Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Ewidencja Wyposażenia PL+
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Projektowanie w cyklu życia oprogramowania
Pracownia Komputerowa                                                                                               
PREZENTACJA PROGRAMU. Corbo Polska Sp. z o.o. Co to jest ISO Manager? ISO-Manager jest wygodnym i skutecznym narzędziem dla wszystkich organizacji mających.
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Horyzontalne scenariusze pracy
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
Zapanuj nad dokumentami
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Warszawa Prowadzący: Dominik Wojciechowski
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
MOF Microsoft Operations Framework
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
2011 Konkurs Nowoczesny HR Warszawa, 28 marca 2011.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Norton AntiVirus.
Narzędzia Systemów workflow
Systemy zarządzania treścią CMS
Analiza i ocena procesów wdrożeniowych systemów klasy MRP/ERP w firmie
Projekt Ostatnia mila – PTU WLAN-TECH PLUS szansą dla podmiotów zagrożonych wykluczeniem cyfrowym zrealizowany w ramach działania 8.4.
SZPIF – Harmonogram, Opis narzędzi, Schemat bazy danych
Składanie deklaracji podatkowych – e-Podatki
InfinitERP prezentacja systemu.
Budowa platformy do rejestracji i odtwarzania wykładów akademickich
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Rozwój aplikacji przy wykorzystaniu ASP.NET
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
Planowanie i monitorowanie wydajności rozwiązania workflow
SurfSafe Polskie usługi bezpieczeństwa treści internetowych klasy operatorskiej Grzegorz Wróbel, Michał Przytulski.
Produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz? Zyskaj przewagę! Uniwersytet Ekonomiczny Wrocław, 10 czerwca 2008 Kontrola i analiza procesów biznesowych Mateusz.
czego się spodziewasz”.
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Przygotowała: Marta Grzyb. wspólna praca nad dokumentami, wymiana wiadomości elektronicznych, udział w wymianie informacji i dyskusjach wypełnianie elektronicznych.
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
S.J. Szarża - Serwis WWW Serwis oparty o system CMS.
Metodyki zarządzania projektami
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Narzędzia administracyjne
Dr Karolina Muszyńska Na podst.:
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Systemy Business Intelligence – warunki użytkowania Halina Tańska Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytet Warmińsko-Mazurski „e-commerce” Olsztyn.
Podstawy zarządzania projektami Karta projektu
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
System Informowania Kierownictwa – nowoczesne narzędzie wspomagające uzyskanie przewagi konkurencyjnej Piotr Bączek – Project.
TY: TALENT RAZEM: HARMONIA RAZEM. KIEDY JEDNO SŁOWO ZMIENIA TWOJĄ KARIERĘ.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Nowości w systemie Microsoft Dynamics NAV 2015 Prelegenci.
Microsoft Yammer Sieć społecznościowa dla przedsiębiorstw Adam Dolega Architekt Rozwiązań Biznesowych Microsoft.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Gotowy intranet dla platformy
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Ewidencja Wyposażenia PL+
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel

O firmie Specjalizacja w rozwiązaniach intranetowych – od 1999 roku Autorskie rozwiązanie CMS do 2003 Od 2002 technologie SharePoint

Proces – obsługa zleceń Na początku prosty proces: 1 zlecający 2 obsługujących 20 zleceń tygodniowo Zlecanie prac i komunikacja – mailowo Brak większych problemów – łatwa priorytetyzacja i śledzenie postępów

Proces – obsługa zleceń Po pewnym czasie: Kilkunastu zlecających 7 obsługujących 2 zespoły obsługujące 300 zleceń tygodniowo Różnorodne formy komunikacji

Problemy Zła adresacja zleceń Zła priorytetyzacja Brak informacji o terminie wykonania i wykonawcy Brak możliwości śledzenia zleceń i analizy jakości wykonania

Realizacja – 3 filary Wykonanie Plan Cel

Realizacja - Cel

Realizacja - Planowanie Określenie procesu Określenie faz (stanów) zlecenia Określenie czynności powodujących zmianę fazy Efekt:

Projekt procesu – obsługa zleceń

Projekt podprocesu - realizacja

Realizacja – stworzenie rozwiązania Oparte na: MOSS 2007 Windows Workflow Foundation Własne rozwiązanie WorkBox Czas realizacji – kilka dni Bez pisania kodu

Po wdrożeniu Komunikacja została scentralizowana i uporządkowana Zlecający wie co jest wykonywane i przez kogo Wykonawca wie co ma robić i na kiedy jest to potrzebne Użytkownicy są w stanie prześledzić zmiany w zleceniu oraz historię kontaktów Kadra zarządzająca może weryfikować jak wykonywane są usługi

Po wdrożeniu Wykonawcy Zlecający

Funkcjonalności rozwiązania Automatyzacja procesu Filtrowanie informacji – właściwe dane dla właściwych użytkowników Zarządzanie obciążeniem pracy obsługujących Raporty zbiorcze Powiadomienia Możliwość rozbudowy procesu

Zalety rozwiązania Kontrola systemu nad procesem Szybki dostęp do potrzebnych informacji Łatwy dostęp do szczegółowych informacji o każdym zleceniu Łatwy dostęp do zbiorczych informacji o zleceniach Łatwe zarządzanie pracą obsługujących Skalowalne Uniwersalne

Konkluzje SharePoint jest fajny Duże możliwości kategoryzowania, filtrowania, sortowania i analizowania danych Potężna platforma obsługująca procesy przepływu pracy i informacji Duże możliwości konfiguracji Narzędzie, które każdy umie obsłużyć

Konkluzje Datapolis umie wykorzystać potencjał SharePoint Wiemy, co jest niezbędne, by zrozumieć Państwa problem Mamy wiedzę i doświadczenie, które umożliwią nam zaplanowanie rozwiązania dla tego problemu Mamy ludzi, który potrafią za pomocą narzędzi firmy Microsoft stworzyć zaplanowane rozwiązania

Zapraszamy na stoisko oraz na