Przeglądanie inOrder function BSTinorder(BSTNode root) if root NOT NULL BSTinorder(root.left) Print(root) BSTinorder(root.right) 2, 4, 6, 8, 9, 10, 12,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Imię to słowna forma cienia To coś, co w słońcu, czy też w bidzie
Advertisements

Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Nasza parafia Nasza wieś Kaszów w liczbach Nasza szkoła.
Co można zwiedzić w WIELKIEJ BRYTANII Pamiętajmy o miejscach które możemy zwiedzić na przykład w WIELKIEJ BRYTANII. I też czym różni się ta wyspa od naszego.
Oto jest. Kawaler roku 2004! Szuka miłej, sympatycznej dziewczyny !
FIZYKA na służbie b’Rowersa ...krótki kurs.
O PTYMISTYCZNI R ODZICE Przedszkola Samorządowego Nr 35 Wesołe w Białymstoku.
Dzień Jak będzie ładna pogoda, to zbiórka jest pod tunelem z rowerami o 9:40 Jeżeli pogoda nie dopisze, to zbiórka jest pod moim domofonem.
Widzisz byłego prezydęta Clintona i jego następcę Gora? Nie... To są 2 twarze Clintona ale z innym uczesaniem. Co widzisz?
- Jak mężczyzna może najszybciej popełnić samobójstwo
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Analiza matematyczna III. Funkcje Funkcje I – własności podstawowe
I. Informacje podstawowe
Analiza matematyczna III. Funkcje Funkcje II – własności podstawowe
Prąd Elektryczny.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Wolontariat w BACZYŃSKIM.
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
Pomoc słabszym w nauce Sprzątanie pobliskiego terenu Pomoc starszym.
WIELKA BRYTANIA I TRADYCJE ZWIĄZANE ZE ŚWIĘTAMI NARODZENIA PAŃSKIEGO
Formatowanie i modyfikacja dokumentu tekstowego
Prawa Dziecka.
KOLOROWE ZNAKI ALICJA BARAN.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
KONSTRUKCJE TRÓJKĄTÓW
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Analiza stanu naprężenia
Czy znasz? GŁÓWNE PRAWDY WIARY.
Wykonała Sylwia Kozber
Antonie de Saint-Exupery
Jeżdżę z głową.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Światowy dzień walki z otyłością
HTML Podstawy języka hipertekstowego Damian Urbańczyk.
Soczewka skupiająca Wiązka równoległa po przejściu przez soczewkę wypukłą skupia się w jednym punkcie. Ten punkt nazywa się ogniskiem soczewki F.
Ruch niejednostajny Wykres zależności Wykres w zależności od prędkości susającego zająca (1) i poruszającego się żółwia (2) od czasu trwania ruchu.
W tle jak na kl. Niem. Przystało- piosenki niemieckie!
Jan Paweł II orędownik prawdy
Dominik Jedliński oraz Bartek Kurczab
Optyka Widmo Światła Białego Dyfrakcja i Interferencja
T58 Zasady dynamiki 2x45 wykład 2x45 ćwiczenia. I zasada dynamiki I zasada dynamiki może być (jest) formułowana na kilka sposobów. Najczęściej ma ona.
JANUSZ KORCZAK.
KINECT – czyli z czym to się je?. Damian Zawada
To śmieszne...
Kliknij Tylko jedna minutka. M ó wi si ę, ż e by kogo ś d ostrzec wystarczy 1 sekunda 1 godzina by kogo ś oceni ć 1 dzie ń by kogo ś polubi ć lub pokocha.
Marcin Nielipiński kl. ITR
CIAŁO DOSKONALE CZARNE
To popularny portal internetowe. Pisząc blog informujemy internautów o swoich zainteresowaniach np. o modzie lub gotowaniu. Niestety czasem zapominamy.
Wiktoria i Beata ZDROWIE. ,,Małe co nie co Idę do sklepiku naszego, Myślę, wybiorę sobie coś dobrego, Tu coca-cola na mnie zerka, Tu miałbym ochotkę na.
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
Prostokątny układ współrzędnych na płaszczyźnie
Próbna matura z matematyki Piotr Ludwikowski. Rozporządzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Co robisz jak zobaczysz samochód którego szyby są całe pokryte kurzem lub brudem ? ( ) piszesz BRUDAS ( ) piszesz jakieś..... ( ) robisz mały rysuneczek.
DEUTSCHE FESTE.
ZŁUDZENIA OPTYCZNE Większe, mniejsze? Jest czy nie ma? Wygięte! ..?
Zadanie: przy pomocy algorytmu simplex rozwiązać następujące zadanie programowania liniowego: przy ograniczeniach: Autor: Michał KĘPIEŃ (I4X2S0)
Gol I GOL 2 Moje REFLEKSJE NA temat filmu. Film Gol - moim zdaniem - był bardzo ciekawy… Pokazał że nawet ci najsilniejsi zmieniają się pod wpływem pieniędzy…
Życiu TAK Śmierci NIE.
Bajki Juliana Tuwima „Murzynek Bambo”
Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny.
Temat 1: Składnia języka HTML
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Prezentacja powstała w ramach projektu „Etno-projekt dla najmłodszych” realizowanego przez Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna.
Instrukcja switch switch (wyrażenie) { case wart_1 : { instr_1; break; } case wart_2 : { instr_2; break; } … case wart_n : { instr_n; break; } default.
Instrukcja switch switch (wyrażenie) { case wart_1 : { instr_1; break; } case wart_2 : { instr_2; break; } … case wart_n : { instr_n; break; } default.
Pytania nie są trudne, więc nie oszukuj
Ta nietypowa prezentacja nie niesie ze sobą żadnego przesłania. Po prostu ma cieszyć oko i ucho. To od Ciebie zależy, czy będzie żyła w sieci.
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

Przeglądanie inOrder function BSTinorder(BSTNode root) if root NOT NULL BSTinorder(root.left) Print(root) BSTinorder(root.right) 2, 4, 6, 8, 9, 10, 12, 15

Przeglądanie preOrder function BSTpreorder(BSTNode root) if root NOT NULL Print(root) BSTpreorder(root.left) BSTpreorder(root.right) 8, 4, 2, 6, 10, 9, 12, 15

Przeglądanie postOrder function BSTpostorder(BSTNode root) if root NOT NULL BSTpostorder(root.left) BSTpostorder(root.right) Print(root) 2, 6, 4, 9, 15, 12, 10, 8

Poprzednik Poprzednikiem węzła x na drzewie BST będziemy nazywali węzeł, którego wartość jest bezpośrednio mniejsza od wartości węzła x. To znaczy, że w drzewie nie występują węzły o wartościach z przedziału a) x 1 posiada lewego potomka, to poprzednikiem będzie węzeł o największym kluczu w lewym poddrzewie x 1 x1x1 predecessor(x 1 ) b) x 2 nie posiada lewego potomka, to poprzednikiem będzie pierwszy rodzic dla którego x 2 leży w prawym poddrzewie x2x2 predecessor(x 2 ) c) Dla węzła x 3 przypadki a i b nie są spełnione. Węzeł nie ma poprzednika. Dlaczego? x3x3

Następnik Następnikiem węzła x w drzewie BST będziemy nazywali węzeł, którego wartość jest bezpośrednio większa od wartości węzła x. To znaczy, że w drzewie nie występują węzły o wartościach z przedziału a) x 1 posiada prawego potomka, to poprzednikiem będzie węzeł o najmniejszym kluczu w prawym poddrzewie x 1 x1x1 successor(x 1 ) b) x 2 nie posiada prawego potomka, to poprzednikiem będzie pierwszy rodzic dla którego x 2 leży w lewym poddrzewie c) Dla węzła x 3 przypadki a i b nie są spełnione. Węzeł nie ma następnika. Dlaczego? x2x2 successor(x 2 ) x3x3

Usuwanie węzłów A) Węzeł nie posiada dzieci – po prostu usuwamy węzeł

Usuwanie węzłów B) Węzeł posiada tylko lewego lub tylko prawego potomka - usuwany węzeł zastępujemy potomkiem

Usuwanie węzłów C) Węzeł ma obu potomków - zastępujemy losowo raz przez jego poprzednikiem, a raz przez jego następnikiem Zamiana z poprzednikiem Zamiana z następnikiem

Usuwanie węzłów Jak usunąć całe drzewo?