Krzysztof Apostolidis

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
2.1. MISJA PRZEDSIĘBIORSTWA I JEGO CELE
Advertisements

Innowacyjność 2006 Aleksander Żołnierski
Istota i przesłanki badań marketingowych
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Przedsiębiorcy i rozwój
Zdobądź przewagę nad konkurencją ! Bądź społecznie odpowiedzialny!
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Jarosław Piszczek
Młynarska Milena CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POWSTANIE FIRM DORADZTWA KREDYTOWEGO.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Prezes Zarządu eCard S.A.
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Zarządzanie projektami
Analiza SWOT.
Zarządzanie strategiczne
Doświadczenia PKM w Gdyni z eksploatacji autobusów napędzanych CNG
Nokia Siemens Networks Win a pass to your career !
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
TECHNIK LOGISTYK "Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
24 kwietnia 2006, Warszawa Elżbieta J. Syrda 24 kwietnia 2006, Warszawa Budownictwo – wyniki roku 2005, perspektywy i uwarunkowania działalności branży.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
26 stycznia 2004 rok. KIF – cele i działalność Andrzej Żbikowski Przewodniczący KIF Prezes Zarządu Handlowy-Heller.
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
Prezentacja Firmy Pil-Building Sp. z o. o. Ul. Bydgoska 33/3
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Kluczowe czynniki sukcesu
Prezentacja firmy - BI, system analiz i raportów
upraszczamy rozwiązania IT
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Analiza kluczowych czynników sukcesu
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
call center to nie tylko infolinia
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH.
STRATEGIE LOGISTYCZNE
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
PRODUCENT WIĄZEK KABLOWYCH
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
BLAZE SŁODKIE PIĄTKI. NASZE MINIPRZEDSIĘBIORSTWO MA SWOJĄ SIEDZIBĘ W ZSE im. Stefana Starzyńskiego.
Warszawa ul. Czereśniowa 98 / 334
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
Partner Logistic Wykonała: Magdalena Wołoszyn. DANE FIRMY SIEDZIBA FIRMY ul. Gadki Wolbórz TEL FAX CENTRUM.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
Problematyka Raportu Jakie mają być cele polityki surowcowej? Jakie powinny być jej podstawowe zasady? Jaki instytucjonalny model jest potrzebny do.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
Wielkopolskie inteligentne specjalizacje - podsumowanie udzielonego wsparcia w latach /06/2017.
„Żywiecka Energia Przyszłości”
Firmy globalne.
Nazwa, logo i motto firmy
F&S Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo Technikum nr 2
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
eConnect Inteligentne centrum obsługi
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH
Zapis prezentacji:

Krzysztof Apostolidis Partner Center Sp. z o. o. Krzysztof Apostolidis Prezes Zarządu NASZA MISJA Zdobyć i utrzymać zaufanie klientów Promować kulturę picia wina Spełniać oczekiwania obecne i przyszłe polskich konsumentów www.wina.net.pl

Profesjonalna baza logistyczna O firmie Na rynku od 1991 roku – 14-letnie doświadczenie Zakres działalności - import i dystrybucja win i alkoholi z całego świata Lider sektora win importowanych Zasięg dystrybucji – cała Polska Kanały dystrybucji – ON i OFF trade, stacje benzynowe Profesjonalna baza logistyczna Obecnie – import z 14 krajów świata Partner Center Sp. z o. o. --- www.wina.net.pl

stary samochód zwany „Latającą oborą” Początki…… rok 1991 Jedno biurko MA oraz stary samochód zwany „Latającą oborą” Jeden telefon WINIEN KREDYT NA 1 MLD ZŁ HIPOTEKA NA DOMU RODZINNYM Partner Center Sp. z o. o. --- www.wina.net.pl

Zysk Partner Center w latach 1996-2004 Partner Center Sp. z o. o. --- www.wina.net.pl

Myślenie strategiczne: Udział w rynku może być złudnym wskaźnikiem i nie powinien być interpretowany w oderwaniu od innych czynników – istotny jest zysk przedsiębiorstwa, które zostało powołane w celu jego generowania. Partner Center Sp. z o. o. --- www.wina.net.pl

Rozwój - przyszłość Nowoczesne centrum logistyczne Nowoczesne technologie, wdrożenie ERP, SKM, EDI Nowe obszary działalności … Partner Center Sp. z o. o. --- www.wina.net.pl

Dziękuję za uwagę!!! Partner Center Sp. z o. o. --- www.wina.net.pl