Wyniki ankiety przeprowadzonej w SP 15 w klasach 4-6. "Wiem co jem".

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
O zdrowym odżywianiu i piramidzie żywienia
Advertisements

Krótka historia o tym jak przygotowywaliśmy akademię z okazji Święta Niepodległości Opracowali uczniowie kl. V.
Australia.
„Imię to słowna forma cienia To coś, co w słońcu, czy też w bidzie
Niebezpieczeństwa które czyhają na ciebie w sieci
Jak jest ? W naszej szkole są dwa źródła dostępu do pożywienia: Pierwszym jest stołówka szkolna, na której można się zapisać na śniadania i obiady;
Dzień Zdrowego Śniadania Kraina Owocowa – Klasa IIA.
Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Autor: Aneta Powarzynska Klasa.
OBSZAR III: FUNKCJONOWANIE SZKOŁY LUB PLACÓWKI W ŚRODOWISKU LOKALNYM
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
Mam 6 lat i potrafię. W roli głównej Zosia W roli głównej Zosia.
Wycieczka w Pieniny Fotograficzna opowieść o tym, jak zespolone siły klas I a, II h, III a i III b zdobyły 9 VI 2006 r. Trzy Korony. Prezentację przygotowała.
AUTOR :WOJTEK NOWIK REPORTER : PATRYK SORMAN LUK SMIS PIOTREK COLO (KOLO) MAX SOWT.
Moduł analiz systemu Uczniowie Optivum NET (UONET) Przykłady zastosowań
Reportaż o dniu wegetarianizmu. 1 października obchodzimy Światowy Dzień Wegetarianizmu, a tylko w Polsce – jak wynika ze statystyk – mamy ok. 2 miliony.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
ANKIETA Przeprowadzona w dniach marca 2012r. w Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum EKOLA.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
P ROJEKT S ZKOŁA DEMOKRACJI – XVIII S ESJA S EJMU D ZIECI I M ŁODZIEŻY Projekt w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Jabłonowie Pomorskim realizują Weronika.
Pomoc słabszym w nauce Sprzątanie pobliskiego terenu Pomoc starszym.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Szkoła w chmurze.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Owoce i warzywa.
Zakupy, a ekorozwój, czyli jak połączyć przyjemne z pożytecznym.
Można powiedzieć, że nasi dziadowie, jeżeli chodzi o kuchnię i gotowanie byli dużo bardziej ekologiczni niż my czy choćby nasi rodzice. Potrawy były zazwyczaj.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Uwaga !!! Uczniowie SP 32 w Toruniu ! Zapraszamy was i Wasze rodziny do wzięcia udziału w Festynie Zdrowia, który odbędzie się 31 maja 2013 roku podczas.
DEBATA 4 kwietnia 2013r. Agata Sienkiewicz i Paulina Antos.
W jakich sprawach uczniowie, a w szczególności samorząd powinien zabrać głos-czyli walczymy o swoje prawa Debata Plenarna.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
Cz ęść naszego ż ycia polega na poszukiwaniu tej jednej osoby, która zrozumie nasz ą histori ę. Cz ę sto okazuje si ę, ż e wybrali ś my niewła ś ciwie.
Zdrowe odżywianie Bartłomiej Wilk.
ZDROWY TRYB ŻYCIA.
Zdrowe śniadanie klasy III W szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Olszynach.
Naszym głównym celem podczas przeprowadzonych zajęć było:
Ankieta – „Zdrowy styl życia”
Antonie de Saint-Exupery
Jak moja miejscowość jeździ z głową
Analiza ankiety szkół europejskich – projekt e-twinningFruitable children.
LOSY ABSOLWENTÓW 2010 GIMNAZJUM IM. KS. ANNY Z PRZEMYŚLIDÓW W SIECHNICACH.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Zapraszamy do Powiatowego Zespołu Szkół w Chojnowie
Elis Podlak kl. I A Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach.
To śmieszne...
WYNIKI ANKIETY GUMOWY SUROWIEC. PYTANIE 1. Rodzaj gospodarstwa domowego, które reprezentujesz. 13 osób reprezentuje gospodarstwo wiejskie (A) 61 miejskie.
Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety. Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna,
Nasz absolwent na wyższej uczelni
To popularny portal internetowe. Pisząc blog informujemy internautów o swoich zainteresowaniach np. o modzie lub gotowaniu. Niestety czasem zapominamy.
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
Wiktoria i Beata ZDROWIE. ,,Małe co nie co Idę do sklepiku naszego, Myślę, wybiorę sobie coś dobrego, Tu coca-cola na mnie zerka, Tu miałbym ochotkę na.
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
Temat Projektu : Zainteresowania oraz hobby uczniów klasy VI szkoły podstawowej, I i II gimnazjum, a także sposób ich realizacji .
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Nasza szkoła. Środowisko szkoły Środowisko szkoły społeczno - wychowawcze Środowisko szkoły społeczno - instytucjonalne.
Przypominasz sobie jak bolą łzy.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Zdrowy tryb ż ycia. Jest bardzo ważny dla naszego organizmu. Daje nam zdrowie i lepsze samopoczucie. Zdrowy tryb życia to ewidentnie ćwiczenia, ruch,
Śniadanie daje moc Śniadanie daje moc przygotowane przez uczniów klasy 1b wspólnie z wychowawcą p. Bożeną Szczepanik.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
w/g Grzegorz Gadomskiego
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
Lui : Elle : KOBIETY MAJA ZAWSZE OSTATNIE SLOWO….
Moja Szkoła .
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiety przeprowadzonej w SP 15 w klasach 4-6. "Wiem co jem".

Ile jesz dziennie posiłków? a)2 b)3 c)4 d)Więcej Prawie połowa ankietowanych (47%) je 4 i więcej posiłków dziennie, niepokoi fakt, że 7% (17 uczniów) je tylko 2 posiłki.

Jak często jesz warzywa? a)Wcale b)Raz dziennie c)2-3 razy dziennie d)Więcej 48% ankietowanych je właściwe ilości warzyw dziennie (2 i więcej razy), niestety prawie 9% (21 osób) nie je warzyw w ogóle.

Jak często jesz owoce? a)Wcale b)Raz dziennie c)2-3 razy dziennie d)Więcej Cieszy, że 65% uczniów je odpowiednie ilości owoców, będących głównym źródłem witamin (2 i więcej razy dziennie). Martwi jednak, że 2,9% (7 uczniów) nie je owoców – w przyszłości mogą oni cierpieć na awitaminozy.

Czy jesz rano śniadanie, przed wyjściem do szkoły? a)Tak, zawsze b)Czasami c)Rzadko d)Nigdy Tylko 53% ankietowanych je przed wyjściem do szkoły śniadanie, pozostali jedzą czasami lub rzadko. Aż 8% (20 uczniów) nigdy nie je rano posiłku.

Co jadasz w szkole na drugie śniadanie? a)Kanapki b)Zapienkę, hot-doga lub pizzerkę c)Kupuję w sklepiku szkolnym jakieś słodycze d)Owoce e)Nic nie jem z szkole 56% badanych je w szkole na drugie śniadanie kanapki, 17% - owoce. Są jednak uczniowie, którzy nie jedzą drugiego śniadania – 7% (17 uczniów).

Czy jesz pokarm urozmaicony ? a)Tak, na pewno b)Chyba tak c)Nie d)Nie wiem Zdecydowana większość ankietowanych (76%) spożywa pokarm urozmaicony.

Jak często jadasz słodycze? a)Codziennie, w dużych ilościach b)Codziennie, w małych ilościach c)3-4 razy w tygodniu d)1 raz w tygodniu 8% (20 badanych) je słodycze w nadmiarze, 36% spożywa je codziennie w małych ilościach, tylko 14% uczniów je słodycze w ograniczonych ilościach.

Jak często jadasz chipsy? a)Prawie codziennie b)Bardzo często – 2 razy w tygodniu c)Często – 2 razy w miesiącu d)Sporadycznie – raz na 1-2 miesiące e)Nie jadam chipsów 23% ankietowanych je za duże ilości chipsów (2 razy w tygodniu lub częściej), cieszy fakt, że 49% spożywa je sporadycznie lub w ogóle.

Wnioski wynikające z ankiety: Duża grupa uczniów je zbyt mało owoców i warzyw, Spora część badanych spożywa za dużo słodyczy i chipsów, Należałoby rozpropagować zasady zdrowego odżywiania poprzez gazetki szkolne, pogadanki, konkursy dotyczące właściwego odżywiania.

Mamy nadzieję, że realizowany przez nas projekt : Odżywiam się zdrowo i zdrowo żyję wpłynie na podwyższenie świadomości naszych kolegów i koleżanek.

Autorzy ankiety i prezentacji: Tomasz Kostowski Kosma Pawlaczek Damian Pazoła Gorzów Wlkp. 2011