Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku ELEMENTY ELEWACYJNE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Advertisements

Testowanie oprogramowania metodą badania pokrycia kodu
Michał Kociankowski synergion
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
Ptaki zimujące w Polsce
TRENDY PRZYSZŁOŚCI DLA POLSKI do roku PEST: polityka, ekonomia, socjologia, technologie. SEMINARIUM INE PAN Warszawa INSTYTUT NAUK EKONOMICZNYCH.
rachunkowość zajęcia nr 7
Przygoda z chemią Opracowanie Ankiet XI Festiwal Nauki 29 września 2007 roku Impreza festiwalowa nr 275 Wydział Chemii Uniwersytetu Warszawskiego.
Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Autor: Aneta Powarzynska Klasa.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Badania podaży i popytu turystycznego
Polityka turystyczna pańswa
TURYSTYKA W INTERESACH
Fizyka w kryminalistyce
Centrum Doradztwa Strategicznego Model współpracy szkół z przedsiębiorcami Uwagi o szkolnictwie zawodowym na podstawie prowadzonych przez.
Szkoła systemów społecznych. Istota, przedstawiciele, wyniki
WYNIKI I PRÓBNEGO MIĘDZYPRZEDMIOTOWEGO TESTU KLAS 6.
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
Doskonalenie sprawowania nadzoru pedagogicznego Podstawa prawna 1. Rozporządzenie MENiS w/s szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego (...)
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
Internet Media Services S A Ekran LED. Reklama emitowana na EKRANIE LED umieszczonym na rynku Centrum handlowego Manufaktura.
Przepis na skuteczną motywację HR Meeting Warszawa, 21 listopada 2012 roku.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
xHTML jako rozszerzenie HTML
Instalacja serwera WWW na komputerze lokalnym
Typy palet.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
Trendy rozwojowe w sektorze budowlanym – analiza zjawiska w województwie śląski (badania popytowe, firmy, CATI), sierpień 2011 Projekt współfinansowany.
Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii.
ZANIECZYSZCZENIA POWIETRZA
Ewa Amghar, Barbara Bułat BIBLIOTEKARZ – ZAWÓD Z PRZYPADKU, Z PRZYMUSU CZY Z MARZEŃ? MOTYWY WYBORU ZAWODU PRZEZ PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI JAGIELLOŃSKIEJ.
Pająki, Owady, Gady, Płazy i Ptaki
Wielowymiarowa analiza poziomu ubóstwa w województwie podlaskim WSTĘPNE WYNIKI BADAŃ
1 Strategia dziel i zwyciężaj Wiele ważnych algorytmów ma strukturą rekurencyjną. W celu rozwiązania rozwiązania problemu algorytm wywołuje sam siebie.
Diversity Index - wyniki badań ilościowych Małgorzata Lelińska PKPP Lewiatan Grudzień 2011 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
A. Jędryczkowski – 2006 ©. Tablica to struktura danych zawierająca zbiór obiektów tego samego typu i odpowiada matematycznemu pojęciu wektora (tablica.
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW INŻYNIER BUDOWNICTWA.
Próbna matura z matematyki Piotr Ludwikowski. Rozporządzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Strategie badań – ilościowe v. jakościowe - porównanie
Dom Development SA Spotkanie z inwestorami Warszawa, 27 lutego 2007 Prezentacja wyników za 4 kwartał 2006.
Konferencja prasowa z okazji VIII Światowego Dnia FAS 8 września 2008 r. Świadomość zagrożeń wynikających ze spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży.
Budowanie świadomości marki
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
Temat 5: Elementy meta.
KLIMAT PROWADZENIA BIZNESU W POWIECIE SOKÓLSKIM w latach
KLIMAT PROWADZENIA BIZNESU W POWIECIE SOKÓLSKIM w latach prezentacja wyników ankiet przeprowadzonych wśród lokalnych przedsiębiorców.
1 Egzamin maturalny w roku 2009 czyli co każdy uczeń, absolwent, nauczyciel, rodzic powinien wiedzieć na temat matury w 2009 roku.
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
Projekt finansowany ze środków 5PR Badań i Rozwoju Wprowadzenie do metody foresightu technologicznego jako narzędzia przydatnego w kształtowaniu polityki.
w/g Grzegorz Gadomskiego
Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
Supermarkety i dyskonty
1 dr Izabela Sowa ekonomista, Akademia Ekonomiczna w Katowicach maj 2006 Racjonalność decyzji młodzieży – próba oceny.
Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im
Przykładowa ankieta nt. telefonów komórkowych
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Zapis prezentacji:

Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku ELEMENTY ELEWACYJNE

NAJBARDZIEJ ZNANE MARKI ELEMENTÓW ELEWACYJNYCH (wyniki szczegółowe w %) Badani dystrybutorzy wymienili spontanicznie łącznie 45 marek elementów elewacyjnych Średnio respondenci wymieniali 3,14 marek

MARKI ELEMENTÓW ELEWACYJNYCH NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI (wyniki szczegółowe w %) Dystrybutorzy wyłonili 20 marek elementów elewacyjnych, które postrzegane są jako marki najwyższej jakości

MARKI ELEMENTÓW ELEWACYJNYCH NAJCZĘŚCIEJ POSIADANE W SPRZEDAŻY (wyniki szczegółowe w %)

RODZAJE ELEMENTÓW ELEWACYJNYCH NAJCZĘŚCIEJ POSIADANE W SPRZEDAŻY (wyniki szczegółowe w %)

NAJCHĘTNIEJ ZAKUPYWANE MARKI ELEMENTÓW ELEWACYJNYCH (wyniki szczegółowe w %)

NAJCHĘTNIEJ ZAKUPYWANE MARKI W POSZCZEGÓLNYCH RODZAJACH ELEMENTÓW ELEWACYJNYCH (wyniki szczegółowe w %) Röben Wienerberger Wacław Jopek Cerrad Wienerberger Wacław Jopek Röben Wienerberger Wacław Jopek

STOSUNEK JAKOŚĆ/CENA NAJCHĘTNIEJ ZAKUPYWANYCH MAREK ELEMENTÓW ELEWACYJNYCH