TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Australia.
Advertisements

Wyk. Michał Liszkowski kl. 6a Moje gimnazjum- KSO Edukator.
Program skierowany został do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych z całej Polski, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą kształtować
Baw się, graj i ….. ucz się matematyki Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Opolu.
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
Katarzyna Kopeć Nauczyciel matematyki w klasach pierwszych i drugich w Gimnazjum w Miłkowicach.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Józefa Dietla i Przedszkole nr 21
KAMPANIA DRUGIE ŻYCIE w XIV LO w Krakowie. Harmonogram akcji: 1)Zajęcia warsztatowe dla uczniów (wykład nauczyciela biologii, praca uczniów w grupach.
Szkoła Podstawowa im. Obrońców Węgierskiej Górki w Węgierskiej Górce
MÓJ ANGIELSKI ŚWIAT autor: mgr Iwona Kloc INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Niepubliczne gimnazjum w mielcu
Moduł analiz systemu Uczniowie Optivum NET (UONET) Przykłady zastosowań
Nazwa, adres i REGON szkoły / placówki lub pieczątka
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Dlaczego to dobry pomysł?. Pomysł stworzenia Szkolnego Centrum Kultury narodził się w naszych głowach w czasie spotkania w małej grupie znajomych. Chcieliśmy.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
SAMORZĄD SZKOLNY Samorząd szkolny to jeden ze szkolnych organów. W jego skład wchodzą wszyscy uczniowie danej szkoły. Samorząd szkolny działa na podstawie.
Relacja z Debaty. Przygotowania do debaty były żmudne i ciężkie. Wpierw musieliśmy zapoznać się z materiałami dostępnymi na stronie sdim.ceo.nq.pl, później.
Gimnazjum nr 12 w Szczecinie Maj Uczniowie przyjęci do klas pierwszych w roku szkolnym 2009/2010 DIAGNOZĘ PRZEPROWADZONO NA GRUPIE BADANEJ: 78 DZIEWCZĄT.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Szkoła w chmurze.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków dr Stanisław Grygierczyk Gliwice, r. IV Seminarium zadania badawczego.
WYNIKI KONKURSU JĘZYKA NIEMIECKIEGO. KAŻDY Z UCZESTNIKÓW OTRZYMAŁ ZESTAW PUZZLI DO UŁOŻENIA.
Na lekcjach Pani Barbara Czech zapoznała uczniów naszej klasy z ideą programu Szkoła z Klasą 2.0. Zadaniem każdego ucznia było zapoznanie się w domu z.
PRZEGLĄD JESIENNY SZKÓŁ wrzesień - październik 2005 R.
W jakich sprawach uczniowie, a w szczególności samorząd powinien zabrać głos-czyli walczymy o swoje prawa Debata Plenarna.
Zapraszamy na prezentację !!! Szkoła Podstawowa nr 3 im. Wojska Polskiego w Mielcu.
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Katarzyna Lutkiewicz Zuzanna Kurska klasa II a
W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno- geograficznym.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
oraz kompetencje uczestników projektu.
Par Jocelyne GIASSON Ch. 6 : Makroprocesy Czytanie ze zrozumieniem.
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
Nasz absolwent na wyższej uczelni
Klasa Humanistyczno-Artystyczna
Program Edukacyjno- Terapeutyczny Ortograffiti
COMENIUS. Comenius – jest jednym z czterech programów sektorowych Programu "Uczenie się przez całe życie" (Lifelong Learning Programme) wspiera finansowo.
W czerwcu 2013r. nasze gimnazjum ukończyło 114 uczniów Aż 89,5% absolwentów dostało się do szkół średnich.
Gdy taki żółwik Przejdzie przez ekran, to znak że za chwilę zmieni się slajd.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida Czerwiec 2011.
1 Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki Katolickie Liceum Ogólnokształcące Czerwiec 2010.
Program COMENIUS – Partnerskie Projekty Szkół. Norwegia Anglia Włochy (koordynator) Hiszpania Niemcy.
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
Park Nauki i Zabawy przy Miejskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jedlinie – Zdroju, jako sposób aktywnego spędzania wolnego czasu. Rok szkolny.
Biblioteka szkolna z centrum multimedialnym jest miejscem dostępu do Internetu oraz zasobów edukacyjnych i źródeł informacji. Zespół Szkół Technicznych.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Świat na główce od szpilki Odkrywcy mikroskopijnego świata.
Gimnazjum nr. 2 Nasz Patron: Leon Kąkol Leon Kąkol Leon Kąkol urodził się 19 września 1898r. W 1917 r. jak wielu Polaków został wcielony do armii niemieckiej.
autor: Stowarzyszenie Wierzeje Za siedmioma górami, Za siedmioma lasami, Żyły sobie dzieci ….
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Beneficjent Zespół Szkół Samochodowych im. T. Kościuszki we Włocławku Włocławek ul. Leśna 1A.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Język angielski szansą na rynku pracy. Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych.
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii, chemii, fizyki, matematyki. Ogólna liczba uczniów uczestniczących w testowaniu: 28+24=52 Klasy: I B i II B. Ogólna liczba zrealizowanych bloków: 11+7=18 Zgodnie z harmonogramem testowania. W klasie pierwszej w ramach dodatkowych zajęć odbyła się wycieczka do obserwatorium astronomicznego na Lubomirze Materiały potrzebne do realizacji Programu organizuje szkoła, nauczyciele prowadzący zajęcia oraz uczniowie. Rok szkolny 2011/ pierwszy rok testowania.

Charakterystyka uczniów Klasa I B - 9 dziewcząt i 19 chłopców. Uczniowie żywiołowi i bardzo aktywni. Klasa II B - 10 dziewcząt i 14 chłopców. Uczniowie zdyscyplinowani i ambitni. Procent obecności uczniów na zajęciach W klasie pierwszej to około 86%, a w klasie drugiej to 80%.

Spostrzeżenia Tematy zajęć są ciekawe, scenariusze i karty pracy w większości dobrze przygotowane. Prowadzący zwracają uwagę, że czasami 90 min to za mało, aby wszystkie zadania z karty pracy dobrze wykonać. Zajęcia prowadzone są na ostatnich lekcjach. Zauważamy, że uczniowie są zmęczeni i niechętnie czytają zbyt długie instrukcje. W większości uczniowie okazują zainteresowanie zajęciami i są na nich aktywni. Są też uczniowie którzy czują się przymuszeni do uczestniczenia w zajęciach. Napotykamy trudności w realizacji Programu w klasie pierwszej. Uczniowie nie radzą sobie z rozdzieleniem pracy w grupie, z wykonaniem przydzielonych czynności, mają problemy ze zrozumieniem fachowego tekstu i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

Waga Leonardo da Vinci -zajęcia w klasie I B.

Tajemnice ukryte w sklejonym pasku papieru –zajęcia w klasie II B.