Projekt wykonany przez Basię Szeląg

HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ST. STASZICA W TARNOWIE
S Z Y B A.
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Survival Camp 2006.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym marzec 2011.
Czyli 14 lutego w klasie Ia. Dekorowanie sali Kilka osób tego dnia przyszło wcześniej aby przystroić salę. Efekt nie był zbyt powalający, ale liczą się
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
Młodzież Chrobrego w Szwecji –
KOPALNIA SOLI WIELICZKA 3 październik 2010
Wycieczka dwudniowa w K3R
Paryż maja Dzień pierwszy - sobota W sobotę 15 maja wszyscy uczestnicy wycieczki ze szkoły Społecznej zebrali się o godz pod salonem.
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Kolegium Zakonu Pijarów
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Wycieczka rowerowa szlakami Żerkowsko-Czeszewskiego
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
WIZYTA COMENIUS EŁK PAŹDZIERNIK 2007
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Sprawozdanie z wycieczki klasy II F do Oliwskiego ZOO w Gdańsku
Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego
Biuro podróży „Wycieczka marzeń” Piła
WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO
Wycieczka do lasu… Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny –
WYMIANA POLSKO-NIEMIECKA W POLSCE BYŁO TAK… DZIEŃ PRZYJAZDU- pierwszy spacer po Warszawie..
Aby uwiarygodnić informacje, które znaleźliśmy w prasie, książkach czy internecie sami wsiedliśmy na rowery i wyruszyliśmy na wycieczkę rowerową. Wybraliśmy.
WYCIECZKA KLASOWA Zakopane – r. Marta Wiaderkiewicz.
Wycieczka do Zakopanego
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
Ferie 2015 w Szkole Podstawowej w Jabłonnie. Podczas ferii uczyliśmy się piosenek przy akompaniamencie gitary.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Praca zaliczeniowa z informatyki Mateusz Czekała kl. I a
Zrównoważona gospodarka leśna w moim regionie Projekt zrealizowany w gimnazjum im. A. Mickiewicza w Starczy.
Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego Śniadania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomsku klasa IIa 8 listopada 2011r. Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego.
Komiks dokumentujący wydarzenia podczas wycieczki do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.
OD TEGO WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO … 27 LISTOPADA 2008 R. UROCZYSTE OTWARCIE KLUBU SENIORA W RYMANIU.
„Mój ruch to czyste środowisko” Projekt edukacji ekologicznej współfinansowany przez WFOŚiGW.
II semestr rozpoczęliśmy udziałem w obchodach Światowego Dnia Osób Chorych.
Październik Wycieczka. Wycieczka do Zespołu Parków Krajobrazowych w Jerzwałdzie Dnia 18 X 2006r wybraliśmy się na wycieczkę autokarową do Jerzwałdu. Na.
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
KOPASZEWSKA DROGA KRZYŻOWA
Propozycja wycieczki Wojewódzki konkurs wiedzy o regionie „Moja Wielkopolska”
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
Klasa 2 a gimnazjum.
RÓWNAMY SZANSE TWORZYMY MOŻLIWOSCI SP im. Ks. Jana Twardowskiego w Tylmanowej koordynator projektu Jadwiga Czajka.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Sześciolatek w przyjaznej szkole PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWANR 19 IM. EDMUNDA BAKALARZA W RADOMIU.
Uczniowie przebywający na praktyce w Hiszpanii przesyłają gorące pozdrowienia dla dyrekcji, nauczycieli oraz koleżanek i kolegów z Zespołu Szkół Nr 1 W.
F ORUM M ŁODYCH II F ORUM M ŁODYCH LUBLIN 2012 dziecka seniora Od praw dziecka do praw seniora z okazji obchodów Roku Janusza Korczaka oraz Europejskiego.
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Tropem Stanisława Staszica
PROGRAM PIESZO-AUTOKAROWEJ JEDNODNIOWEJ WYCIECZKI
Euroweek.
Wycieczka do Ogrodzieńca
Wycieczka do Kinoteki grup 0b i 0c
Wycieczka do Muzeum Narodowego

Projekt wykonany przez Basię Szeląg Wycieczka jednodniowa dla młodzieży gimnazjalno – licealnej „Park krajobrazowy przestrzenią fantasy” Projekt wykonany przez Basię Szeląg

Część oficjalna... Cele wycieczki: pobyt w pałacu w Czerniejewie jako okazja do przeżycia ciekawej przygody zgłębienie tajemnic Parku krajobrazowego Promno i Lednickiego poprzez zanurzenie się w nurcie fantasy ; wspólne podążanie ścieżkami fantasy integracja grupy poszerzenie wiedzy o regionie dostrzeżenie uroków regionu jako idealnej przestrzenie do realizowania zadań twórczych, rozwijających wyobraźnię Trasa : Poznań – Czerniejewo – Poznań Sposób poruszania się : autokar

Walory kulturalne Czerniejewa

Walory przyrodnicze

I trochę mniej oficjalna... Z życia wzięte, czyli WYCIECZKA OKIEM UCZESTNIKA

Z samego rana... O 9.00 wszyscy, niezależnie od porannego nastroju wsiadamy do autokaru. Celem naszej podróży jest Pałac w Czerniejewie.

Więc to tak... Około godziny 10.15 przybywamy na miejsce i niepewnie rozglądamy się po okolicy. A więc to tu przyjdzie spędzić nam dzień?

Można dotknąć? Od razu po przyjeździe zaczynamy zwiedzanie pałacyku. Niesamowite jest to, że można wejść do wszystkich pomieszczeń, oglądać z bliska eksponaty oraz nawet ich dotykać! Na takiej wycieczce jeszcze nie byłam!

Kapelusz czy spódnica? O godzinie 11.00 czekają nas dość nietypowe zajęcia. Z użyciem szarego papieru mamy wykonać epokowe kostiumy. Wydaje się niemożliwe, ale tak naprawdę papier ten skrywa niezmierzony potencjał! Ja zamierzam wykonać kapelusz.

Pstryk!... Już wiem, dlaczego wykonywaliśmy tak dziwne zadanie! Po ukończeniu pracy z kostiumami, o godzinie 11.30 wzięliśmy udział w sesji zdjęciowej na terenie pałacyku. Było przy tym sporo zabawy i teraz mamy mnóstwo pamiątek z wycieczki!

Trasą dam i dżentelmenów Po udanej sesji zdjęciowej, o 12.15 wyruszyliśmy na spacer po Parku Krajobrazowym okalającym Pałac w Czerniejewie. Tymi samymi ścieżkami przechadzały się XIX wieczne pary! Było tam naprawdę pięknie.

Posiłek nie tylko dla duszy O godzinie 13.00 nadszedł czas zregenerowania sił. Zjedliśmy ciepły posiłek w urokliwej sali.

„Znajdujemy się w krainie fantasy…” O 13.30 zaczęliśmy prawdziwą przygodę – fantastyczną grę terenową. Aniołek został porwany i tylko poprzez wspólne wykonywanie zadań mogliśmy go ocalić. Spotkaliśmy Elfa, Bastiana, Edwarda Nożycorękiego, Czarownicę, Imhotepa, Smoka, Śmierć i inne stwory. Pokonaliśmy nie tylko przeszkody, ale i nasze skrępowanie. Bawiliśmy się doskonale!

Świat w ruchu O godzinie 15.45 czekał na nas kolejny punkt programu – przejazd bryczkami po parku. Mieliśmy okazję obejrzeć malowniczą okolicę w ruchu. Oczywiście, nie zabrakło rozmów, dowcipów i piosenek, które stworzyły niepowtarzalny klimat.

Żegnaj piękny dniu O 16.30 nadszedł czas pożegnania z piękną okolicą Pałacu w Czerniejewie. Wszyscy prawdziwie zadowoleni z wycieczki i wspólnie spędzonych chwil wsiedliśmy do autokaru. Tym razem nastroje były jednogłośnie pozytywne. Nie żałuję spędzonego tam czasu. Było super!

Źródła i wykonanie DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ! Projekt i omówienie wycieczki: Basia Szeląg Zdjęcia: origami.art.pl franciszkanska3.pl mojegotowanie.pl prestigehotels.pl thermo-car.pl czerniejewo-palac.pl alpha-status.blogspot.com wdajabex.futbolowo.pl wikipedia.pl trivago.pl oraz zdjęcia własne DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ!