Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

czego się spodziewasz”.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "czego się spodziewasz”."— Zapis prezentacji:

1 czego się spodziewasz”.
„Znajdziesz to, czego się spodziewasz”. Arystoteles

2 W przygotowanej dla Państwa ofercie dotyczącej co-packingu oraz konfekcjonowania wykorzystano metodologię Lean, a zaimplementowanie naszych rozwiązań pozwoli na zmniejszenie kosztów operacyjnych procesów biznesowych Państwa Firmy. Dzięki doskonale przeszkolonej i zorganizowanej kadrze oraz elastycznemu podejściu do potrzeb klienta jesteśmy w stanie zrealizować każdy projekt. Stworzone przez nas rozwiązania są elastyczne i pozwalają na efektywne wykorzystywanie środków w każdym procesie biznesowym. Naszym głównym celem jest zapewnienie Klientom: Kompleksowych rozwiązań dostosowanych do specyfiki ich działalności; Ograniczenia kosztów operacyjnych działalności Klienta; Optymalizacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwie Klienta; Optymalizacja logistyki oraz podniesienie wielkości sprzedaży towarów. Mailsolus 2013

3 Mailsolus 2013 Dlaczego warto outsoursować co-packing? COPACKING
Mając na uwadze, że co-packing to szereg różnych czynności poczynając od tworzenia zestawów po wklejanie próbek czy też gadżetów, składania czy klejenie ulotek, foliowanie, sortowanie, pakowanie, przepakowywanie, metkowanie, drukowanie etykiet po opatrywanie nimi produktów, producenci często decydują się na jego outsourcing. Przygotowanie towaru do sprzedaży to nie tylko segregowanie i fasowanie, lecz również usługi tworzące wartość dodatkową. To właśnie konfekcjonowanie przedsprzedażowe zwiększa atrakcyjność i prestiżowość towaru przez zmianę jakości konsumenckich towaru bez ingerencji w jego cechy fizyczne, zwiększenie informatywności opakowania lub mieszanie dostarczonych towarów w zestawy o innej konfiguracji, w tym również pochodzących od różnych dostawców. COPACKING PRODUKT A PRODUKT FINALNY PRODUKT B PRODUKT … Mailsolus 2013

4 Mailsolus 2013 Oferowane usługi:
Tworzenie zestawów promocyjnych – kompletowanie – polega na połączeniu manualnym ze sobą dwóch lub kilku różnych produktów nie rzadko różniących się gabarytowo w jedną całość Etykietowanie – nanoszenie żądanych informacji na gotowy produkt w postaci odpowiednio przygotowanej etykiety, która zostaje na nim umieszczona Stickerowanie i znakowanie - oklejanie produktów wszelkiego rodzaju naklejkami oraz etykietami w tym polonizacja produktów oraz przekodowywanie towarów Insertowanie - dołączenie do podstawowych produktów materiałów dodatkowych luzem typu ulotki, płyty, aneksy lub mocowanych za pomocą pasków kleju, żelowych wkładek Repaking - przepakowywanie asortymentu z opakowań fabrycznych w opakowania dostosowane np.: do celów promocji czy też odbiorcy Mailsolus 2013

5 Mailsolus 2013 Główne korzyści zastosowania naszego rozwiązania :
Terminowa realizacja zlecenia; Obsłużenie szczytów sprzedażowych w ciągu roku Brak konieczności wynajmu dodatkowych powierzchni; Brak konieczności zatrudnienia nowych pracowników; Brak konieczności zakupu niezbędnych narzędzi; Brak konieczności uczestniczenia przez klienta w całej akcji jedynie w fazie początkowej; Standaryzacja i optymalizacja procesów biznesowych; Zmniejszenie kosztów procesów biznesowych; Mailsolus 2013

6 Jesteśmy przekonani, że nasza oferta spotka się z Państwa aprobatą i zainteresowaniem.
Dodatkowo świadczymy usługi w zakresie mass-mailingu, obsługi kancelaryjnej w tym korespondencji dziennej. Wszelkie nasze działania wspierane są przez kompleksowe rozwiązania informatyczne dostosowywane bezpośrednio do potrzeb klienta. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi produktami pod adresem internetowym oraz do kontaktu z nami: Magdalena Świątkowska: Grzegorz Rutkowski: Mailsolus 2013


Pobierz ppt "czego się spodziewasz”."

Podobne prezentacje


Reklamy Google