Raport z realizacji projektu eSzkoła Wielkopolska - Twórczy Nauczyciel

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Advertisements

Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Analiza potrzeb szkoleniowych nauczycieli na przykładzie III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie Adam Prus.
PTH Technika sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach
Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
CZŁOWIEK NAJLEPSZĄ INWESTYCJĄ
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Wdrożenie systemu nowoczesnego funkcjonowania biblioteki szkolnej
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Radomiu
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
PZS 3 w Sobótce Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS) Sobótka 6 czerwca 2009.
Opracował J. Stryjkowski
EFEKTY DZIA Ł ALNO Ś CI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKU Ń CZEJ ORAZ INNEJ DZIA Ł ALNO Ś CI STATUTOWEJ SAMORZ Ą DOWEGO PRZEDSZKOLA W SKARYSZEWIE.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Modernizacja Kształcenia Zawodowego Projekty systemowe KOWEZiU Od 2008 roku w KOWEZiU realizowane są projekty systemowe…
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
VI KONFERENCJA EWALUACYJNA WARSZAWA, dr inż. DARIUSZ NIEĆ
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Projekt Zawodowo aktywni – kursy dla dorosłych osób pracujących z województwa lubelskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Opis udziału szkoły w innowacji pedagogicznej polegającej na wdrażaniu kształcenia otwartego (e-learning).
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nauczyciele bibliotekarze 1. Jak często korzystają Państwo z różnych usług biblioteki pedagogicznej?
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
Sprawozdanie z działań ewaluacyjnych realizowanych przez Instytucję Pośredniczącą PO KL II stopnia – Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku w 2014 r. Gdańsk,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Technologia kształcenia zawodowego 6. Kształcenie modułowe1 6. Idea, organizacja i technologia kształcenia modułowego 1. Podstawy teoretyczne, założenia.
Technologia kształcenia zawodowego
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Kuratorium Oświaty w Opolu GRANTY OPOLSKIEGO KURATORA OŚWIATY za 2012 rok SPRAWOZDANIE MERYTORYCZNE Z KURSÓW DOSKONALĄCYCH I KONFERENCJI SZKOLENIOWYCH.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Spotkanie Lidera i Partnerów projektu
Ewaluacja szkoleń w Giżycku
Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS)
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Zapis prezentacji:

Raport z realizacji projektu eSzkoła Wielkopolska - Twórczy Nauczyciel Projekt sfinansowany z EFS POKL działanie 9.4 przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

Cele projektu Twórczy Nauczyciel Przygotowanie nauczycieli z 75 szkół wzorcowych do pracy z platformą edukacyjną Fronter www.fronter.pl Przygotowanie nauczycieli z 75 szkół wzorcowych do budowy multimedialnych lekcji z zastosowaniem portalu www.nauczyciel.pl Wdrożenie trwałej zmiany polegającej na włączeniu wirtualnej szkoły do procesu dydaktycznego

Planowane osiągnięcia projektu Twórczy Nauczyciel 975 nauczycieli ze szkół wzorcowych zostaje przygotowanych do pracy z platformą edukacyjną i portalem zasobów, 75 szkół wdraża elementy programu eSzkoła Około 15 tysięcy uczniów zostaje objętych programem eSzkoła i korzysta z zasobów edukacyjnych w Internecie

Rezultaty projektu Twórczy Nauczyciel 75 szkół wdraża program eSzkoła Przeszkolono 980 nauczycieli

Ewaluacja szkoleń Wzrost poziomu mojej wiedzy i umiejętności po szkoleniu, w zakresie objętym tematem szkolenia, oceniłabym/bym w skali od 1 do 5 następująco: 4,38 Sposób przekazywania wiedzy i prowadzenia szkolenia przez wykładowcę oceniłabym/bym w skali 1 do 5 następująco 4,81 Jakość materiałów szkoleniowych wykorzystanych podczas szkolenia oceniłabym/bym w skali 1 do 5 następująco 4,45 Warunki lokalowe, w jakich odbywało się szkolenie oceniłabym/bym w skali 1 do 5 następująco 4,65 Przydatność wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia w przyszłej pracy zawodowej oceniłabym/bym w skali 1 do 5 następująco 4,42 Możliwość wypracowania podczas szkolenia pakietu materiałów, które będą przydatne w przyszłej pracy dydaktycznej oceniłabym/bym w skali od 1 do 5 następująco 4,20 Przygotowanie merytoryczne trenera oceniłabym/bym w skali od 1 do 5 następująco: 4,86 Przygotowanie metodyczne trenera oceniłabym/bym w skali od 1 do 5 następująco: 4,87 Poziom organizacyjny szkolenia oceniłabym/bym w skali od 1 do 5 następująco: 4,75 Atmosferę zajęć oceniłabym/bym w skali od 1 do 5 następująco: 4,92

Korelacja wyników ankiet   odp5 odp12 Przydatność wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia w przyszłej pracy zawodowej oceniłabym/bym w skali 1 do 5 następująco 1,00 Możliwość wypracowania podczas szkolenia pakietu materiałów, które będą przydatne w przyszłej pracy dydaktycznej oceniłabym/bym w skali od 1 do 5 następująco odp6 0,64 Przygotowanie merytoryczne trenera oceniłabym/bym w skali od 1 do 5 następująco: 0,31 Przygotowanie metodyczne trenera oceniłabym/bym w skali od 1 do 5 następująco: odp13 0,33 0,82

Charakterystyka nauczycieli wg wieku

Wizyty w sali liderów

Nasz serwis WWW http://www.eszkola-wielkopolska.pl

Dziękuję za uwagę! Leszek Duda leszek.duda@ofek.pl