Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Advertisements

Znaki informacyjne.
IMPREZA REKREACYJNA- określone zachowanie zbiorowe związane z rekreacją, posiadające charakterystyczne organizacyjne formy przebiegu.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Losy życiowe wychowanków Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Warszawie Maria Jóźwicka-Sadownik.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
Ksantypa2: Architektura
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Spółdzielnia Usługowo Produkcyjna Kółek Rolniczych „PROAGRO” ul. Polna Chrzypsko Wielkie.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Czym jest zarządzanie operacyjne
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Analiza wyników ankiety
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Transformacja Z (13.6).
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Pytania konkursowe.
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
ZEBRANIE jako środek łączności organizacyjnej
Podsumowanie działalności Zarządu Banku za okres
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
1 Podsumowanie realizacji projektu Czas nowych możliwości na koniec 2008 roku Projekt Czas nowych możliwości współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
Opracował: Zespół do Ewaluacji Wewnętrznej II
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Historyczne wnętrza Banku Polskiego do Państwa dyspozycji. MIEJSCE NA TWOJĄ IMPREZĘ DALEJ
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Piotr Tabor Łódź r.. Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Moduł III Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Zarządzanie projektami (Project management) planowanie, organizacja, monitorowanie i kierowanie wszystkimi aspektami projektu motywowanie jego wszystkich.
ORGANIZACJA I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ organizowanie imprez artystycznych i rozrywkowych Małgorzata Giełda, Zakład Nauki Administracji UWr.
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych Kamila Myszczyszyn

Specyfika wydarzeń promocyjnych Anglojęzyczne zwroty event marketing czy special event są odpowiednikami polskich wydarzeń promocyjnych, choć zdarza się, że używana jest również nazwa marketing sponsorski Marketing sponsorski definiowany jest jako promocja przeprowadzona w związku z pewnym wydarzeniem, np. z koncertem. Potocznie do nazwania wydarzeń masowych np. koncertów o charakterze handlowym lub promocyjnym używa się określenia „event”. Do wydarzeń promocyjnych zalicza się targi, wystawy, konferencje, różnego rodzaju imprezy artystyczne lub sportowe i dni otwarte. Cechy wydarzeń: wyjątkowość, ukierunkowane działanie, bezpośredni kontakt z odbiorcą, emocjonalne zaangażowanie uczestników, szerokie odziaływanie.

Wydarzenie jako projekt Projekt - sekwencja podjętych zadań, których zamiarem jest realizacja unikalnych celów w określonym przedziale czasowym. Instytut Zarządzania Projektem, ujednolicając definicję projektu, nazwał go „tymczasowym wysiłkiem podjętym po to, aby stworzyć unikalny produkt lub usługę”.

Cykl życia projektu Szczegółowe fazy projektu: 1) działalność koncepcyjna 2) planowanie i organizowanie 3) wykonanie i koordynacja 4) sprawozdanie

Klasyfikacja wydarzeń kryterium miejsca kryterium czasu i powtarzalności kryterium dostępności kryterium zasięgu i obszaru działania kryterium interakcji z uczestnikami kryterium branż / typów / form

Klasyfikacja wydarzeń-wyniki badań imprezy aktywne (64%) imprezy organizowane w pomieszczeniach (31%) zamknięte imienne (36%) imprezy jednorazowe (50%) charakter rozrywkowy (38%)

Planowanie organizacji wydarzeń -wyniki badań Większość pomysłów powstaje wewnątrz firmy (w sumie 48%) Znacząca większość imprez jest realizowana przy budżecie powyżej 30 tys. zł (18%) W większości (64%) ankietowani rozpoczynają planowanie imprezy wcześniej niż 3 miesiące przed jej rozpoczęciem W 85% przypadków ustalany jest harmonogram realizacji poszczególnych czynności (z terminem rozpoczęcia i zakończenia czynności). W niewielkim stopniu wykorzystuje się dokumenty do planowania eventów: kosztorys (26%), scenariusz (22%), brief (12%) i raider techniczny (10%).

Realizacja wydarzeń - wyniki badań W 42% przypadków produkcja imprezy jest powierzana agencjom zewnętrznym. Monitorowanie poszczególnych prac prowadzono rzadko, za pomocą miękkich metod: nadzór i obserwacja (33%), uczestnictwo (24%), ustne oświadczenie (19%) i pisemne sprawozdania. Stosowanie procedury awaryjnej dla newralgicznych czynności (53%). Większość podejmowanych decyzji (63%) wynikała z planu organizacji wydarzenia

Etap oceny – wyniki badań stopień osiągnięcia celu eventu oceniano w 92% przypadków stopień osiągnięcia calu mierzono: analizą wypowiedzi uczestników (45%), obserwacją mediów (37%), monitorowaniem otoczenia (32%), wynikami sprzedaży (27%). Podsumowanie przebiegu eventu przeprowadzono w 88%. Podsumowanie przebiegu eventu przeprowadzono w postaci raportu (46%), podczas spotkania/konferencji (24%), ustnie (21%).

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ