Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.. Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.. Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod."— Zapis prezentacji:

1 Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.

2 Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod organizację Kongresów, Sympozjów i Konferencji. Jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotówki? Jakie decyzje inwestycyjne należy podjąć, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy imprez - od klasycznych po artystyczne.

3 Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod organizację Kongresów, Sympozjów i Konferencji: Lokalizacja Cena Kompleksowość (odpowiednia liczba noclegów, parkingów, zaplecza gastronomicznego) Unikatowość (nowość, luksus, wyróżnienie się) Eco trend

4 Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod organizację Kongresów, Sympozjów i Konferencji: Nasza strona www Nasza oferta Nasz pracownik Szybkość reakcji Dostosowanie się do potrzeb organizatora Indywidualne podejście Polityka posprzedażowa

5 Własny panel rezerwacji i moduły opisując usługi http://hoteldebowy.pl/sale_konferencyjne http://www.hotelniemcza.pl/sale_konferencyjne

6 Jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotówki? Ustalić politykę sprzedaż Segmentacja grup Specjalne cenniki Zarządzanie cenami i dostępnością (określenie jakie terminy są dla sektora MICE) Sposób sprzedaży i reklamy usług. Premiowanie sprzedaży (pracownicy, agencje, pośrednicy) Nagradzać lojalność

7 Jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotówki? Rozliczenia: Umowa (prosta ale zawierająca komplet ustaleń i zasad) Terminy płatności (wysokość zadatku, wydłużone terminy rozliczeń) Ryzyko rozliczeń z agencjami eventowymi Polityka posprzedażowa

8 Raport statystyczny Gdańsk Convention Bureau/GOT – Ilość spotkań biznesowych

9 Raport statystyczny Gdańsk Convention Bureau/GOT – Ilość uczestników

10 Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Powody rezerwacji w hotelach: Dobra opinia o sieci w branży 47% Gwarancja standardu 45% Atrakcyjność warunków cenowych 41% Sprawna obsługa MICE 37% Jakościowy kontakt bezpośredni z organizatorami MICE 34%

11 Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Osoby odpowiadające za organizacje imprez MICE: Prezes, CEO i Top management 42% HR Manager 20% Sales Manager 17% Dział Zakupów 9% Dyrektor Finansowy 8% Komisja Przetargowa 4%

12 Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Kluczowe czynniki wyboru destynacji: Lokalizacja, komfortowy dojazd 39% Pomysł na program, tematykę spotkania 34% Dostępność miejsc dla danej liczby uczestników 27%

13 Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Źródła informacji o hotelu: Doświadczenia osób z branży, podróżujących współpracowników 55% Internet 24% Wytyczne z centrali 11% Proaktywne podejście hoteli 10%

14 Raport Najnowsze trendy w branży MICE przygotowany na zlecenie Orbis S.A. przez firmę SANA Consulting. Decyzja dot. rezerwacji: Dedykowany pracownik – jeden opiekun imprezy MICE od momentu rezerwacji po rozliczenie 42% Respondowność hotelu - odpowiedź na zapytania w ciągu 1-2 godzin 31% Przejrzysty wybór miejsc na wydarzenia MICE – jasny opis hoteli według istotnych kryteriów 29%

15 Jakie decyzje inwestycyjne należy podjąć, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy imprez - od klasycznych po artystyczne. Ustalenie przeznaczenia produktu (grupa docelowa) Lokalizacja części konferencyjno - eventowej Układ funkcjonalny (odpowiednia ilość miejsc, ściany mobilne, mix ustawień) Wyposażenie Sali (ilość gniazdek, ilość łączy, oświetlenie i system wentylacji i klimatyzacji, jakość mebli)

16 Jakie decyzje inwestycyjne należy podjąć, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy imprez - od klasycznych po artystyczne. Wielofunkcyjność sal (aranżacje światłem i techniką przy minimalizacji czynnika ludzkiego) Zaplecze gastronomiczne Zaplecze sanitarne Szatnia Parking

17 Jakie decyzje inwestycyjne należy podjąć, aby stworzyć uniwersalne miejsce pod różne typy imprez - od klasycznych po artystyczne. Atrakcyjność miejsca (czasowe wystawy, zmiana aranżacji) Czystość i świeżość miejsca Rozwiązania pro – ekologiczne Układ komunikacyjny Usługi towarzyszące (Spa, Wellnes, tereny zielone, basen itp.) Bezpieczeństwo

18 Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Pomysłem na usługi konferencyjne Reklamą / prezentacją (portale branżowe, event dla agencji eventowych ) Sprzedażą usług konferencyjnych Serwis Obsługa posprzedażowa

19 Piotr Tabor Tel. 519 147 105 E-mail: p.tabor @ hoteleplus.pl www.hoteleplus.pl


Pobierz ppt "Piotr Tabor Łódź 23.04.2014 r.. Biznes konferencyjny - jak przyciągnąć organizatorów konferencji i kongresów? Kryteria decydujące o wyborze obiektu pod."

Podobne prezentacje


Reklamy Google