ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców, nauczycieli wychowania fizycznego i dyrektorów szkół miasta Opola.
Advertisements

Praca domowa w procesie dydaktycznym
Przedmiotowy System Oceniania z matematyki dla klas IV, V i VI
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
Harmonogram i propozycje działań koordynatorów
SZKOLENIE RADY PEDAGOGICZNEJ październik 2003r. autor: mgr inż. B. Leszczyńska.
Aneks do WSO W roku szkolnym 2013/2014 na lekcjach chemii uczniowie będą oceniani w oparciu o system średniej ważonej.
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
PUNKTOWY SYSTEM. Istota tego systemu polega, na tym ze każdy uczeń otrzymuje na wstępie 200 punktów, które może odpowiednio powiększyć lub utracić. Jasno.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Marek Białoń Witold Naglik
Alternatywne formy zajęć wychowania fizycznego organizowane w Publicznym Gimnazjum im. Kazimierza Górskiego w Zespole Szkół w Widuchowej Widuchowa 2010.
OCENA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Wewnątrzszkolny system oceniania
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
ZASADY OCENIANIA UCZNIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
KRYTERIUM OCENIANIA UCZNIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Kryteria oceny sprawdzianów
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
Odpowiedzi ustne. Kartkówki obejmujące niewielką partię materiału. Zadania klasowe, sprawdziany, testy, arkusze egzaminacyjne, badanie wyników nauczania.
Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady i informacje.
Oddział zerowy brał udział w akcji Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu. Realizując projekt prowadzono różne aktywne zajęcia wychowania.
Propozycje tematów prac magisterskich
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
Co to znaczy “ dobra frekwencja “ w szkole?
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
punktów – maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za oceny z języka polskiego i trzech wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych,
Rekreacyjny trening zdrowotny
Jak osiągnąć sukces?! Jak osiągnąć dobry wynik ze sprawdzianu, testu?! Na przykładzie małej szkoły wiejskiej, której wyszło!!!
Uczeń, który opuścił 25 godzin w semestrze bez usprawiedliwienia, otrzymuje naganę wychowawcy klasy (ustne upomnienie w obecności klasy bez wpisywania.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
O SPRAWIEDLIWOŚCI W OCENIANIU. PODSTAWA PRAWNA 1. Rozporządzenie 2. Statut Szkoły.
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
System edukacji w Polsce
Historia i Społeczeństwo Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Wewnątrzszkolny system oceniania
Warto wybrać, bo… W zależności od zainteresowań uczniów, szkoła proponuje różne zajęcia dodatkowe : Chór szkolny Zajęcia SKS (Szkolne Koło Sportowe)
Informator dla rodziców
Zespół nauczycieli wychowania fizycznego 2014/2015 K. Alończyk K. Alończyk B. Bigiel B. Bigiel B. Szymczak B. Szymczak.
STATUTSZKOŁYPODSTAWOWEJ NR 2 W ROGOŹNIE.. CO TO JEST STATUT SZKOŁY? Statut szkoły, dokument dotyczący organizacji i funkcjonowania szkoły. Statut szkoły.
Projekt opracowany przez
Ogólnopolski Tydzień Kariery 2015 r. „Poznaję siebie – poznaję zawody”- prowadzenie grupowych zajęć warsztatowych z uczniami klas drugich gimnazjum „Oferta.
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572); Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
FIZYKA KLASA I F i Z Y k A.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
OCENIANIE W WYCHOWANIU FIZYCZNYM mgr Małgorzata Kulik Koszalin 2012.
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Technologia informacyjna
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
System punktowy - system oceniania z wychowania fizycznego
Prawa, które każdy uczeń powinien znać…
Ocenianie z zastosowaniem wagi oceny
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
TEORIA SPORTU dr Łukasz Radzimiński
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
Wewnątrzszkolne Ocenianie
Zapis prezentacji:

ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU Maja Chudzik ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU

PUNKTOWY SYSTEM OCENIANIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU

Podstawowe składowe oceny: Systematyczna praca na zajęciach: 0-2 punkty. Sprawdzanie postępów w: nabywaniu umiejętności ruchowych, poziomie sprawności fizycznej wiedzy teoretycznej Sprawdziany 4 w semestrze: 0-6 punktów- maksymalnie 24 punkty. Dodatkowa aktywność ucznia: maksymalnie 8 punktów.

Składowe oceny cd.: Uczeń reprezentujący szkołę podczas zawodów sportowych otrzymuje na koniec roku szkolnego ocenę o jeden stopień wyższą od uzyskanej na podstawie zebranych punktów. Próba zmian postaw i nawyków higieniczno-zdrowotnych: w przypadku „przyłapania” ucznia na paleniu papierosów lub korzystaniu z innych używek na terenie szkoły, uczeń za każdym razem otrzymuje cztery punkty ujemne /- 4 punkty/.

Dodatkowe informacje: Uczeń zwolniony czasowo z ćwiczenia może odrobić zajęcia na SKS / za 2x45 minut otrzymuje 2 punkty/. Dziewczęta, w przypadku niedyspozycji, powinny przynosić strój sportowy i wykonywać ćwiczenia pozbawione przyśpieszeń, skoków, obciążających mięśnie brzucha.

% PUNKTÓW MOŻLIWYCH DO UZYSKANIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO: OCENA SKŁADOWE OCENY Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO: 95% PUNKTÓW CELUJĄCA SYSTEMATYCZNA PRACA NA LEKCJI, UDZIAŁ W SPRAWDZIANACH, DODATKOWA AKTYWNOŚĆ UCZNIA 80% PUNKTÓW BARDZO DOBRA 70% PUNKTÓW DOBRA 55% PUNKTÓW DOSTATECZNA 40% PUNKTÓW DOPUSZCZAJĄCA

Analiza efektów wprowadzenia PSO: poprawa frekwencji; zwiększenie aktywności i zaangażowania uczniów podczas lekcji; marginalizacja wpływu sprawdzianów na ocenę końcową. Ocena wprowadzenia PSO przez uczniów: ocenianie jest czytelne i sprawiedliwe; uzyskanie możliwości otrzymania oceny bardzo dobrej przez uczniów mniej sprawnych.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Maja Chudzik l