Zajęcia rozwijające inteligencje wielorakie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Advertisements

JAK TO JEST ZROBIONE? Zajęcia artystyczne dla uczniów szkoły podstawowej. Materiał dla uczniów Autor: Karolina Vyšata Projekt zrealizowany w ramach Akademii.
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
WYCHOWANIE ESTETYCZNE DZIŚ
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
Temat: Cegłów dawniej i dziś
PROJEKT OPRACOWANY PRZEZ
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
KLASA I SZKOŁA PODSTAWOWA NR 24 W CHORZOWIE
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW
Teatr Dzień 1- W teatrze Dzień 2- Przygotowujemy przedstawienie
EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO PLASTYCZNE – ORIGAMI Bogumiła Ślęczka
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Sprawozdanie z realizacji projektu „Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III SP z gminy Charsznica” w szkole podstawowej im. Mikołaja.
Klasa V a i V b J ę zyk niemiecki J ę zyk niemiecki Zajęcia j. niemieckiego w czasie, których dzielimy się swoimi marzeniami dotyczącymi państw na świecie,
PROJEKT TRZYMAJ FORMĘ realizowany w roku szkolnym 2006/2007 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. C. K. Norwida w Olsztynie Gimnazjum Nr 8 w Olsztynie.
Wizyta uczniów z Irlandii – Wizyta uczniów z Irlandii w ramach projektu Socrates Comenius.
doświadczenia drogą do wiedzy"
Geometria w Sztuce Dorian Wójtowicz i Szymon Sitkiewicz.
Egzamin gimnazjalny 2010 Procedury przygotowania i organizowania egzaminu w Gimnazjum z Oddziałami Sportowymi.
Przygotowali go uczniowie klasy 2C liceum Hasło demonstracji brzmiało Cuksy Miłosza.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Innowacja pedagogiczna „Uczę się przez ruch, dotyk i rytm”
„SŁONECZNIKI” VINCENT VAN GOGH.
Realizacja projektu „Czysta małopolska” w oddziale zerowym
Realizacja programu rozwojowego
TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH
PRZYGOTOWAŁY: MONIKA NOWACKA ANNA NADWORSKA
„Kowalik bezskrzydły”
Projekt z zakresu bezpieczeństwa oraz edukacji finansowej
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Junior Academy Przedszkole Językowe
SZTUKA PAMIĘCI KATEDRA INFORMACJI. WIELOWYMIAROWEGO ARCHITEKTURA JEST RODZAJEM PISMA.
Historia fotografii Monika Taistra.
INTELIGENCJE WIELORAKIE
FESTIWAL NAUKI 28 MAJA Otwarcie festiwalu przez panią Dyrektor.
„Nie boję się jutra”. Regularność prowadzonych zajęć i wykwalifikowana kadra zapewniają uczniom możliwość zdobycia rozlicznych umiejętności intelektualnych.
Organizator: Jolanta Szczepan – nauczyciel historii.
A RTYŚCI SĄ W PRZEDSZKOLU - ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNYCH.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Konkurs pn.: „Start w przyszłość” na najciekawsze zajęcia realizowane w ramach projektu systemowego Województwa.
warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń
nowa, stała wystawa zlokalizowana w kuluarach Hali Stulecia
Program IB Middle Years to program edukacyjny dla uczniów w wieku od 11 do 16, który rozwija niezależnych, kreatywnych i otwartych na świat uczniów gotowych.
ORIGAMI. Co to jest origami? Origami – sztuka składania papieru, pochodząca z Chin, rozwinięta w Japonii i dlatego uważa się ją za tradycyjną sztukę japońską.
Projekt edukacyjny „MÓJ PRZYJACIEL PIES”
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
„Rzeźba w Książce’’. Upodobania twórcy zawsze nawiązywały do recyklingu. Swoją przygodę ze sztuką rozpoczął od malarstwa, później w swoich pracach zaczął.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Prezentacja efektów szkolenia Spice Up Your Teaching
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
doświadczenia drogą do wiedzy"
Międzyprzedszkolny konkurs wiedzy na temat zdrowego i ekologicznego żywienia.
Co to jest origami ? 2. Wybrane rodzaje technik twórczych
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Pierwsze spotkanie robocze projektu Erasmus+
„Sposób na mitologię „ Klasa 5a i 5b FŚNIT.
Wycieczka do Muzeum Narodowego
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Zapis prezentacji:

Zajęcia rozwijające inteligencje wielorakie. „Z przygodą przez świat”

Paszport podróżnika

Budujemy hotel na greckiej wyspie

Cel zajęć – rozwijanie inteligencji społecznej. Przebieg zajęć : - oglądanie pokazu multimedialnego przedstawiającego hotele oraz wyspy greckie, - określenie celu zajęć : budowa hotelu na niezamieszkanej greckiej wyspie , - wybór menagera hotelu, - ustalenie atrakcji i regulaminu hotelu, - moja praca w hotelu, - wybór dyrektora hotelu, - stworzenie w grupach plakatu promującego hotel

Sztuka Hiszpanii – muzeum malarstwa

Niedokończone dzieło

Cel zajęć – rozwijanie inteligencji wizualno – przestrzennej. Przebieg zajęć : - tworzenie na podstawie opisu makiety muzeum, - jak trafić do muzeum ? – na podstawie słownego opisu drogi, uczniowie szukają sali, w której wystawiane są obrazy Picassa, - tworzenie wystawy obrazów –uczniowie wykonują kopie wybranego obrazu Picassa, - niedokończone dzieło – uczniowie otrzymują niedokończone dzieło artysty, wg własnego pomysłu kończą obraz, - quiz o malarstwie.

Japonia – kraj kwitnącej wiśni

Nauka pisania po japońsku

Cel zajęć : - rozwijanie inteligencji językowej i wizualno – przestrzennej - poznanie pisma japońskiego Przebieg zajęć : - zapoznanie ze znakami kanji, - nauka pisania podstawowych wyrazów i liczb, - oglądanie tekstów w języku japońskim, - wymawianie słów po japońsku, - słuchanie japońskich piosenek

Origami – sztuka składania papieru

Cel zajęć : - rozwijanie inteligencji wizualno - przestrzennej - zapoznanie z japońską sztuką składania papieru – origami Przebieg zajęć : - historia origami, - sposoby składania papieru, - składanie kwiatów, - wystawa