ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przygotowała Wiktoria Wiśniewska
Advertisements

Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
Badania podaży i popytu turystycznego
Polityka turystyczna państwa
Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Turystyka krajoznawcza
PODSTAWOWE ZAGADNIENIA
Raport z badań. Jeśli badania nie są należycie zakomunikowane, to wszelkie starania dotyczące zachowania procedur staja się bezużyteczne. Funkcje raportu:
Polityka turystyczna pańswa
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na środowisko. Dlatego muszą stosować się do przepisów UE dotyczących ochrony środowiska w wielu dziedzinach, takich.
Etapy podróży turystycznej i formy obsługi ruchu turystycznego
TURYSTYKA W INTERESACH
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich OŚ IV PROW Mariusz Bednarz Grudzień 2007.
ŚWIATOWY TYDZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚĆI
Szkolenie pracownika nowoprzyjętego
Systemy klastrowe inaczej klasterowe.
Propozycja siatki godzin Specjalność: Modelowanie i Programowanie Systemów Informatycznych.
Wpływ religii świata na politykę
Dobre praktyki: Spółdzielnia Socjalna KREATYWNI Toruń, 27/09/2013 Organizator.
BIOTEBAL Kreacja KV. Zadanie dla agencji Kreacja KV.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Szkoła w chmurze.
Dlaczego instruktorzy nie czują wspólnoty chorągwi? Prowadząca warsztaty: hm. Dorota Całka.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Autor: Marcin.
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Konferencja Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie Łódź,
WSTĘPNY MODEL WIELOKULTUROWEJ BIBLIOTEKI. Ramy modelu Filary wielokulturowej biblioteki: Współpraca Włączanie Wzmacnianie Widoczność Sposoby działania.
Rozrachunek trans-graniczny na T2S Dorota Grzegorczyk Dział Strategii i Rozwoju Biznesu, KDPW Warszawa 14 grudnia 2010.
Internet Media Services S A Ekran LED. Reklama emitowana na EKRANIE LED umieszczonym na rynku Centrum handlowego Manufaktura.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
Przedmiot: Podstawy przedsiębiorczości Autor: Olga Łodyga
FORMY UCZESTNICTWA OBYWATELI W ŻYCIU PUBLICZNYM
Bank Wielkopostny to ogólnopolska akcja ewangelizacyjna; dobry i pożyteczny sposób na aktywne przeżycie okresu Wielkiego Postu i przygotowanie się do.
Rola lekarzy rodzinnych w realizacji programów profilaktycznych Wiesława Fabian Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce POLSKO-NIEMIECKIE SYMPOZJUM PROFILAKTYCZNE.
Polskie cyfrowe miasto ? Marzenia a rzeczywistość. Maxymilian Bylicki - Zakopane, Polskie cyfrowe miasto - marzenia a rzeczywistość Maxymilian.
MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE.
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii.
AS-CONSULTING Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces - Henry Ford.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
CEBULA (ŁOŻYSKO KULKOWE)
Procedura wydania opinii o zasadności realizacji projektów z zakresu budowy sieci szerokopasmowych finansowanych z funduszy strukturalnych Warszawa.
Strategie badań – ilościowe v. jakościowe - porównanie
Przedstawienie założeń projektu Naprzeciw zmianom – badanie trendów gospodarczych miasta Jaworzna Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
PUBLIC RELATIONS.
Budowanie świadomości marki
„Psychologia w sprzedaży. Jakie techniki stosują handlowcy?”
Propagowanie rozwoju Planu Działań na rzecz Zrównoważonego Wykorzystania Energii w Wielkopolsce, Poznań, października 2012r. Dlaczego warto wdrażać
Podsumowanie W. Suchorzewski PODSUMOWANIE 130 UCZESTNIKÓW + 3 rowery 15 REFERATÓW (13+2) PREZENTACJE WZBOGACAJĄCE TEKSTY.
Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania środowiskowego w organizacjach.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
Rola i zadania Rady LGD we wdrażaniu LSR, ze szczególnym uwzględnieniem procedury oceny wniosków, czyli procesu oceny zgodności i procesu wyboru. Europejski.
Hanna Michalak ASK V REKLAMA...
WoF PLATFORMA KOMUNIKACJI. WoF jest platformą komunikacji systemem wspomagającym obieg informacji oraz zarządzanie w firmie Zapewnia elektroniczny obieg.
Bezpieczeństwo energetyczne kraju Program dla obszarów wiejskich Bogdan Sedler Olsztyn, sierpień 2008 r. Fundacja Naukowo – Techniczna GDAŃSK.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
Projekt finansowany ze środków 5PR Badań i Rozwoju Wprowadzenie do metody foresightu technologicznego jako narzędzia przydatnego w kształtowaniu polityki.
DOTACJE NA PROGRAMY INNOWACYJNE CO TO JEST INNOWACJA? To działanie nowatorskie - może mieć miejsce w przemyśle i usługach zarówno w stosunku do produktów.
Create Tworzenie Match Dopasowanie Design Projektowanie Unikalne narzędzie zwiększające skuteczność procesów rekrutacji i selekcji, budowanie ścieżek karier.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
Zapis prezentacji:

ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING

SPECYFIKA WYDARZEŃ DEFINICJA Event marketing jest rozumiany jako narzędzie promocyjne polegające na organizowaniu różnego rodzaju imprez masowych (wydarzeń) służących do realizacji określonych celów firmy, wobec otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego, czyli klientów, decydentów, kontrahentów, środowisk opiniotwórczych i pracowników. Jego zasadniczym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi danej grupy docelowej.

GŁÓWNE CECHY WYDARZEŃ Dwukierunkowe działanie Bezpośredni kontakt z odbiorcą Poznanie postaw i opinii odbiorców Kształtowanie wizerunku danej firmy. Integracja i zacieśnianie więzi z otoczeniem zarówno zewnętrznym jak i wewnętrznym. Przyciąganie uwagi i pobudzanie zainteresowania firmą lub produktem Utrwalanie wrażenia w pamięci uczestników Oryginalna i niekonwencjonalna prezentacja firmy Idealne środowisko dla ludzi kreatywnych i twórczych

FUNKCJE WYDARZEŃ DOTYCZĄCE KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI pełni funkcję komunikacji nieosobowej pozyskanie nowych oraz budowanie lojalności wśród dotychczasowych klientów umacnianie świadomość marki wśród klientów wywieranie wpływu na odbiorcę oddziaływanie w sposób bezpośredni na nabywcę bez udziału mediów czy liderów opinii publicznej budowanie relacji z odbiorcami i zacieśnianie relacji między nimi (przynależność do grupy) zachęcenie do skorzystania z konkretnej usługi lub zakupu danego produktu (degustacje , próbki etc.).

FUNKCJE WYDARZEŃ DOTYCZĄCE PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW budowanie zaangażowania wśród pracowników zajmujących się promocją i sprzedażą wzmacnianie związków partnerskich z profesjonalistami DOTYCZĄCE CELÓW PRZEDSIĘBIORSTWA wdrażanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa zakomunikowanie odbiorcom konkretnego przesłania promocyjnego aktywizacja sprzedaży produktu. jest pretekstem do budowy rozległej struktury oddziaływań komunikacyjnych, wykorzystujących różnorodne narzędzia komunikacji tj. public relations, reklamę, promocję uzupełniającą czy sprzedaż osobistą.

DROGA DO SUKCESU - CECHY WYDARZEŃ spójność zawartości oryginalność profesjonalizm wykonania operatywne planowanie, przygotowanie i wdrożenie dążenie do osiągnięcia założonych celów

Narzędzia wykorzystywane do promocji wydarzenia – wyniki badania

Narzędzia komunikacji wykorzystywane do realizacji eventu – wyniki badania 1.                

Sposób utrwalania przebiegu imprezy – wyniki badania

Wnioski wynikające z badań Wydarzenia nie są stosowane jako odrębne narzędzie promocji, ale jako pretekst do wykorzystania różnych narzędzi do realizacji zamierzonych celów. Wydarzenia są środowiskiem, w którym wykorzystywane są instrumenty i narzędzia do realizacji strategii promocyjnej firmy.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ