Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Katolicki Uniwersytet Lubelski uwarunkowania, wyróżniki
Advertisements

Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Musi mieć dobre rozeznanie w sektorze swojej działalności Musi mieć dostęp do wysoko kwalifikowanej kadry menedżerskiej Musi wykorzystywać czynniki twórcze.
Punkt Konsultacyjny KSU-
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Ekonometria Menedżerska I
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Zarządzanie 1. Zarządzanie
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Zarządzanie projektami
Zarządzanie strategiczne
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Profesjonalizacja branży eventowej
Szczecin, 15 kwietnia 2013 r. Katedra Organizacji i Zarządzania Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński Specjalność: Kompetencje.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
SEKTOR IT AKTYWIZATOREM SKUTECZNEJ KONKURENCJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH NA RYNKU BANKOWYM Jerzy Różyński Prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
MODUŁ G ZARZĄDZANIE FINANSAMI PRZEDSIĘBIORSTWA
Zarządzanie rozwojem firmy
Zarzadzanie projektami UE Moduł G Opiekun dr Renata Lisowska.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Wsparcie dla podmiotów ES. Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Subregionu Centralnego.
RACHUNKOWOŚĆ DLA MENEDŻERÓW
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Ekonomia menedżerska Katedra Ekonomii.
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Wolontariusz - cenny talent z doświadczeń Fundacji Rozwoju Wolontariatu w Lublinie 15 września 2014 r. frw.org.pl Zdzisław Hofman.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Administrowanie sieciami i technologie internetowe Opiekun modułu: dr inż. Tomasz Lech Katedra.
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.
Koncepcja zakładu naukowego ZARZĄDZANIE FINANSAMI.
Kultura innowacji - budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
MODUŁ ORGANIZACYJNY – MENEDŻER BIZNESU M ODUŁ M ENEDŻER BIZNESU.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Prof. dr hab. Jan Szambelańczyk KONSOLIDACJA SEKTORA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE Cz. 2 Jabłonna
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Opcje realne w metodzie ewaluacji inwestycji w nieruchomości
Zasady polityki informacyjnej uczelni publicznej mgr Agnieszka Kamińska doktorantka Instytutu Studiów Politycznych PAN 1.
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
A.M. Zarzycka. Wpływ ogólnych wyobrażeń i opinii o kraju na ocenę produktów lub/i marek pochodzących z danego kraju Stereotyp wizerunku danego kraju A.M.
LOGISTYKA W SEKTORZE PUBLICZNYM Moduł H 8. Dla kogo ten moduł – cele Kształcenie wyspecjalizowanych kadr zarządzających sektorem publicznym, Sektor publiczny.
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Zarządzanie przedsiębiorstwami
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Zarządzanie międzynarodowe
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
MARKETING INTERNETOWY
Zarządzanie przedsiębiorstwami
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska

Tematyka Wzrastająca złożoność współczesnej rzeczywistości gospodarczej z dużą zmiennością i gwałtownością przemian powoduje rosnące znaczenie marketingu jako filozofii myślenia i prowadzenia działań w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu

Umiejętność wykorzystania narzędzi marketingu, szans jakie niesie rozwój technologii informatycznych w budowaniu i realizowaniu określonych strategii oraz możliwości ich finansowania staje się istotnym źródłem sukcesu współczesnych organizacji

Moduł koncentruje się na zagadnieniach leżących u podstaw ideii marketingu – procesie kreowania wartości dla klienta, budowania pozycji konkurencyjnej organizacji i jej wartości na rynku

Dla kogo: Moduł stanowi ofertę dla studentów, posiadających podstawową wiedzę w zakresie zarządzania

Przedmioty Wizerunek w kształtowaniu wartości firmy Marketing relacji z klientem Zarządzanie wartością klienta Marketing wewnętrzny Determinanty zachowań konsumenckich Nowe technologie w marketingu Źródła i metody finansowania strategii marketingowych Zarządzanie projektami marketingowymi

Wymagania wstępne Podstawowy wymóg stanowi wiedza z zakresu zarządzania i funkcjonowania organizacji

Kompetencje absolwenta Moduł daje możliwość rozszerzenia wiedzy zakresu zarządzania, zwrócenia uwagi na marketing jako niezbędnej inwestycji dla pomyślnego funkcjonowania organizacji w warunkach konkurencji