Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Strategia rozwoju Spółki Jutrzenka SA w dobie globalizacji gospodarki
Advertisements

Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
„Praktyczne aspekty współpracy z funduszem Venture Capital”
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa P. P. H. U
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Upper Finance Med Consulting
Katowice, 15 maja 2012.
Rynki konkurencji niedoskonałej
Polish Association of Medical Tourism
Zarządzanie projektami
PLAN PREZENTACJI Profil spółki i akcjonariat Rynek opon
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
Seminarium naukowe WSZiP w dniu Tendencje zmian w gospodarce w 2011 roku Polska na tle Europy Finanse państwa Prognozy na 2012 rok P relegenci:
Asseco wczoraj….
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
opis projektu jednym zdaniem
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Grupa LOTOS S.A. Bezpieczeństwo energetyczne, rynek, rozwój
Finansowanie dla przedsiębiorstw - alternatywne źródła pozyskiwania finansowania
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Kreowanie wartości spółki - realizacja założonej wyceny.
Zaprojektuj i Chroń Swój Zysk.
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy na 2011 r. Oferta deweloperów w największych miastach.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Anna Magdziak Paweł Jedynak Finansowanie Przedsiębiorstwa,10 listopada 2009r.
Nowa strategia MultiBanku: klienci zamożni i małe firmy
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
GENERALNY DYSTRYBUTOR NA POLSKĘ:
Comarch – producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kadry dla innowacyjnej gospodarki – rola priorytetu IV PO Kapitał Ludzki Agnieszka Gryzik dyrektor Departamentu.
Analiza Sprawozdań Finansowych spółki Mondi Świecie S.A.
Pozycja konkurencyjna firmy
Przedsięwzięcie i idea EnzoMind.com to inteligentny portal analityczny będący odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na precyzyjne analizy wykonywane.
Dotacje unijne w praktyce
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney.
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
Odpowiedź na potrzeby klienta
Firmy globalne.
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Prezentacja biznesplanu
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1

Plan prezentacji Profil działalności Produkty Spółki Model biznesu Nagrody Przewagi konkurencyjne Silne strony i szanse rynkowe Rynek sprzętu medycznego Klienci Spółki Potencjalni Klienci Wyjątkowe rozwiązania biznesowe Przychody Spółki Zysk netto Spółki Władze Spółki Struktura Akcjonariatu Dane kontaktowe 2 2 2

Dotychczas: projektowanie, testy i nieseryjna produkcja. Profil działalności Apolonia Medical S.A. - producent mebli medycznych klasy PREMIUM przeznaczonych gównie do gabinetów stomatologicznych, przychodni lekarskich i szpitali Dotychczas: projektowanie, testy i nieseryjna produkcja. W przyszłości: seryjna produkcja z przeznaczeniem do gabinetów stomatologicznych, przychodni lekarskich i szpitali w Polsce, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii , Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz innych wysokorozwiniętych krajach. Nasza Wyjątkowość to: Zastosowanie innowacyjnych materiałów do produkcji Dostosowanie do specjalistycznych potrzeb klienta Ergonomia, design, jakość i innowacyjność produktów Rozpoznawalna marka w segmencie Premium 3 3 3

Przykładowe produkty Spółki Komoda z umywalką Asystor Studium Asystor Dea Szafa lekarska 4 4 4

Model biznesu UWAGA: W procesie projektowania czynny udział biorą użytkownicy, tj. m. in. lekarze stomatolodzy, chirurdzy 5 5 5

Nagrody I miejsce Nowość Roku „Twojego Przeglądu Stomatologicznego” I miejsce na Forum Inwestycyjnym w Poznańskim Parku Naukowym I miejsce "Perspektywy" II miejsce Nowość Roku "Twojego Przeglądu Stomatologicznego" I miejsce na Ogólnopolskim Forum Inwestycyjnym we Wrocławiu 6 6

Przewagi konkurencyjne Brak produktów alternatywnych. Dostosowanie najwyższej jakości do indywidualnych potrzeb klienta. Produkcja tylko z najnowocześniejszych i najtrwalszych materiałów. Kompleksowa oferta całkowitego wyposażenia gabinetu medycznego. Wysoki poziom wiedzy eksperckiej wśród kadry zarządzającej. Rozpoznawalna marka w segmencie Premium – ergonomia, design. 7 7 7

Silne strony i szanse rynkowe Szansa na zyskanie reputacji wiodącego producenta z segmentu Premium. Strategia produktowa wzorowana na liderach rynku globalnego. Niskie koszty produkcji. Nowoczesne wzornictwo. Znaczący potencjał wzrostu rynku - średnia roczna stopa na poziomie 10%. Wzrost popytu na produkty Spółki związany z rozwojem sieci gabinetów stomatologicznych, prywatyzacją służby zdrowia oraz rozwojem szpitali prywatnych. 8 8 8

Rynek sprzętu medycznego Wartość rynku sprzętu medycznego w Polsce w 2008 roku wyniosła 4 mld PLN. Według raportu firmy PMR „Rynek sprzętu medycznego w Polsce 2008” prognozowany wzrost rynku w najbliższych latach wyniesie kilkanaście procent średniorocznie i w 2010 roku osiągnie wartość prawie 6 mld PLN. Źródło: Ministerstwo Zdrowia Czynniki wzrostu rynku sprzętu medycznego (w szczególności segmentu premium): Rozwój prywatnej opieki medycznej; Wzrost konkurencji jakością wyposażenia – w szczególności prywatne placówki; Wzrost zamożności społeczeństwa; Moda na zdrowe zęby; Popularyzacja implantów stomatologicznych. 9 9 9

w Polsce oraz zagranicą. Klienci Spółki Kluczowymi klientami firmy Apolonia Medical S.A. są sieci gabinetów stomatologicznych, przychodni medycznych oraz szpitali w Polsce oraz zagranicą. Nasi najwięksi dotychczasowi klienci: CEOC – tworzona sieć przychodni; implantologicznych w Polsce; Diagmed – tworzona sieć prywatnych przychodni medycznych w Polsce; Al Ajaji Trading Group – sieć przychodni; stomatologicznych w ZEA. 10 10 10

Potencjalni Klienci Bazę potencjalnych odbiorców produktów stanowią: 4.100 prywatnych gabinetów stomatologicznych w Polsce‏ Bazę potencjalnych odbiorców produktów stanowią: Centra i gabinety stomatologiczne; Sieci gabinetów stomatologicznych; Prywatne szpitale; Dystrybutorzy sprzętu stomatologicznego. 11.000 gabinetów stomatologicznych w Wielkiej Brytanii Gabinety stomatologiczne we Włoszech Gabinety stomatologiczne w Hiszpanii Gabinety stomatologiczne w Zjednoczonych Emiratach Arabskich 11 11 11

Zdywersyfikowana baza klientów sieci gabinetów stomatologicznych Wyjątkowe rozwiązania biznesowe Apolonia Medical S.A. jest przedsiębiorstwem będącym we wczesnej fazie wzrostu Zdywersyfikowana baza klientów sieci gabinetów stomatologicznych Dynamicznie rosnący popyt na produkty Spółki związany z prywatyzacją służby zdrowia Unikatowa możliwość partycypacji w sukcesie producenta wyposażenia gabinetów stomatologicznych segmentu premium Kompetentna, doświadczona kadra zarządzająca i operacyjna oferująca kompleksową usługę projektowania i wytworzenia produktu 12 12 12

Przychody Spółki Porównanie przychodów ze sprzedaży i zysku netto w latach 2009 – 2012 w przypadku pozyskania kapitału z giełdy (wykonanie oraz prognoza). Dane w PLN. 13 13 13

Zysk netto Spółki Porównanie zysku netto Spółki w przypadku pozyskania kapitału z giełdy oraz braku jego pozyskania, w latach 2009 – 2012 (wykonanie oraz prognoza). Dane w PLN. 14 14 14

Władze Spółki 15 15 15

Struktura Akcjonariatu akcjonariusze posiadający powyżej 10% głosów Przed emisją. Po emisji. 16 16 16

Zapraszamy do współpracy Dane kontaktowe Dziękujemy za uwagę i Zapraszamy do współpracy Apolonia Medical S.A. Wojnowo 7, 86-014 Sicienko k/Bydgoszczy inwestor@apoloniamedical.com, www.apoloniamedical.com Autoryzowany Doradca: TOP Consulting S.A. ul. Marszałkowska 58 lok. 54, 00-545 Warszawa Kontakt: Zbigniew Powierża, tel. 503 146 730, zpowierza@topconsult.pl , www.topconsult.pl 17 17