BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
WRZESIEŃ 2011 SUKCES PRZEZ ZAANGAŻOWANIE NOWE WYZWANIA I PODEJŚCIA W ROZWIJANIU I MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW W FIRMACH I INSTYTUCJACH
RAPORT: OD BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA LUDZI DO SUKCESÓW FIRMY. PODEJŚCIA LIDERÓW, NOWE WYZWANIA
THINKTANK: PLATFORMA WYMIANY IDEI I DOŚWIADCZEŃ DLA LIDERÓW 1
(ang., dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK
Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK
MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów
2 CO MOŻEMY ZROBIĆ WSPÓLNIE? PUBLIKACJA RAPORTÓW I SPECJALNYCH WYDAWNICTW
2 ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY: RAPORT SUKCES PRZEZ ZAANGAŻOWANIE. NOWE WYZWANIA W ZARZĄDZANIU LUDŹMI.
1.Proponujemy współpracę przy realizacji raportu Sukces przez zaangażowanie. Nowe trendy i wyzwania w zakresie zarządzania ludźmi 2.Raport ukaże się w e wrześniu 2011 r. w nakładzie 3 tys. egz. i będzie dystrybuowany do liderów polskich firm i instytucji oraz ekspertów HR (specjalna lista mailingowa). 3.Do współpracy zapraszamy firmy doradzające w zakresie strategii i rozwoju talentów, firmy szkoleniowe, ekspertów HR, liderów. 4.Ambicją raportu jest podsumowanie najważniejszych wyzwań i nowych podejść do budowania zaangażowania pracowników. Raport - współpraca BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
1.Zapraszamy do: współpracy merytorycznej przy tworzeniu raportu, zamieszczenia w raporcie case study firmy, rekomendacji i wyników badań oraz podejść. 2.Zamieszczenia studium przypadku firmy/instytucji, dotyczącego określonego obszaru zarządzania ludźmi i motywacji, udziału w okrągłym stole firm i instytucji doradzających w zakresie rozwoju talentów i kapitału ludzkiego. 3.Możliwość zamieszczenia reklamy wizerunkowej firmy. Możliwości współpracy BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
1.Sukces w oparciu o zaangażowanie i zaufanie. Nowy kontekst ekonomiczny działania dla firm i wnioski dla podejść w zarządzaniu ludźmi – co działa w polskich warunkach? Okrągły stół z udziałem specjalistów i ekspertów HR oraz praktyków HR w organizacjach (firmy i instytucje publiczne). 2.Narzędzia skutecznego przywództwa. Jak zmieniają się wyzwania liderów w zakresie zarządzania wartościami firmy i budowania zaangażowania pracowników. Okrągły stół z udziałem liderów polskich firm i instytucji. RAPORT – ZAWARTOŚĆ BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
3.Pokryzysowy rynek, stare i nowe wyzwania dla firm: główne wyzwania polskiego rynku pracy i trendy na przyszłość. Bilans Kapitału Ludzkiego – czego spodziewać się w przyszłości? Wyzwania dla firm i państwa. 4.Nowe role HR w organizacjach: ewolucja podejść i roli w firmach. 5.Co było, co będzie a co powinno być ważne z punktu widzenia budowania zaangażowania i pasji pracowników w nowych czasach? Przegląd błędnych podejść, przegięć i pomyłek w podejściu do zarządzania ludźmi. RAPORT – ZAWARTOŚĆ c.d. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
6. Motywować, ale jak? Przegląd udanych i nieudanych podejść do motywowania pracowników. Co naprawdę motywuje, a co skrajnie demotywuje ludzi? Doświadczenia w polskich warunkach. 7.Szkolić i rozwijać nowe kompetencje: w jaki sposób? Nowe spojrzenia na zestaw umiejętności i kompetencji potrzebnych w elastycznych organizacjach. 8.Wartości, pasja i zaangażowanie pracowników w polskich warunkach. Studia przypadku: różne podejścia w firmach i instytucjach publicznych. RAPORT – ZAWARTOŚĆ c.d. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
1.Nakład: 3 tys. egz. 2.Bezpośrednia wysyłka raportu do liderów i osób zarządzających ludźmi w bazie THINKTANK (duże firmy, przedsiębiorcy, baza członków PKPP Lewiatan, administracja publiczna). 3.Wysyłka do specjalnie przygotowanej bazy liderów w polskich firmach. 4. Wysyłka do baz partnerów: Polskie Stowarzyszenie zarządzania Kadrami, PARP, firmy doradcze itp. RAPORT – DYSTRYBUCJA BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
Z MYŚLĄ O LIDERACH MOŻLIWOŚCI DLA PARTNERÓW W RAPORCIE: SPONSORING POSZCZEGÓLNYCH SEKCJI, REKLAMA, STUDIA PRZYPADKU BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE SZEROKA PROMOCJA RAPORTU/WYDAWNICTWA NA PORTALU THINKTANK - BĘDZIE DOSTĘPNY BEZPŁATNIE DLA SPOŁECZNOŚCI ORAZ NA PORTALACH PARTNERÓW BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
THINKTANK: EKSPERT IDEI OKRĄGŁY STÓŁ ORAZ DYSKUSJA LIDERÓW O NOWYCH WYZWANIACH W ZARZĄDZANIU LUDŹMI (PAŹDZIERNIK) BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ
KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH MAGAZYNU 3
AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klub THINKTANK 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.
odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych 88% debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10) 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji 65 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.
BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?
Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA
72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.
P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ