliwości zatrudnienia na rynku pracy w latach w sektorach: usługi, budownictwo, rolnictwo i obsługa rolnictwa, turystyka oraz gastronomia, badanie możliwości zatrudnienia na rynku pracy w latach w sektorach: usługi, budownictwo, rolnictwo i obsługa rolnictwa, turystyka oraz gastronomia, badanie stopnia barier spotykających osoby prowadzące działalność gospodarczą.