Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Made by : Jakub Maćkowiak
Advertisements

portale społecznościowe
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Polityka turystyczna pańswa
Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na środowisko. Dlatego muszą stosować się do przepisów UE dotyczących ochrony środowiska w wielu dziedzinach, takich.
TURYSTYKA W INTERESACH
Analiza matematyczna III. Funkcje Funkcje II – własności podstawowe
ŚWIATOWY TYDZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚĆI
Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie
Dobre praktyki: Spółdzielnia Socjalna KREATYWNI Toruń, 27/09/2013 Organizator.
BIOTEBAL Kreacja KV. Zadanie dla agencji Kreacja KV.
1 COMPANY PRIVATE 1 EDUKACJA DLA PRZEMYSŁU PRZEMYSŁ DLA EDUKACJI Janusz Zakręcki Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny Mielec, 7 grudnia 2009r.
Szkoły Globalne w akcji Cel ogólny Stworzenie w sześciu krajach europejskich aktywnej sieci szkół globalnych zaangażowanych w redukcję
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Zarządzanie międzynarodowe
Jak przygotować prezentację multimedialną?
Szkolenie dla pedagogów Szkolenie dla pedagogów Comenius Regio Radom 2011.
Szkoła systemów społecznych. Istota, przedstawiciele, wyniki
Zakłady Chemiczne w Polsce Kluczowe kwestie
Tłumaczenia w nowoczesnych aplikacjach Java. JPA-Translator Otwarta licencja: Apache License 2.0 Budowanie aplikacji w których jednym z procesów biznesowy.
Kryteria wyboru formy prawnej. Działalność gospodarcza: Może dotyczyć: działalności wytwórczej, budowlanej, handlowej, usługowej oraz poszukiwania, rozpoznawania.
1.
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
Komunikacja z platformą T2S
Internet Media Services S A Ekran LED. Reklama emitowana na EKRANIE LED umieszczonym na rynku Centrum handlowego Manufaktura.
Jak skutecznie organizować szkolenia językowe w firmie
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
Palenie tytoniu zabija!
Międzynarodowa Konferencja Turystyka wiejska na drodze do komercjalizacji Kielce, 9-10 kwietnia 2010 r.
Formować się i pracować razem staje się dziś nową sposobnością, aby ożywić środowiska wychowawcze i czynić je coraz bardziej otwartymi na przyjęcie wyzwań,
Prof. dr hab. Halina Buk WSPARCIE FUNDUSZY EUROPEJSKICH W FINANSOWANIU INWESTYCJI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Chorzów, 26- września 2008 r.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
Etyka w Biznesie Michał Karwacki.
LGD na rzecz ekonomii społecznej
P ROMOCJA PROJEKTU Działaj Lokalnie, Rokosowo. D LA SIEBIE, DLA INNYCH.
mają rozbudzone aspiracje konsumpcyjne Polscy seniorzy są dziś już zupełnie inni niż kiedyś: dbają o zdrowie, urodę i kondycję fizyczną fot. Marek Zakrzewski.
Ewa Amghar, Barbara Bułat BIBLIOTEKARZ – ZAWÓD Z PRZYPADKU, Z PRZYMUSU CZY Z MARZEŃ? MOTYWY WYBORU ZAWODU PRZEZ PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI JAGIELLOŃSKIEJ.
Diversity Index - wyniki badań ilościowych Małgorzata Lelińska PKPP Lewiatan Grudzień 2011 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
am NewConnect Convention lipca 2008 Łódź
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji Czym jest samorząd informacyjny i jaki powinien być?
Program Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III A Czechy - Polska Wałbrzych, 21 lutego 2006 r.
Procedura wydania opinii o zasadności realizacji projektów z zakresu budowy sieci szerokopasmowych finansowanych z funduszy strukturalnych Warszawa.
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Konferencja prasowa z okazji VIII Światowego Dnia FAS 8 września 2008 r. Świadomość zagrożeń wynikających ze spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży.
Przedstawienie założeń projektu Naprzeciw zmianom – badanie trendów gospodarczych miasta Jaworzna Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Budowanie świadomości marki
Propagowanie rozwoju Planu Działań na rzecz Zrównoważonego Wykorzystania Energii w Wielkopolsce, Poznań, października 2012r. Dlaczego warto wdrażać
Park Nauki i Zabawy przy Miejskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jedlinie – Zdroju, jako sposób aktywnego spędzania wolnego czasu. Rok szkolny.
Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania środowiskowego w organizacjach.
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku ELEMENTY ELEWACYJNE.
Rola i zadania Rady LGD we wdrażaniu LSR, ze szczególnym uwzględnieniem procedury oceny wniosków, czyli procesu oceny zgodności i procesu wyboru. Europejski.
Projekt Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach Konferencja Szczecin 2009.
Paweł KowalGorący Temat1 Czyli wydarzenie, którym żyje cała Polska.
Pomorze 2030 – scenariusze rozwoju i kluczowe technologie Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową Informacja nt. projektu Gdańsk, listopad 2009 r.
Bezpieczeństwo energetyczne kraju Program dla obszarów wiejskich Bogdan Sedler Olsztyn, sierpień 2008 r. Fundacja Naukowo – Techniczna GDAŃSK.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Rola ekonomii społecznej w aktywnej integrac j i Prowadzi: Krzysztof M argol Zajęcia prowadzone w ramach projektu POKL /12 Przez projekt.
DOTACJE NA PROGRAMY INNOWACYJNE CO TO JEST INNOWACJA? To działanie nowatorskie - może mieć miejsce w przemyśle i usługach zarówno w stosunku do produktów.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych. Konferencja Wyższa Szkoła Promocji

Istota tożsamości przedsiębiorstwa Definicja Elementy składowe: –Misja firmy –Kultura organizacyjna –Procedury organizacyjne –Zachowania organizacyjne –System tożsamości wizualnej –Społeczna odpowiedzialność biznesu –Integracja pracowników z firmą –Budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu

Funkcje tożsamości Funkcja identyfikacyjna Funkcja nośnika charakteru Kształtowanie przewagi konkurencyjnej

Specyfika wydarzeń charytatywnych Cele organizacji wydarzeń charytatywnych Formy zaangażowania organizacji w działalność charytatywną –Pomoc finansowa –Pomoc rzeczowa –Bezpłatne usługi –Pay-roll –Wolontariat pracowniczy

Wydarzenia charytatywne a tożsamość przedsiębiorstwa korzyści dla firmy wynikające z organizacji wydarzeń korzyści społeczne wynikające z organizacji wydarzeń

Głównym celem związanym z marką jest kreowanie świadomości istnienia marki Wszystkie eventyEventy charytatywne

Głównym celem związanym z komunikacją tożsamości przedsiębiorstwa jest budowanie korzystnej reputacji w otoczeniu. Wszystkie eventyEventy charytatywne

Specyfika wydarzeń charytatywnych – wyniki badań Wśród wydarzeń charytatywnych dominują imprezy duże, często masowe Grupy docelowe nie są szczegółowo precyzowane Szczególnym obiektem zainteresowania są media, w tym patroni medialni Uczestnicy chętniej angażują się w przebieg eventu, niż w przypadku innych rodzajów imprez Uczestnicy nie są selekcjonowani

Dziękuję za uwagę.