Wycieczka do Opola na "Pokazy nowych technologii ICT" 20 listopada 2009r. Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Głubczycach.

PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Wyjazdowy projekt edukacyjny BERLIN 2011 czwartek, zbiórka na parkingu przy Al. Kościuszki przy ul. Wigury, godz pamiętać
Nasza współpraca ze szkołą w Leegebruch Miasteczko Leegebruch Leegebruch leży na północ od Berlina, niedaleko Oranienburga. Od Berlina dzieli je 20 minut.
Dzień przedsiębiorczości 3 kwietnia 2008r.odbył się dzień przedsiębiorczości. Była to już piąta edycja programu. Dla mnie był to dzień, w którym miałem.
Szkoła liderów Prezentację wykonały : Adrianna Wittbrodt i Monika (Ewa) Piotras 2a.
Wymiana polsko-angielska
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Zapraszamy na wyjątkową wycieczkę !!!
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Gostyniu
Rodzinne rozpoczęcie sezonu ZapraszamyZapraszamy.
Węgry Wielki Mały Kraj.
Rodzinne Ferie z Tour-Ryś ZapraszamyZapraszamy. Monte Bondone lutego 2011 Hotel Monte Bondone.
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Czym jest ITB BERLIN? Największe na świecie targi turystyczne
Wycieczka w GÓRY 2014.
WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO
Ferie 2014.
BIURO PODRUŻY ,, ITAKA`` Prezentacja na prace kontrolną z przedmiotu:
Praca zaliczeniowa z informatyki
Wycieczka do Trójmiasta
Praca zaliczeniowa Marianna Gaweł 1D
Przemysław Łaba 3e Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Moje wcześniejsze podróże Zawsze wakacje spędzałem klasycznie:
Wycieczka do Zakopanego
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
ALPY I TROPIKI WYCIECZKA PRZEZ 4 KRAJE NIEMIEKOJĘZYCZNE:
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Biały Dunajec – Zakopane – Kraków – r.
Praca zaliczeniowa z informatyki Mateusz Czekała kl. I a
Planujemy wycieczkę trzydniową
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Lato 2014 ze Spichlerzem Spiechlerzowisko Namestovo Słowacja 28 czerwca – 5 lipca 2014.
Rzym Asyż Medjugorje Dubrownik Saloniki Kawalia Filipia Athos Uranupolia Termopile Delfy Olimpia Korynt Ateny Akropol.
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
CZTERODNIOWA WYCIECZKA DO TRÓJMIASTA SOPOT, GDYNIA, GDAŃSK.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Pomorze Zachodnie-Berlin 2017
Wycieczka do Wrocławia
Toruń, Malbork, Grunwald
„ U PODNÓŻA OLIMPU ”
WYCIECZKA REGIONALNA KLAS 6 DO POZNANIA
Euroweek.
różnorodnie i ciekawie, każdy znajdzie coś dla siebie!
Projekt „Od Technika do Europejczyka
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Wyjazd Klasy 3 Technikum
Wycieczka do Paryża wyjazd 27 maja 2019r.
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

Wycieczka odbyła się w dniach 8 – 11 maja 2012 roku. W wycieczce w sumie wzięło udział 51 osób. Trwała ona 4 dni, cena tej podróży to 560 zł + 22 euro co obejmowało: -Transport autokarem, opłaty drogowe i parkingowe, -3 noclegi w Polsce – pokoje z łazienkami, -wyżywienie : 3 śniadania, 3 obiadokolacje oraz 1 obiad, -wstępy do obiektów wg programu ( Tropical Islands + zjeżdżalnie, fort Herharda, basen Laguna), -opiekę pilota -bezpłatny udział 3 opiekunów Ubezpieczenie KL (Niemcy) + NNW

O godzinie 7:45 wszyscy spotkaliśmy się przed Zespołem Szkół w Kikole, nastąpiło sprawdzenie obecności – wszyscy obecni. Udaliśmy się do autobusu, zajęliśmy dogodne miejsca i o 8:00 nastąpił wyjazd w kierunku Gryfina. Podróż trwała około 6 godzin, na sam początek udaliśmy się na basen Laguna, w którym spędziliśmy całe 2 godziny na zabawie z wodą. Po upłynięcie czasu udaliśmy się do szatni, przebraliśmy w suche ciuchy, a następnie po ponownym sprawdzeniu obecności do autobusu. Wyruszyliśmy do naszego miejsca spania - Zajazdu Saga. Po dojechaniu na miejsce rozpakowaliśmy się w naszych pokojach i zeszliśmy na obiadokolację. Po konsumpcji, mieliśmy w końcu jakże ważny dla nas czas wolny.

Pobudka o 6:25, śniadanie o 7:00 i wyjazd do Berlina. Podczas podróży do stolicy Niemiec, do naszego Autobusu,przyłączyła się przewodniczka, z którą zwiedzaliśmy wspaniałe zabytki takie jak : Brama Brandenburska, Reichstag, mur berliński, Tiergarten, Europa Center czy Sony Center. Po zakończonym zwiedzaniu mieliśmy czas dla siebie, czyli to co najbardziej lubimy, każdy miał chwile,by się rozejrzeć, kupić kilka pamiątek, czy pojeździć na różnego rodzajach pojazdach. Gdy dzień zbliżał się do końca wróciliśmy do hotelu na obiadokolację i nocleg.

Tradycyjnie pobudka nastąpiła o 6:25, a śniadanie o 7:00. Po jedzeniu wszyscy udaliśmy się do autokaru i wyruszyliśmy do Kamienia Pomorskiego, gdzie zwiedzaliśmy takie budowle jak : katedra czy klif Gosań. Następnie udaliśmy się do Międzyzdroii gdzie zwiedziliśmy znajdujące się tam molo oraz aleję gwiazd. Teraz czekała na nas wielka niespodzianka, mianowicie przeszkolenie wojskowe w Forcie Gerharda. Wszyscy bawiliśmy się wspaniale, na pewno zapamiętamy to na całe swoje życie. Po zakończeniu szkolenia, wszyscy,nadal rozmawiali o Forcie Gerharda i umawiali się by to kiedyś powtórzyć. Iż byliśmy bardzo zmęczeni, to uśmiechy nie schodziły nam z twarz. Następnie wróciliśmy do autokaru i tradycyjnie skierowaliśmy się do naszego hotelu na obiadokolację i nocleg.

Tym razem pobudka była o 5:15, ciężko było wstać,ale każdy wiedział, co go dzisiaj czeka!!! Mianowicie 5 godzin we wspaniałej Tropical Islands z basenami, zjeżdżalniami i innymi atrakcjami. Więc każdy czym prędzej udał się na śniadanie, a następnie do autobusu. No i ruszyliśmy, od naszej wymarzonej wyspy dzieliły nas zaledwie dwie godziny drogi. W końcu dojechaliśmy, zakupiliśmy bilety i spędziliśmy 5 godzin na wyspie, które minęły jak 5 minut. Wiadomo przy świetnej zabawie czas szybko mija. Teraz został nam tylko powrót do domu. Monotonne 7 godzin jazdy… W drodze do domu wstąpiliśmy jeszcze na obiad do pewnego lokalu. No i jechaliśmy, ale czas szybko mijał rozmawialiśmy o wycieczce o tym co widzieliśmy i co ciekawego jeszcze mogliśmy zobaczyć. W końcu dojechaliśmy, rodzice już na nas czekali. Podziękowaliśmy sobie wszyscy za wycieczkę i udaliśmy się do domów.