Prezentacja Corel Draw.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przygotował: Adrian Walkowiak
Advertisements

Ptaki zimujące w Polsce
Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Zastosowanie osi symetrii i wielokątów w przyrodzie
Nasza parafia Nasza wieś Kaszów w liczbach Nasza szkoła.
Zadania i łamigówki matematyczne.
Małgorzata Pietroczuk
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Tytuł: GIMP? Opis dla początkujących.
Tajemnice klawiatury.
Rodzaje układów równań
Zastosowanie Internetu
Prezentacja Zbigniew Kosiński.
ODYSEJA UMYSŁU.
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Wycieczka w Pieniny Fotograficzna opowieść o tym, jak zespolone siły klas I a, II h, III a i III b zdobyły 9 VI 2006 r. Trzy Korony. Prezentację przygotowała.
Wstęga Möbiusa Marcin Knapik IIIb.
Wybrane dane statystyczne dotyczące przestępczości w Polsce DOKUMENTACJA ORAZ SPOSÓB WYKONANIA BAZY DANYCH W PROGRAMIE ACCESS.
Elektronika cyfrowa Prezentacja Remka Kondrackiego.
Tworzenie tabel na stronach internetowych Program NVU Spis prezentacji: 1.Wstawianie tabeliWstawianie tabeli 2.ZakładkiZakładki.
Autorzy: Agnieszka Kuraj Natalia Gałuszka Kl. III c.
Podstawowe jednostki informacji, co to jest bit i bajt?
To jest bardzo proste  Lekcja nr 3
PODSUMOWANIEPODSUMOWANIE BADANIA DIAGNOSTYCZNEGO W KLASIE TRZECIEJ GRUDZIEŃ 2012 R.
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
Podstawy programowania
Szkoła w chmurze.
Odnawialne źródła energii: Droga do lepszej przyszłości
Microsoft® Office EXCEL 2003
Co każdy użytkownik komputera wiedzieć powinien
Ach te baby... Ach te baby....
Symetria osiowa i środkowa
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
ALGORYTM.
Analiza stanu naprężenia
Wykonała Sylwia Kozber
Pęd Wielkością charakteryzującą ruch ciała jest prędkość. Zmiana ruchu, tzn. zmiana prędkości, wymaga pokonania oporu bezwładności. Miarą bezwładności.
1 Oddziaływanie grawitacyjne. 2 Eliminując efekty związane z oporem powietrza możemy stwierdzić, że wszystkie ciała i lekkie i ciężkie spadają z tym samym.
Rola tabel w kodzie HTML
Instalacja serwera WWW na komputerze lokalnym
PHP Operacje na datach Damian Urbańczyk. Operacje na datach? Dzięki odpowiednim funkcjom PHP, możemy dokonywać operacji na datach. Funkcje date() i time()
FORMY UCZESTNICTWA OBYWATELI W ŻYCIU PUBLICZNYM
Dominik Jedliński oraz Bartek Kurczab
Teraz komputer ma prawie każdy, jeden w domu jeden w pracy. Ludzie bez komputera nie mogą żyć, te maszyny okropnie uzależniły ludzkość. W Internecie możemy.
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
RÓWNANIA Wprowadzenie.
Warsztaty C# Część 2 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
KINECT – czyli z czym to się je?. Damian Zawada
Opracowała: Iwona Kowalik
BEZPIECZNY INTERNET. PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH.
SKALA MAPY Skala – stosunek odległości na mapie do odpowiadającej jej odległości w terenie. Skala najczęściej wyrażona jest w postaci ułamka 1:S, np. 1:10.
Liczba “fi” Prezentację przygotowali:
1 Strategia dziel i zwyciężaj Wiele ważnych algorytmów ma strukturą rekurencyjną. W celu rozwiązania rozwiązania problemu algorytm wywołuje sam siebie.
BRYŁY OBROTOWE.
To popularny portal internetowe. Pisząc blog informujemy internautów o swoich zainteresowaniach np. o modzie lub gotowaniu. Niestety czasem zapominamy.
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
Prostokątny układ współrzędnych na płaszczyźnie
Łamana Anna Gadomska S.P. 79 Łódź.
Rzutowanie prostokątne
Szymon Murawski, 4 rok nanotechnologii1 Misja kosmiczna GAIA Czyli cały wszechświat w twoim domu.
W.K. (c) Bazy danych Access. 2W.K. (c) 2007 Baza danych - definicje Baza danych to zbiór informacji dotyczących określonego tematu (stanowiących.
Temat 5: Elementy meta.
Instrukcja switch switch (wyrażenie) { case wart_1 : { instr_1; break; } case wart_2 : { instr_2; break; } … case wart_n : { instr_n; break; } default.
Instrukcja switch switch (wyrażenie) { case wart_1 : { instr_1; break; } case wart_2 : { instr_2; break; } … case wart_n : { instr_n; break; } default.
Komtech Sp. z o.o. Magic Janusz ROŻEJ.
TYPY KOBIET WEDŁUG INTERNAUTÓW.
SERCE SPORTOWCA Zespół objawów fizjologicznej, odwracalnej adaptacji u trenujących sporty wytrzymałościowe.
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

Prezentacja Corel Draw

Trochę info o programie Program CorelDRAW jest przeznaczony do tworzenia grafiki wektorowej. Doskonale nadaje się do plakatów, szyldów reklamowych, wizytówek, a także do tworzenia skomplikowanych rysunków technicznych.

Corel, a inne programy graficzne.. Osoby pracujące do tej pory z programami graficznymi typu Paint, Paint Shop Pro, czy też Corel Photo-Paint, będą się musiały uczyć rysowania od początku. Tutaj obowiązuje zupełnie inna filozofia. Nie ma pędzla znanego z innych programów, a i gumka też działa trochę inaczej. Gdy w CorelDraw narysujemy np. kilka kwadratów nachodzących na siebie, a po pewnym czasie chcemy zmienić ich położenie, możemy to zrobić bez jakichkolwiek problemów, a np. w programie Paint jest to niemożliwe.

Cechy grafiki wektorowej Grafika wektorowa jest zorientowana obiektowo. Punkty kontrolne określające kształt krzywych, krzywe Beziera; odtworzenie krzywej wymaga rozwiązania układu równań i obliczenia położenia wszystkich jej punktów. Ścieżka: zbiór punktów wyznaczających linię na rysunku. Kontur figury - ścieżka zamknięta. Warstwy - połączone grupy obiektów Obiekty zamknięte są w obwiedniach nazywanych kopertami. Nałożenie koperty na jakiś obiekt może go zdeformować dopasowując do kształtu koperty, np. do gumowej powierzchni nadmuchanego balonu. Wypełnienia: jednolite, gradientowe czyli tonalne (ciągłe przejście od jednej barwy do drugiej w sposób liniowy, radialnie lub stożkowo), szrafury (wypełnienia kreskowane lub powtarzającym się wzorem) oraz tekstury (podobne do naturalnych lub sztucznych materiałów takich jak włókna tkaniny, powierzchnia cegły czy chmury). Tryb konturowy (wireframe), bez wypełnień i tekstur

EPS (Encapsulated Postscript, najczęstszy format, ale niezbyt dobrze realizowany przez wiekszość programów, EPS dopuszcza nagłówki przechowujące obraz w formie rastrowej (zwykle w formacie TIF) przy niskiej rozdzielczości), WMF (Windows MetaFile), tworzony przez narzędzia do rysowania np. w MS-Office CDR (Corel Draw), CGM (Computer Graphics Metafile, czyli metaplik grafiki komputerowej), DRW (Micrografx Designer), PIC, PICT, DXF (głownie do CAD, rysunków technicznych), HPGL - do ploterów Formaty graficzne

Programy do grafiki wektorowej: Adobe Illustrator, Aldus Freehand, Canvas for Windows; CorelDraw!, Corel Photo-Paint; Corel WebDesigner, Corel Trace - wektoryzacja grafiki rastrowej. Corel Xara - prosty, łatwy, darmowy program o doskonałych możliwościach; Draw Perfect, Harvard Graphics, Fractal Design Painterl; Micrografx ABC Graphics Suite: Picture Publisher, Micrografx Designer, ABC Flowcharter, ABC Media Manager; Van Gogh for Windows; Biblioteka przestrzennych obiektów graficznych OpenGL.

Grafika wektorowa Grafika wektorowa (obiektowa) – jeden z dwóch podstawowych rodzajów grafiki komputerowej, w której obraz opisany jest za pomocą figur geometrycznych (w przypadku grafiki dwuwymiarowej) lub brył geometrycznych (w przypadku grafiki trójwymiarowej), umiejscowionych w matematycznie zdefiniowanym układzie współrzędnych, odpowiednio dwu- lub trójwymiarowym.

Podstawowe funkcje Corel Draw Możliwości pracy nad obiektami rastrowymi; Efekty interakcyjne; Praca z prowadnicami; Tworzenie siatek; Możliwości edycji ekranowej stworzonej grafiki; Możliwości narzędzia selekcji; Nadawanie obiektom cech fotorealistycznych.

Grafika 3D Grafika 3D (grafika trójwymiarowa) – nazwa jednej z dziedzin grafiki komputerowej, zajmującej się głównie wizualizacją obiektów trójwymiarowych. Nazwa pochodzi od angielskiego sformułowania Three-Dimensional Graphics.

Prezentację przygotował Damian Całka