WIOSNA PEŁNA KWIATÓW WEBQUEST DLA UCZNIÓW KLASY III b

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROPOZYCJE ZAPISU Autorzy: Uczniowie należący do Samorządu Szkolnego.
Advertisements

Australia.
Zapraszamy na obejrzenie prezentacji pt.:
Młodzieżowa szkoła dziennikarstwa Opracowanie: Wiktoria Krugłowska, Magdalena Ciuma Opiekun: Wioletta Rafałowicz 1.
Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Program skierowany został do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych z całej Polski, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą kształtować
Wiosna w Terenie.
portale społecznościowe
Niebezpieczeństwa które czyhają na ciebie w sieci
Wiosna  21 marca – 21 czerwca.
Małgorzata Pietroczuk
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
Zastosowanie Internetu
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
ODYSEJA UMYSŁU.
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Portal Systemu Jakości Kształcenia
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
MÓJ ANGIELSKI ŚWIAT autor: mgr Iwona Kloc INNOWACJA PEDAGOGICZNA
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
SAMORZĄD SZKOLNY Samorząd szkolny to jeden ze szkolnych organów. W jego skład wchodzą wszyscy uczniowie danej szkoły. Samorząd szkolny działa na podstawie.
KODEKS 2.0 OPRACOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY 2 B Powstały podczas debaty klasowej.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Rok szkolny 2013/2014. Cel - promowanie i współtworzenie szkoły, która przygotowuje do życia w nowoczesnym świecie i wychowuje młodych ludzi na aktywnych.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Temat: ETAPY ŻYCIA CZŁOWIEKA Spis treści: 1. WPROWADZENIE WPROWADZENIE 2. ZADANIE ZADANIE 3. PROCES - PREZENTACJA PROCES - PREZENTACJA PROCES - PREZENTACJA.
WIOSNA ZWIERZĘTA ROŚLINY POGODA Autor: Aleksandra Małecka - Jabłońska.
Na lekcjach Pani Barbara Czech zapoznała uczniów naszej klasy z ideą programu Szkoła z Klasą 2.0. Zadaniem każdego ucznia było zapoznanie się w domu z.
ALGORYTM.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
WebQuest Dlaczego warto zwiedzić Zabrze? skierowany jest do uczniów klasy I gimnazjum Dariusz Ordysiński Kurs Belfer online Nr 21/SM/K/2011.
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
Prąd elektryczny.
Antonie de Saint-Exupery
Z ADANIE Zasady: 1. Przez pewien okres czasu będzie wyświetlany fragment wersetu. 2. Fragmenty wyświetlane będą w przypadkowej kolejności. 3. Zadaniem.
Jeżdżę z głową.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Instalacja serwera WWW na komputerze lokalnym
Władza lokalna w Polsce
Optyka Widmo Światła Białego Dyfrakcja i Interferencja
T44 Przepisy bhp podczas wytwarzania części maszyn.
Bezpieczny Internet Ty też jesteś częścią wirtualnego świata.
I ZWIĄZANE Z NIMI NASTROJE. Wiosna jest bardzo wesoła porą roku. Po zimie zaczynają kwitnąć rośliny, zwierzęta budzą się ze snu. Cały świat ożywa. Jest.
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego realizuje Program Rozwoju Bibliotek, który ma ułatwić polskim bibliotekom publicznym dostęp do komputerów,
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
BEZPIECZNY INTERNET. PRZEGLĄDANIE STRON INTERNETOWYCH.
TWORZENIE SPISU TREŚCI Opracowała: Iwona Kowalik.
To śmieszne...
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
CEBULA (ŁOŻYSKO KULKOWE)
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
Bezpieczny Internet
W.K. (c) Bazy danych Access. 2W.K. (c) 2007 Baza danych - definicje Baza danych to zbiór informacji dotyczących określonego tematu (stanowiących.
Ocenianie. 6 Ocenę celującą otrzymuje uczeń wówczas, jeżeli posiadł wiedzę i umiejętności wykraczające poza program nauczania w danej klasie, samodzielnie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalizacja pielęgniarek kluczem do kariery zawodowej.
Temat 5: Elementy meta.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Instrukcja switch switch (wyrażenie) { case wart_1 : { instr_1; break; } case wart_2 : { instr_2; break; } … case wart_n : { instr_n; break; } default.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
SYSTEM WZMOCNIEŃ POZYTYWNYCH ZACHOWAŃ
Język angielski szansą na rynku pracy. Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych.
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
Zapis prezentacji:

WIOSNA PEŁNA KWIATÓW WEBQUEST DLA UCZNIÓW KLASY III b Magdalena Swarlik

SPIS TREŚCI 1 2 Zadania 3 Proces 4 Źródła 5 6 Podsumowanie Wprowadzenie 1 Zadania 2 Proces 3 Źródła 4 Ewaluacja 5 Podsumowanie 6

WPROWADZENIE Wiosna TO jedna z czterech podstawowych PÓR ROKU. Świat roślin i zwierząt przechodzi okres budzenia się do życia. Ptaki przylatują z ciepłych krajów. Na drzewach pojawiają się liście. Kwitną pierwsze kwiaty…

ZADANIA Wiosną kwitną różne kwiaty. Waszym zadaniem będzie zebranie wiadomości na temat jednego z wiosennych kwiatów. 3 Wykonajcie na kolorowym brystolu (formatu A-2), wybraną przez Was techniką, pracę plastyczną przedstawiającą wylosowany kwiat wiosenny. 2 Następnie powinniście znaleźć w Internecie oraz książkach jak najwięcej informacji na temat wylosowanego kwiatka oraz wypełnić podaną na kartce tabelę „Wiosenny kwiatek” 1 W pierwszej kolejności musicie wylosować nazwę kwiatu, którym będziecie zajmować na zajęciach.

PROCES 1. Zostaniecie podzieleni na grupy w drodze losowania. 2. Każda grupa opracuje materiały dotyczące innego, wylosowanego przez siebie wiosennego kwiatka: Grupa I- przebiśnieg Grupa II- krokus Grupa III- pierwiosnek Grupa IV- sasanka 3. Wybierzcie w swojej grupie: lidera- będzie reprezentował grupę na forum klasy dwóch poszukiwaczy Internetowych - będą szukali informacji w Internecie jeden poszukiwacz książkowy - będzie szukał informacji w książkach pisarz - będzie uzupełniał tabelkę „Nasz kwiatek” Pamiętajcie, że każdy musi jak najlepiej wywiązywać się z powierzonej mu roli. 4. Na kolorowym arkuszu brystolu (formatu A-2) wykonajcie dowolną techniką pracę plastyczną, przedstawiającą wylosowanego przez Was kwiatka. Pamiętajcie, aby była ona efektowna i estetyczna oraz wykonana interesującą techniką. 5. Za wykonanie projektu cała grupa zostanie oceniona według kryteriów podanych w tabeli ewaluacyjnej. 6. Lider grupy musi kontaktować się z nauczycielem w następujących momentach: po zebraniu wszystkich materiałów po wypełnieniu tabelki „Nasz kwiatek” po wykonaniu pracy plastycznej 7. Czas pracy -  5 godzin. 8. Na koniec lider Waszej grupy przedstawi efekty Waszej pracy (wypełnioną tabelkę „Wiosenny kwiatek” oraz pracę plastyczną). 

ŹRÓDŁA Świat kwiatów Encyklopedia roślin Encyklopedia Wikipedia Słownik ortograficzny Techniki plastyczne

EWALUACJA– tabela 1 Wymagania Minimalne Podstawowe Ponadpodstawowe Punkty Poziom merytoryczny Brak podstawowych informacji i niewystarczająco opracowany materiał (brak uzupełnienia jednej lub dwóch rubryk tabeli. ) Prawidłowo opracowane wszystkie rubryki tabeli. Zamieszczenie informacji dodatkowych, które nie zostały określone w tabeli, poprawnie pod względem ortograficznym i gramatycznym. 0-6 Jakość pracy plastycznej Praca plastyczna wykonana poprawnie, zgodnie z tematem podanym przez nauczyciela. Praca plastyczna wykonana estetycznie, z zachowaniem właściwych proporcji, z wykorzystaniem ciekawej techniki. Praca plastyczna wykonana z użyciem oryginalnych rozwiązań, z ekonomicznym wykorzystaniem środków materiałowych, z zachowaniem bezpieczeństwa i porządku w miejscu pracy. 0-4 Współpraca w grupie Indywidualna praca każdego członka grupy, brak współdziałania. Właściwa organizacja pracy, współdziałanie w grupie (niektóre osoby pracują samodzielnie). Aktywna współpraca i zaangażowanie wszystkich członków grupy. 0-3 Przestrzeganie zasad Szkolnego Kodeksu 2.0 Respektowanie przynajmniej 2 punktów kodeksu przez wybranych członków grupy. Respektowanie od 3 do 6 punktów przez wszystkich członków grupy. Respektowanie wszystkich punktów kodeksu przez całą grupę.

EWALUACJA-tabela 2 16 - 15 bardzo dobry 14 - 12 dobry 11 - 9 LICZBA ZDOBYTYCH PUNKTÓW OCENA 16 - 15 bardzo dobry 14 - 12 dobry 11 - 9 dostateczny 8 - 6 dopuszczający 5 - 0 niedostateczny

PODSUMOWANIE Podczas wykonywania całej pracy dowiedzieliście się jakie kwiaty kwitną wczesną wiosną. Poznaliście ich budowę, miejsce ich występowania oraz ciekawostki na ich temat. Wykonaliście też interesujące prace z wykorzystaniem ciekawych technik plastycznych. Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście, a zdobytą wiedzę na temat wiosennych kwiatów wykorzystacie w swoim codziennym życiu i podzielicie się nią z młodszymi kolegami.

WZÓR TABELI „ NASZ KWIATEK” Nazwa kwiatu Wysokość Liście Kwiaty Występowanie Ciekawostki Źródła informacji

życzę przyjemnej pracy Dziękując za uwagę, życzę przyjemnej pracy - wasza wychowawczyni