Zasady Wypłaty Świadczeń grupowe ubezpieczenia na życie
Spis treści Zgłoszenie roszczenia Uprawnieni do świadczenia Wymagane dokumenty Wypłata świadczenia
Zgłoszenie roszczenia Roszczenie należy zgłosić niezwłocznie, składając odpowiedni wniosek o wypłatę świadczenia (są 2 rodzaje) wraz z wymaganymi dokumentami: bezpośrednio w Centrali Pramerica w każdym z Oddziałów Pramerica wysyłając wniosek wraz z dokumentami pocztą na adres Centrali Pramerica (z dopiskiem „Wypłata Świadczeń”) Wniosek o wypłatę świadczenia powinien być zgłoszony przez: osobę uprawnioną do otrzymania świadczenia pełnomocnika przedstawiciela ustawowego opiekuna prawnego osoby uprawnionej
Uprawnieni do świadczenia Osoby uprawnione do otrzymania świadczenia z tytułu poszczególnych zdarzeń ubezpieczeniowych są wymienione w „Instrukcji dla Pośredników – Wypłata Świadczenia Produkty Grupowe”
Wymagane dokumenty Formularze wniosków „Wniosek o Wypłatę Świadczenia z tytułu zdarzenia dotyczącego Ubezpieczonego (pracownika)” „Wniosek o Wypłatę Świadczenia z tytułu Pakietu Rodzinnego, Śmierci Małżonka albo Partnera Życiowego Ubezpieczonego” formularze wraz z dodatkowymi informacjami są dostępne na stronie internetowej: www.pramerica.pl/grupowe/zgloszenie-roszczenia pozostałe wymagane dokumenty są wymienione w „Instrukcji dla Pośredników – Wypłata Świadczenia_Produkty Grupowe
Wypłata świadczenia Decyzja Informacje Pramerica wypłaci świadczenie niezwłocznie po otrzymaniu kompletu wymaganych dokumentów (OWU - maks. w ciągu 14 dni) ewentualne odwołanie od decyzji odmowy wypłaty całości lub części świadczenia, zostanie rozpatrzone w ciągu 30 dni od daty otrzymania bezpośredni kontakt Działu Wypłaty Świadczeń z Ubezpieczonym bez angażowania Pracodawcy (Ubezpieczającego) czy Pośrednika cykliczne raportowanie statusu zgłoszonych szkód do Pośrednika lub Pracowdawcy (Ubezpieczającego) Informacje bezpłatna Infolinia 800 55 33 55 (pon.-pt. w godz. 8.30 – 17.00) e-mail: swiadczenia@pramerica.pl adres : PRAMERICA ŻYCIE TUiR S.A. Al. Jana Pawła II 23 00-854 Warszawa