Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska
Tematyka Wzrastająca złożoność współczesnej rzeczywistości gospodarczej z dużą zmiennością i gwałtownością przemian powoduje rosnące znaczenie marketingu jako filozofii myślenia i prowadzenia działań w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu
Umiejętność wykorzystania narzędzi marketingu, szans jakie niesie rozwój technologii informatycznych w budowaniu i realizowaniu określonych strategii oraz możliwości ich finansowania staje się istotnym źródłem sukcesu współczesnych organizacji
Moduł koncentruje się na zagadnieniach leżących u podstaw ideii marketingu – procesie kreowania wartości dla klienta, budowania pozycji konkurencyjnej organizacji i jej wartości na rynku
Dla kogo: Moduł stanowi ofertę dla studentów, posiadających podstawową wiedzę w zakresie zarządzania
Przedmioty Wizerunek w kształtowaniu wartości firmy Marketing relacji z klientem Zarządzanie wartością klienta Marketing wewnętrzny Determinanty zachowań konsumenckich Nowe technologie w marketingu Źródła i metody finansowania strategii marketingowych Zarządzanie projektami marketingowymi
Wymagania wstępne Podstawowy wymóg stanowi wiedza z zakresu zarządzania i funkcjonowania organizacji
Kompetencje absolwenta Moduł daje możliwość rozszerzenia wiedzy zakresu zarządzania, zwrócenia uwagi na marketing jako niezbędnej inwestycji dla pomyślnego funkcjonowania organizacji w warunkach konkurencji