BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WRZESIEŃ 2011 SUKCES PRZEZ ZAANGAŻOWANIE NOWE WYZWANIA I PODEJŚCIA W ROZWIJANIU I MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW W FIRMACH I INSTYTUCJACH.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROJEKT PUŁAWY POLSKIE BIEGUNY WZROSTU OFERTA WSPÓŁPRACY Z THINKTANK.
Advertisements

BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
OFERTA WSPÓŁPRACY.
Socjologia rynku pracy
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich OŚ IV PROW Mariusz Bednarz Grudzień 2007.
ŚWIATOWY TYDZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚĆI
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Szkoła marzeń.
1 COMPANY PRIVATE 1 EDUKACJA DLA PRZEMYSŁU PRZEMYSŁ DLA EDUKACJI Janusz Zakręcki Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny Mielec, 7 grudnia 2009r.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Zarządzanie międzynarodowe
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE ROZWOJEM FIRMY Specjalność proponowana wspólnie przez Katedrę Zarządzania Przedsiębiorstwem Katedrę Przedsiębiorczości.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE ROZWOJEM FIRMY Prezentacja bloku specjalnościowego kwiecień 2009 r. KATEDRA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I POLITYKI PRZEMYSŁOWEJ.
RELACJE w świecie IT Robert Jesionek. Do niedawna: -redaktor naczelny magazynu CIO -szef Klubu CIO -redaktor naczelny magazynu Bez Zagrożenia -dziennikarz.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Autor: Marcin.
Grupa tematyczna - PANEL EKSPERTÓW Technologie dla ochrony środowiska Zabrze, 26 październik 2006 Kierownik grupy Jan BONDARUK GŁÓWNY INSTYTUT GÓRNICTWA.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
DIE INITIATIVE SCHULEN: PARTNER DER ZUKUNFT INICJATYWA SZKOŁY: PARTNERZY RZYSZŁOŚCI.
Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością Absolwenci specjalności są specjalistami w zakresie kształtowania, oceny i ochrony jakości produktów i usług. W trakcie.
Jak skutecznie organizować szkolenia językowe w firmie
Przepis na skuteczną motywację HR Meeting Warszawa, 21 listopada 2012 roku.
Bank Wielkopostny to ogólnopolska akcja ewangelizacyjna; dobry i pożyteczny sposób na aktywne przeżycie okresu Wielkiego Postu i przygotowanie się do.
Polskie cyfrowe miasto ? Marzenia a rzeczywistość. Maxymilian Bylicki - Zakopane, Polskie cyfrowe miasto - marzenia a rzeczywistość Maxymilian.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
AS-CONSULTING Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces - Henry Ford.
Ewa Amghar, Barbara Bułat BIBLIOTEKARZ – ZAWÓD Z PRZYPADKU, Z PRZYMUSU CZY Z MARZEŃ? MOTYWY WYBORU ZAWODU PRZEZ PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI JAGIELLOŃSKIEJ.
Cele i założenia projektu Akademia Młodych Noblistów Paulina Kędzierska Koordynator projektu Akademia Młodych Noblistów.
Diversity Index - wyniki badań ilościowych Małgorzata Lelińska PKPP Lewiatan Grudzień 2011 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Wpływ warunków.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt Aktywizacja, Specjalizacja, Praktyka-promocja zatrudnienia kobiet realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
NAUKA DLA BIZNESU INNOWACYJNA FARMACJA Prezentacja projektów realizowanych w ramach działań Uczelni Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Weronika Schneider. Na fotografiach widać obecne budynki Polpharmy.
3 Posiedzenie Rady Strategii Rozwoju Chojnic Chojnice Strategia Rozwoju Miasta Chojnice na lata
Ulla Wimmer, Sieć Kompetencyjna dla Bibliotek (KNB) BIX – Indeks biblioteczny Ogólnoniemiecki ranking bibliotek na podstawie oceny wybranych wskaźników.
Konferencja prasowa z okazji VIII Światowego Dnia FAS 8 września 2008 r. Świadomość zagrożeń wynikających ze spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży.
Przedstawienie założeń projektu Naprzeciw zmianom – badanie trendów gospodarczych miasta Jaworzna Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WYDANIE SPECJALNE MAGAZYNU THINKTANK I KONFERENCJA DLA SZEFÓW FIRM LISTOPAD 2011 ZARZĄDZANIE RYZYKIEM WYDANIE SPECJALNE.
P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z THINKTANK: PUBLIKACJA WSPÓLNYCH RAPORTÓW RAPORTY THINKTANK PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY.
P U B L I S H I N G WYKŁADY THINKTANK I KLUBU POLSKIEJ RADY BIZNESU.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. SPECJALNY DODATEK DO MAGAZYNU THINKTANK POŚWIĘCONY RELACJOM MIĘDZY PAŃSTWOWYM SPORNORING WYDAWNICTWA DOSSIER PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY.
P U B L I S H I N G CYKL PRESTIŻOWYCH SPOTKAŃ PT. LEKCJE LIDERÓW O SPECYFICE POLSKIEGO PRZYWÓDZTWA.
P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK I KLUBEM THINKTANK THINKTANK: MAGAZYN I SPOŁECZNOŚĆ PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY.
PUBLIC RELATIONS.
Psychologia w sprzedaży. Co wpływa na decyzje klienta? Załącznik do videocastu nr 2 Agata Matuszewska.
Organizacja administracji d/s środowiska w Polsce kompetencje odnośnie ooś- właściwości i prowadzenie postępowań/ postępowania zezwoleniowego Marta Łakis.
KLIMAT PROWADZENIA BIZNESU W POWIECIE SOKÓLSKIM w latach prezentacja wyników ankiet przeprowadzonych wśród lokalnych przedsiębiorców.
Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania środowiskowego w organizacjach.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
GBOB CHALLENGE © GBOB Poland Czym jest GBOB Challenge? GBOB = Global Battle of the Bands GBOB Challenge jest największym na świecie konkursem.
Rola i zadania Rady LGD we wdrażaniu LSR, ze szczególnym uwzględnieniem procedury oceny wniosków, czyli procesu oceny zgodności i procesu wyboru. Europejski.
Instytut Logistyki i Magazynowania
Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta.
Pomorze 2030 – scenariusze rozwoju i kluczowe technologie Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową Informacja nt. projektu Gdańsk, listopad 2009 r.
Wielkopolski Model Asystenta Rodziny Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu Jarocin, 23 września 2011 r.
Rola ekonomii społecznej w aktywnej integrac j i Prowadzi: Krzysztof M argol Zajęcia prowadzone w ramach projektu POKL /12 Przez projekt.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Finansowanie przedsiębiorczości akademickiej. Co wiesz o finansowaniu? Czy potraficie wymienić potencjalne źródła finansowania komercjalizacji badań?
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Create Tworzenie Match Dopasowanie Design Projektowanie Unikalne narzędzie zwiększające skuteczność procesów rekrutacji i selekcji, budowanie ścieżek karier.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
Zapis prezentacji:

BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ

WRZESIEŃ 2011 SUKCES PRZEZ ZAANGAŻOWANIE NOWE WYZWANIA I PODEJŚCIA W ROZWIJANIU I MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW W FIRMACH I INSTYTUCJACH

RAPORT: OD BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA LUDZI DO SUKCESÓW FIRMY. PODEJŚCIA LIDERÓW, NOWE WYZWANIA

THINKTANK: PLATFORMA WYMIANY IDEI I DOŚWIADCZEŃ DLA LIDERÓW 1

(ang., dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK

Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK

MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów

2 CO MOŻEMY ZROBIĆ WSPÓLNIE? PUBLIKACJA RAPORTÓW I SPECJALNYCH WYDAWNICTW

2 ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY: RAPORT SUKCES PRZEZ ZAANGAŻOWANIE. NOWE WYZWANIA W ZARZĄDZANIU LUDŹMI.

1.Proponujemy współpracę przy realizacji raportu Sukces przez zaangażowanie. Nowe trendy i wyzwania w zakresie zarządzania ludźmi 2.Raport ukaże się w e wrześniu 2011 r. w nakładzie 3 tys. egz. i będzie dystrybuowany do liderów polskich firm i instytucji oraz ekspertów HR (specjalna lista mailingowa). 3.Do współpracy zapraszamy firmy doradzające w zakresie strategii i rozwoju talentów, firmy szkoleniowe, ekspertów HR, liderów. 4.Ambicją raportu jest podsumowanie najważniejszych wyzwań i nowych podejść do budowania zaangażowania pracowników. Raport - współpraca BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

1.Zapraszamy do: współpracy merytorycznej przy tworzeniu raportu, zamieszczenia w raporcie case study firmy, rekomendacji i wyników badań oraz podejść. 2.Zamieszczenia studium przypadku firmy/instytucji, dotyczącego określonego obszaru zarządzania ludźmi i motywacji, udziału w okrągłym stole firm i instytucji doradzających w zakresie rozwoju talentów i kapitału ludzkiego. 3.Możliwość zamieszczenia reklamy wizerunkowej firmy. Możliwości współpracy BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

1.Sukces w oparciu o zaangażowanie i zaufanie. Nowy kontekst ekonomiczny działania dla firm i wnioski dla podejść w zarządzaniu ludźmi – co działa w polskich warunkach? Okrągły stół z udziałem specjalistów i ekspertów HR oraz praktyków HR w organizacjach (firmy i instytucje publiczne). 2.Narzędzia skutecznego przywództwa. Jak zmieniają się wyzwania liderów w zakresie zarządzania wartościami firmy i budowania zaangażowania pracowników. Okrągły stół z udziałem liderów polskich firm i instytucji. RAPORT – ZAWARTOŚĆ BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

3.Pokryzysowy rynek, stare i nowe wyzwania dla firm: główne wyzwania polskiego rynku pracy i trendy na przyszłość. Bilans Kapitału Ludzkiego – czego spodziewać się w przyszłości? Wyzwania dla firm i państwa. 4.Nowe role HR w organizacjach: ewolucja podejść i roli w firmach. 5.Co było, co będzie a co powinno być ważne z punktu widzenia budowania zaangażowania i pasji pracowników w nowych czasach? Przegląd błędnych podejść, przegięć i pomyłek w podejściu do zarządzania ludźmi. RAPORT – ZAWARTOŚĆ c.d. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

6. Motywować, ale jak? Przegląd udanych i nieudanych podejść do motywowania pracowników. Co naprawdę motywuje, a co skrajnie demotywuje ludzi? Doświadczenia w polskich warunkach. 7.Szkolić i rozwijać nowe kompetencje: w jaki sposób? Nowe spojrzenia na zestaw umiejętności i kompetencji potrzebnych w elastycznych organizacjach. 8.Wartości, pasja i zaangażowanie pracowników w polskich warunkach. Studia przypadku: różne podejścia w firmach i instytucjach publicznych. RAPORT – ZAWARTOŚĆ c.d. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

1.Nakład: 3 tys. egz. 2.Bezpośrednia wysyłka raportu do liderów i osób zarządzających ludźmi w bazie THINKTANK (duże firmy, przedsiębiorcy, baza członków PKPP Lewiatan, administracja publiczna). 3.Wysyłka do specjalnie przygotowanej bazy liderów w polskich firmach. 4. Wysyłka do baz partnerów: Polskie Stowarzyszenie zarządzania Kadrami, PARP, firmy doradcze itp. RAPORT – DYSTRYBUCJA BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

Z MYŚLĄ O LIDERACH MOŻLIWOŚCI DLA PARTNERÓW W RAPORCIE: SPONSORING POSZCZEGÓLNYCH SEKCJI, REKLAMA, STUDIA PRZYPADKU BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE SZEROKA PROMOCJA RAPORTU/WYDAWNICTWA NA PORTALU THINKTANK - BĘDZIE DOSTĘPNY BEZPŁATNIE DLA SPOŁECZNOŚCI ORAZ NA PORTALACH PARTNERÓW BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

THINKTANK: EKSPERT IDEI OKRĄGŁY STÓŁ ORAZ DYSKUSJA LIDERÓW O NOWYCH WYZWANIACH W ZARZĄDZANIU LUDŹMI (PAŹDZIERNIK) BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH MAGAZYNU 3

AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klub THINKTANK 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.

odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych 88% debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10) 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji 65 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?

Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA

72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ