VOCABULARY k l a s a 1 s z k. p d s t. OPRAC.: G. Brzoza 2009 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dictionary - słownik.
Advertisements

Samorz ą dowa Szko ł a Podstawowa nr 3 im. Stefana Ż eromskiego w Suchedniowie W Ś WIECIE JANUSZA KORCZAKA.
dotyczące plików graficznych
Kurs WWW – wykład 5 Paweł Rajba
Kolory opowiada: Marta Bartnicka Centrum Tłumaczeń, IBM Polska
Pocz ą tek historii Ring Of Honor to rok W tym w ł a ś nie roku Rob Feinstein za ł o ż y ł t ą niezale ż n ą ameryka ń sk ą federacj ę wrestlingow.
Górnictwo twoim zawodem
Present Perfect Tense.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany.
Z 7 szkolnych lat Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje. JP II.
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
Mgr Miros ł aw Urbaczewski. W łą czenie si ę do ruchu to rozpocz ę cie jazdy po wcze ś niejszym postoju lub zatrzymaniu si ę, nie wynikaj ą ce z warunków.
Tygrysy z różnych części świata
Wykład finansowany przez: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego DOTACJE NA INNOWACJE.
HTML.
Najładniejsza karta 2009 roku Kategoria: Nagroda Jury
Powiatu Tomaszowskiego Srebrny Gryf Wyró ż nienia Tomaszów Lubelski – r.
Prof. dr hab. Anna Karma ń ska SGH, SKwP. 1. uwarunkowania zmian w zarz ą dzaniu przedsi ę biorstwem 2. zarz ą dzanie warto ś ci ą przedsi ę biorstwa.
Przykłady skrzyżowań ze znakami
Realizować marzenia Natasza Caban.
„Klucz do uczenia się” L.Wygotskiego
Quiz o energii odnawialnej.
Litery z pomara ń czowych pól czytane poziomo dadz ą hasło. Krzy ż ówka.
15 maja 2012 roku w naszej szkole odbył si ę pokaz ratownictwa medycznego. Odwiedzili nas ratownicy ze Szpitalnego Oddziału Ratownictwa Medycznego w Tarnobrzegu.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w.
CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.
Cztery Pory Roku ! ! !.
Elementy graficzne <HR> linia pozioma
Odpady- wiem jak z nimi postępować
Kategorie słowotwórcze rzeczowników odprzymiotnikowych
Abecadło Pokaż, jaki jesteś1. B b Pokaż, jaki jesteś2.
III Festiwal Piosenki Angielskiej
KOLORY CorelDRAW Photoshop.
Stop piratom drogowym ! Kierowco przejrzyj na oczy !
NOT in the rain….
Matematyka i język angielski
Wprowadzenie do CSS Okiełznać style.
Poszukiwana za : przejechanie ż aby rowerem!!! Wyrok : do ż ywocie Nagroda : 0 z ł.
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 30 im. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ W OLSZTYNIE ORTOGRAFFITI.
MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.
Dziś Twoje urodzinki ! Usiądź wygodnie i oglądaj ! ;D
Matematyka i angielski
Co to jest ułamek? Z pewnością już nie raz spotkałeś się z ułamkami
AlFaBET.
 By ł a to ś wi ą tynia o wymiarach 130 m na 69 m, zbudowana przez króla Lidii Krezusa oko ł o 560 p.n.e Najprawdopodobniej stan ęł a na miejscu wcze.
Kolory w kodzie RGB i HEX
Illustrated Mathematics Dictionary
Katalog samochodowy prawdziwego mężczyzny.
Co w szkole piszczy???. Zaj ę cia ruchowe na boisku szkolnym.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji.
TKANINY.
Aromaty i barwniki spożywcze Spotkanie z mamą Oli
P O L I S H OLYMPIC CHAMPIONS TOMASZ MAJEWSKI AND ROBERT KORZENIOWSKI.
Klasa II moduł 07 HALLOWEEN PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Prezentacja multimedialna dla młodszych dzieci
Grafika komputerowa. Cele lekcji Jak powstaje obraz na ekranie monitora? Modele barw Typy grafiki komputerowej Zastosowanie grafiki komputerowej Pliki.
WELCOME! WITAMY NA SZKOLNYM KONKURSIE WIEDZY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO.
Polish Survival Kit BASIC POLISH WORDS AND EXPRESSIONS, THAT WILL KEEP YOU ALIVE ON THE STREET.
BARWY Wykonała: Oliwia Nowakowska.
Ul. Pomorska – 202 Łód ź tel./fax
Złudzenie optyczne to obraz, jaki powstaje w naszym mózgu na skutek interpretacji odbieranych przez organy wzroku zjawisk. Tyle teori i życzę dobrej zabawy!
Zapis szesnastkowy koloru.
<i>Tu wpisz tekst</i>
Tajemniczy świat kolorów
Złudzenie optyczne to obraz, jaki powstaje w naszym mózgu na skutek interpretacji odbieranych przez organy wzroku zjawisk. Tyle teori i życzę dobrej zabawy!
Niemowlę Pojawiają się różne dźwięki samogłoskowe (a, e, o, u)
KOLORY W GRAFICE.
A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż.
JAK PRAWIDŁOWO DOBRAĆ MEBLE DO WZROSTU UCZNIA
Zapis prezentacji:

VOCABULARY k l a s a 1 s z k. p d s t. OPRAC.: G. Brzoza 2009 r.

NUMBERS

one

1

1

t wo

2

2

three

3

3

four

4

4

f i ve

5

5

six

6

6

seven

7

7

eight

8

8

nine

9

9

ten

10

T E S T 1 NUMBERS Write in English/ Napisz po angielsku: 1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

COLOURSCOLOURS

czerwony

red

pomarańczowy

orange

ż ół ty

yellow

zielony

green

niebieski

blue

fioletowy

purple

biał y

white

czarny

black

zielonkawy

greenish

brązowy

brown

różowy

pink

szary

grey

srebrny

silver

złoty

gold

ciemny

dark

jasny jasny

light

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: c z e r w o n y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: pomara ń czowy

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: ż ó ł t y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: z i e l o n y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: n i e b i e s k i

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: f i o l e t o w y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: b i a ł y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: c z a r n y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: z i e l o n k a w y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: b r ą z o w y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: r ó ż o w y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: s z a r y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: s r e b r n y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: z ł o t y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: c i e m n y c i e m n y

T E S T 2: COLOURS Write in English/ Napisz po angielsku: j a s n y j a s n y

TOYS, SCHOOL

ball

p i ł k a ball

p i ł k a

doll

l a l k a doll

l a l k a

kite

l a t a w i e c kite

l a t a w i e c

car

samochód car

samochód

t edd y

miś pluszowy t edd y

miś pluszowy

pencil

o ł ó w e k pencil

o ł ó w e k

ruler

l i n i j k a ruler

l i n i j k a

rubber

g u m k a rubber

g u m k a

pen

p i ó r o pen

p i ó r o

book

k s i ą ż k a book

k s i ą ż k a

pencil- case

p i ó r n i k pencil- case

p i ó r n i k

school

s z k o ł a school

s z k o ł a

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: p i ł k a

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: l a l k a

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: l a t a w i e c

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: s a m o c h ó d

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: mi ś pluszowy

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: o ł ó w e k

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: l i n i j k a

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: g u m k a

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: p i ó r o

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: k s i ą ż k a

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: p i ó r n i k

T E S T 3: TOYS, SCHOOL Write in English/ Napisz po angielsku: s z k o ł a

BODY

hair

w ł o s y hair

w ł o s y

ears

u s z y ears

u s z y

nose

n o s nose

n o s

mouth

u s t a mouth

u s t a

body

t u ł ó w body

t u ł ó w

legs

n o g i legs

n o g i

hands

r ę c e hands

r ę c e

arms

r a m i o n a arms

r a m i o n a

head

g ł o w a head

g ł o w a

f eet

s t o p y feet

s t o p y

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: w ł o s y

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: u s z y

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: n o s

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: u s t a

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: t u ł ó w

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: n o g i

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: r ę c e

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: r a m i o n a

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: g ł o w a

T E S T 4: BODY Write in English/ Napisz po angielsku: s t o p y

FOOD

apples

j a b ł k a apples

j a b ł k a

pears

g r u s z k i pears

g r u s z k i

bananas

b a n a n y bananas

b a n a n y

pizza

water

w o d a water

w o d a

ice- cream

l o d y ice-cream

l o d y

sandwiches

kanapki sandwiches

kanapki

lemon

c y t r y n a lemon

c y t r y n a

juice

s o k juice

s o k

oranges

pomarańcze oranges

pomarańcze

bread

c h l e b bread

c h l e b

butter

m a s ł o butter

m a s ł o

ham

s z y n k a ham

s z y n k a

jam

d ż e m jam

d ż e m

honey

m i ó d honey

m i ó d

cheese

s e r cheese

s e r

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: j a b ł k a

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: g r u s z k i

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: b a n a n y

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: p i z z a

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: w o d a

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: l o d y

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: k a n a p k i

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: c y t r y n a

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: s o k

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: p o m a r a ń c z e

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: c h l e b

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: m a s ł o

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: s z y n k a

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: d ż e m

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: m i ó d

T E S T 5: FOOD Write in English/ Napisz po angielsku: s e r

ANIMALS

cat

kot cat

k o t

dog

p i e s dog

p i e s

hamster

c h o m i k hamster

c h o m i k

f i s h

r y b ar y b a

r y b ar y b a

parrot

p a p u g a parrot

p a p u g a

T E S T 5: A N I M A L S Write in English/ Napisz po angielsku: k o t

T E S T 5: A N I M A L S Write in English/ Napisz po angielsku: p i e s

T E S T 5: A N I M A L S Write in English/ Napisz po angielsku: c h o m i k

T E S T 5: A N I M A L S Write in English/ Napisz po angielsku: r y b a

T E S T 5: A N I M A L S Write in English/ Napisz po angielsku: p a p u g a

V O C A B U L A R Y KONIEC OPRAC.: G. B r z o z a