Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Jak wybrać zawód? Przygotowujemy się do podjęcia
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Prezentacja projektu „Recykling metali rzadkich”
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
PODSTAWA PROGRAMOWA KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO - MATEMATYKA
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym.
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Gimnazjum zostało zarejestrowane dnia W czerwcu 2002r. rozpoczął się nabór uczniów do nowo powstałej szkoły.Na stanowisko dyrektora szkoły.
Do naszej szkoły w klasach IV-VI uczęszcza : 50 chłopców 62 dziewczęta Niewielką przewagę stanowią dziewczęta.
WYDZIAŁ NAUKI o ŻYWNOŚCI (ABSOLWENCI 2012) BADANIE OPINII ABSOLWENTÓW WN O Ż O PROCESIE KSZTAŁCENIA ORAZ ICH LOSY ZAWODOWE.
Analiza ankiety ewaluacyjnej I edycji Konkursu Angielsko – Niemieckiego GIMNAZJALNY POLIGLOTA rok szkolny 2012/2013.
IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
PROGRAM WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2007 TERAZ SZKOŁA! AKTYWIZACJA JST I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Analiza wyników z testu sprawdzającego wiedzę ze znajomości lektury „Anaruk chłopiec z Grenlandii” Klasy 3a i 3b Rok 2012/2013.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
Pierwsza pomoc przedmedyczna
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
Rodzice pierwszymi doradcami zawodowymi swoich dzieci.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Tematyka prac magisterskich
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Szkoła Podstawowa Nr 87, Wrocław ul. Parkowa 27, tel
ŚNIADANIE DAJE MOC 8 listopada 2011r. Uczniowie Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Baryczy przyłączyli się do akcji „Śniadanie daje moc” Uczniowie.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
PROJEKT EDUKACYJNY „WIEM CO JEM” WYCHOWANIE FIZYCZNE r.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
LOSY ABSOLWENTÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO IM. WALDEMARA KIKOLSKIEGO W BIAŁYMSTOKU Białystok, 23 września 2015r.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Przykłady dobrych praktyk
Raport z przeprowadzonej ewaluacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu rok szkolny 2015/2016 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z.
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
Zapis prezentacji:

Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.

Ankietowani 93 osoby - absolwenci z rocznika 2012 r. obecnie uczniowie klas I Gimnazjum nr 5 i nr – dziewcząt 45– chłopców

Czy dzięki solidnemu wykształceniu uzyskanemu w szkole podstawowej byłeś dobrze przygotowany do podjęcia nauki w gimnazjum?

Absolwenci otrzymali:

Przedmioty, z których uczniowie byli najlepiej przygotowani:

Dobre przygotowanie wynikało z:

Najsłabiej byłem przygotowany:

Słabe przygotowanie wynikało z:

Czas spędzony w szkole podstawowej był przyjemny i dobrze wspominam panującą w niej atmosferę:

Mocne strony szkoły:

Czy odnosisz sukcesy w gimnazjum?

WNIOSKI: Ankietowani w 96% uważają, iż szkoła zapewnia solidne przygotowanie do gimnazjum. Uczniowie wysoki stopień przygotowania wiążą przede wszystkim z wysokimi wymagania nauczycieli oraz własnymi zainteresowaniami. Słabe przygotowanie wynika głównie z niechęci do przedmiotu, w dużo mniejszej części z niechęci do nauczyciela i ogólnej niechęci do nauki. Absolwenci miło wspominają pobyt w naszej szkole. Ocena solidnego przygotowania w wysokim stopniu koreluje z miłymi wspomnieniami. Wielu uczniów docenia nauczycieli, którzy umieją przekazać wiedzę oraz potrafią zachęcić i zmotywować do nauki.