Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK I KLUBEM THINKTANK THINKTANK: MAGAZYN I SPOŁECZNOŚĆ PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK I KLUBEM THINKTANK THINKTANK: MAGAZYN I SPOŁECZNOŚĆ PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY."— Zapis prezentacji:

1 P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ

2 WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK I KLUBEM THINKTANK THINKTANK: MAGAZYN I SPOŁECZNOŚĆ PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY

3

4 THINKTANK: PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW 1

5 (ang., dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

6 MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

7 1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK

8 Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK

9 MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

10 Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

11 PARTNERZY I SOJUSZNICY THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

12 PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów

13 2 CO MOŻEMY ZROBIĆ WSPÓLNIE? MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY Z THINKTANK

14 1.Łączy świat biznesu i administracji– zawierających inspirujące teksty o wyzwaniach efektywnego działania w firmach i instytucjach publicznych. 2.Zawiera wyłącznie teksty polskich ekspertów, praktyków i liderów ze sfery prywatnej i publicznej – współtworzy go kilkuset wybitnych polskich ekspertów z różnych dziedzin. 3.Jest dostępny tylko w ekskluzywnej, imiennej subskrypcji oraz w ramach Klubu THINKTANK. 4.Reklama w magazynie zapewnia dostęp do precyzyjnie opisanej, unikatowej grupy wpływowych odbiorców. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MAGAZYN THINKTANK

15 MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI WSPÓŁPRACA REKLAMOWA, SPOSNORSKA I PROGRAMOWA NA ŁAMACH MAGAZYNU THINKTANK (KWARTALNIK) BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

16 Z MYŚLĄ O LIDERACH WSPÓŁPRACA PRZY REALIZACJI RAPORTÓW WŁASNYCH THINKTANK ORAZ RAPORTÓW WYDAWANYCH Z PARTNERAMI I NA ZLECENIE BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

17 NOWE IDEE I NARZĘDZIA REALIZACJA WYDAWNICTW SPECJALNYCH I PROJEKTOWYCH NA ZLECENIE FIRM I INSTYTUCJI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

18 AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE WSPÓŁPRACA W PROJEKTACH MULTIMEDIALNYCH I ONLINE, ADRESOWANYCH DO E-SPOŁECZNOŚCI THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

19 PRESTIŻOWY KLUB THINKTANK KLUB THINKTANK: DEBATY, DYSKUSJE, WYYKŁADY I PRESTIŻOWE SPOTKANIA DLA LIDERÓW BIZNESU I ADMINISTRACJI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

20 THINKTANK: EKSPEERT IDEI OPRACOWYWANIE PROGRAMOWE I PROWADZENIE PRZEZ THINKTANK DEBAT I DYSKUSJI NA PRESTIŻOWYCH KONFERENCJACH BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

21 REALIZACJA EVENTÓW NA ZLECENIE REALIZACJA PRZEZ THINKTANK KONFERENCJI I WYDARZEŃ DLA KLUCZOWYCH KLIENTÓW NA ZLECENIE (THINKTANK EVENTY) BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

22 SPOTKANIA I DYSKUSJE NA LUZIE MALEMEN THINKTANK SOCIETY: DYSKUSJE O PRZYJEMNIEJSZEJ STRONIE ŻYCIA BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

23 KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH THINKTANK 3

24 AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

25 firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klub THINKTANK 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.

26 odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych 88% debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10) 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji 65 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI.

27 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.

28 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?

29 Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA

30 72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

31 P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ


Pobierz ppt "P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK I KLUBEM THINKTANK THINKTANK: MAGAZYN I SPOŁECZNOŚĆ PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY."

Podobne prezentacje


Reklamy Google