Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych. Konferencja Wyższa Szkoła Promocji
Istota tożsamości przedsiębiorstwa Definicja Elementy składowe: –Misja firmy –Kultura organizacyjna –Procedury organizacyjne –Zachowania organizacyjne –System tożsamości wizualnej –Społeczna odpowiedzialność biznesu –Integracja pracowników z firmą –Budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu
Funkcje tożsamości Funkcja identyfikacyjna Funkcja nośnika charakteru Kształtowanie przewagi konkurencyjnej
Specyfika wydarzeń charytatywnych Cele organizacji wydarzeń charytatywnych Formy zaangażowania organizacji w działalność charytatywną –Pomoc finansowa –Pomoc rzeczowa –Bezpłatne usługi –Pay-roll –Wolontariat pracowniczy
Wydarzenia charytatywne a tożsamość przedsiębiorstwa korzyści dla firmy wynikające z organizacji wydarzeń korzyści społeczne wynikające z organizacji wydarzeń
Głównym celem związanym z marką jest kreowanie świadomości istnienia marki Wszystkie eventyEventy charytatywne
Głównym celem związanym z komunikacją tożsamości przedsiębiorstwa jest budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu. Wszystkie eventyEventy charytatywne
Specyfika wydarzeń charytatywnych – wyniki badań Wśród wydarzeń charytatywnych dominują imprezy duże, często masowe Grupy docelowe nie są szczegółowo precyzowane Szczególnym obiektem zainteresowania są media, w tym patroni medialni Uczestnicy chętniej angażują się w przebieg eventu, niż w przypadku innych rodzajów imprez Uczestnicy nie są selekcjonowani
Dziękuję za uwagę.