11.05 – 19.05.2013 Udział 6-osobowej grupy uczniów SOSW im. J. Korczaka w międzynarodowym projekcie w Estonii TIHEMETSA Młodzież w działaniu: integracyjny.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Advertisements

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projektanci Podlasia Niektóre szanse trafiają się tylko raz!
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Wie das Land, so die Schule. Szkoły biorące udział w projekcie: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W PRZEWORSKU – POLSKA ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Młodzieżowa przedsiębiorczość
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
UCZESTNICY: Stowarzyszenie AIESEC Polska Komitet Lokalny Poznań
P 11,,Energetyczne ABC Cele edukacyjne Cele ogólne: - zdobycie dodatkowej wiedzy i umiejętności przydatnych w przyszłej pracy zawodowej, Cele szczegółowe:
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu realizuje projekt: Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowany przez Unię Europejską
PROJEKT PN. „KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA” JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Zespół Szkół Technicznych we Włocławku
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu realizuje projekt: Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowany przez Unię Europejską
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
Jak można wykorzystać współpracę terytorialną? Korzyści i koszty działań międzynarodowych Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Delegacja naszej szkoły w Finlandii
Warsztaty o Francji dla uczniów klas I – III
Projekt zawodoznawczy zrealizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku.
ŁOTWA grudzień W dniach grudnia 2013 r. uczennice wraz z nauczycielami z ZSO w Józefowie nad Wisła gościli w Jelgavie na Łotwie w ramach.
Wolontariat „Być jak Bibliotekarz” w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. Mariana Rejewskiego w Bydgoszczy.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Szkoła zawodowa Rzeszów 2013.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Psarach realizuje dwuletni projekt systemowy na lata Praca się opłaca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Realizacja programu rozwojowego
W marcu 2008 r. na zaproszenie Burmistrza Priverno, delegacja z Andrychowa wzięła udział w uroczystościach ku czci św. Tomasza z Akwinu. Najważniejszym.
531 gruzja.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
To znowu my Grupa projektowa Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jana Dałkowskiego w Strzelnie.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Konkurs pn.: „Start w przyszłość” na najciekawsze zajęcia realizowane w ramach projektu systemowego Województwa.
„Dzielimy się doświadczeniami”
Projekt „Aktywny Targówek” trwa od 2008 roku Do końca 2013 r. wzięło w nim udział 499 osób.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła z pomysłem na kulturę SP 255 Warszawa.
Działania upowszechniające projekt Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Prezentacja przygotowana w ramach projektu: „POLSKO - ROSYJSKA WYMIANA MŁODZIEŻY 2015” realizowanego na rzecz dialogu i porozumienia w stosunkach polsko-rosyjskich,
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
DZIEŃ OTWARTY SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 30 w Dąbrowie Górniczej 19 maja 2016 r. „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” Janusz Korczak.
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Doradcy zawodowi : mgr Agnieszka Pątek – Gołębiowska
Dobre praktyki w realizacji projektów w ramach programu Erasmus +
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
2014–2020 ERASMUS+ AKCJA 1 AKCJA 2 AKCJA 3
KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Porady konsultantów pedagoga szkolnego doradcy zawodowego 1.
„Smacznie i zdrowo” Warsztaty kulinarne w grupie 0f
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Kształcenie specjalne
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

11.05 – Udział 6-osobowej grupy uczniów SOSW im. J. Korczaka w międzynarodowym projekcie w Estonii TIHEMETSA Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia

TIHEMETSA Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia Uczestnicy projektu: młodzież z Armenii, Gruzji, Finlandii, Rosji, Polski Gospodarz projektu: Estonia.

Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia Akcenty polskie Delegacja estońska w strojach narodowych

Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia Przyjechaliśmy się zaprzyjaźnić – to ilustruje nasz plakat. Wspólne zdjęcie z uczniami ze szkoły rosyjskiej

Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia". Międzynarodowe doświadczenia W otoczeniu pięknego parku i w atmosferze przyjaźni uczniowie spędzili wspaniały tydzień Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia

Zajęcia kulinarne w centrum kształcenia zawodowego w Parnu. Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia

Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia". Międzynarodowe doświadczenia Temat jednego z zajęć – carving Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia

Na wycieczce w Tallinie Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia

W trakcie wieczorku polskiego uczniowie zatańczyli Kujawiaka. Po występie. Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia

Wspólne zdjęcie uczestników z Rosji, Polski, Gruzji, Armenii, Estonii i Finlandii Młodzież w działaniu: integracyjny projekt edukacyjny "Rozwój umiejętności kluczowych dla pełniejszego życia Międzynarodowe doświadczenia