Według młodzieży w wieku 14 lat: Często segreguje się śmieci. Według młodzieży w wieku 15 lat: W ich domach nie segreguje się śmieci nigdy. Według młodzieży.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pomagajmy Ziemi codziennie
Advertisements

Myślę globalnie, dbam o przyrodę lokalnie!
Myślę globalnie, dbam o przyrodę lokalnie !
Mielec i Ekologia Szkoła Podstawowa nr 1 w Mielcu
„PORZĄDKUJMY WSPÓLNY DOM - świadomość ekologiczna mieszkańców
RECYKLING Ania Banaszak Dagmara Gach Patrycja Laskowska Agata Gałuszka
RECYKLING daje owoce.
Ochrona środowiska naturalnego
Ogólne zasady postępowania z odpadami opakowaniowymi
NOWY SYSTEM GOSPODAROWANIA
Tworzywa na paliwa – dlaczego Państwo nie chce pomóc?
Nasz projekt „Recykling- szansa dla ochrony środowiska. Szkolna akcja zbierana makulatury” Adrian Kordek Robert Kordek Wojciech Grudziądz Mateusz Ceberek.
Nasze rady na odpady Członkowie zespołu Daniel Jędrzejczak Patryk Kowalski Kuba Wiśniewski Opiekun projektu: Pani Ewelina Kantorska.
EKOLOGICZNIE I EKONOMICZNIE
DRUGIE ŻYCIE ŚMIECI.
Drugie życie śmieci.
Wyk. Oliwia Bartosik kl. II e
Projekt pt. „Co można zrobić z odpadami?”
Recykling Czyli co i jak :).
NOWE ŻYCIE DLA ODPADÓW RECYKLING, PRZYGOTOWANIE DO PONOWNEGO UŻYCIA I ODZYSKU INNYMI METODAMI NIEKTÓRYCH FRAKCJI ODPADÓW KOMUNALNYCH.
NAJWAŻNIEJSZE DEFINICJE SELEKTYWNE ZBIERANIE
Czyli ze starego coś nowego
KONCEPCJA SYSTEMU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI NA TERENIE GMINY ZELÓW Zelów, r. 1.
OCHRONA ŚRODOWISKA Magdalena Swinarska
Podstawy Recyklingu.
NOWY SYSTEM GOSPODAROWANIA ODPADAMI W NASZYM MIEŚCIE
Segregacja odpadów, recykling, odzysk
Makulatura - czy warto ją zbierać?
KOŁO PRZYRODNICZE ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA I ZDOLNOŚCI UCZNIÓW .
DOROŚLI I DZIECI SEGREGUJMY ŚMIECI!.
NASZ WSPÓLNY DOM.
Makulatura - czy warto ją zbierać?
Ziemia prosi : ,, Dbajcie o mnie… bo ja kocham Was ogromnie!”
Ochrona Środowiska Nasza miejscowość nie może być śmietniskiem, co można zrobić z odpadami?
By nie utonąć w śmieciach...
URZĄD MIASTA Siemianowice Śląskie przedstawia
Historia foliowej torebki
Przed Po Od 2011 roku trwa w szkole zbiórka baterii które na podstawie umowy odbiera Organizacja Odzysku S.A. Reba.
Recykling Autor: Dominika Wilk.
Recykling i segregacja odpadów
PODSUMOWANIE Projektu przestrzeń wokół nas
Przygoda Śmiecia Jakub Śmietana kl. 4c.
Recykling Ważna Rzecz Filip Kępa Hubert Perliński Klasa 6.
Segreguje i ziemie ratuje!
Jak unikać odpadów i pozbyć się ich w sposób przyjazny dla środowiska?
Gospodarka odpadami na obszarze RZGW Gliwice
„Kto jest przyjacielem lasu”
Segregacja śmieci wytworzonych w domach to zbieranie odpadów do specjalnie oznakowanych pojemników, z podziałem na rodzaje materiałów (surowców), z jakich.
Przygotowała: Małgorzata Plucińska
Ekologia Wykonała Maja Bocian.
DOBRE RADY NA ODPADY.
PRZYJACIEL LASU Miłosz Nickowski SP NĘTNO.
A: Tak B: Nie C: Nie interesuje mnie.
Odpady to nie musi być koniec.
ZIEMIA NASZĄ MATKĄ -CHROŃMY JĄ
ODPADY TO NIE MUSI BYĆ KONIEC
„Odpady to nie musi być koniec”
Zasady segregacji śmieci
Droga PET z domu do zakładu przetwórstwa tworzyw sztucznych
Prezentacja do scenariusza zajęć pn. „Jak postępować odpowiedzialnie z odpadami opakowaniowymi”
Ekoland Recykling Segregacja Kolory Segregacji Kolory Segregacji Zwierzęta Ozon Czystość Biodegradacja Opakowania CE Oficjalny Znak Eko Oficjalny Znak.
SEGREGACJA ODPADÓW. Recykling Według ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628) pod pojęciem recyklingu "rozumie.
Jak segregować? Czy segregujesz? Nielegalne miejsca składowania śmieci są problemem, z którym władze samorządowe zmagają się od wielu lat. W mieście.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Zbadanie stanu środowiska i postaw uczniów i dorosłych * Jak dbamy o środowisko?
Dalej. W naszych domach najczęściej wyrzucane są: plastiki, szkło, makulatura, puszki i inne śmieci wytwarzane podczas codziennego funkcjonowania. DalejPowrót.
EKOLOGIA.
Ekologia.
FIRMA UCZNIOWSKA SeGREENaction
Temat: Sgregacja odpadów, jak żyć ekologicznie. Odpady są jednym z najważniejszych problemów środowiskowych w Polsce i na świecie. W Polsce obecnie wytwarza.
Zapis prezentacji:

Według młodzieży w wieku 14 lat: Często segreguje się śmieci. Według młodzieży w wieku 15 lat: W ich domach nie segreguje się śmieci nigdy. Według młodzieży w wieku 16 lat: W ich domach nie segreguje się śmieci nigdy. Według dorosłych: Czasem segreguje się śmieci.

Według młodzieży w wieku 14 lat: Tworzywa sztuczne. Według młodzieży w wieku 15 lat: Żadne. Według młodzieży w wieku 16 lat: Tworzywa sztuczne. Według dorosłych: Papier, szkło i metale.

Według młodzieży w wieku 14,15,16 lat i dorosłych: Odpady są wyrzucane do pierwszego napotkanego kosza na śmieci.

Według młodzieży w wieku 14 lat: Nie obchodzi ich segregacja. Według młodzieży w wieku 15 lat: Są za tym aby segregować śmieci. Według młodzieży w wieku 16 lat: Nie obchodzi ich segregacja. Według dorosłych: Są za segregacją odpadów.

Według młodzieży w wieku 14 lat: Tak Według młodzieży w wieku 15 lat: Nie Według młodzieży w wieku 16 lat: Próbują dbać o środowisko by żyło im się lepiej. Według dorosłych: Tak

Według młodzieży w wieku 14 lat: Segregacja jest oceniana w skali 3. Według młodzieży w wieku 15 lat: Segregacja jest oceniana w skali 5. Według młodzieży w wieku 16 lat: Segregacja jest oceniana w skali 4. Według dorosłych: Segregacja jest oceniana w skali 4.

Według młodzieży w wieku 14 lat: Uważają, że mają wpływ na ochronę środowiska. Według młodzieży w wieku 15 lat: Uważają, że raczej nie mają wpływu na ochronę środowiska. Według młodzieży w wieku 16 lat: Uważają, że absolutnie nie mają wpływu na ochronę środowiska. Według dorosłych: Uważają, że mają wpływ na ochronę środowiska.

Według młodzieży w wieku 14 lat: Używają materiałowej torby. Według młodzieży w wieku 15 lat: Używają koszyczka wiklinowego. Według młodzieży w wieku 16 lat: Używają foliowej torby jednorazowego użytku. Według dorosłych: Używają foliowej torby jednorazowego użytku.

Według młodzieży w wieku 14 lat: Są to firmy zajmujące się oczyszczaniem. Według młodzieży w wieku 15 lat: Są to samorządy terytorialne. Według młodzieży w wieku 16 lat: Są to władze państwa. Według dorosłych: Są to poszczególne osoby, jednostki.

Według młodzieży w wieku 14 lat: Jest to zbieranie do różnych pojemników odpadów tego samego gatunku ( np. szkło, papier ) w celu ich powtórnego wykorzystania. Według młodzieży w wieku 15 lat: Jest to zbieranie do różnych pojemników odpadów o różnej wielkości w celu łatwiejszego ich transportowania na składowisko odpadów. Według młodzieży w wieku 16 lat i dorosłych: Jest to dbałość o czystość i estetykę.

Każdego roku na całym świecie obserwuje się nieustanny wzrost liczby odpadów tworzyw sztucznych pochodzących z różnych gałęzi gospodarki i przemysłu. W większości przypadków trafiają one na wysypiska śmieci, jednak ze względu na ich długi czas degradacji utrzymywanie ich na składowiskach jest niekorzystne. Nadzieją na poprawę sytuacji jest wzrost recyklingu odpadów tworzyw sztucznych. Przyniesie on korzyści ekonomiczne i ekologiczne. Recykling - w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach - to taki odzysk, który polega na powtórnym przetwarzaniu substancji lub materiałów zawartych w odpadach, w procesie produkcyjnym w celu uzyskania substancji lub materiału o przeznaczeniu pierwotnym lub o innym przeznaczeniu. Funkcjonuje wiele różnych pojęć recyklingu.