EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Rzeszów Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej.
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
Zawody przyszłości.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Koło Naukowe „Młody Menedżer” jest organizacją studencką z pasją.
Spotkanie inaugurujące działalność Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego Opole, dnia 29 października 2008r.
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Proponowana problematyka prac
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
1 I spotkanie Lokalnego Forum Planowania Strategicznego 6 listopada 2007 rok.
GARNCARSKA WIOSKA – PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE
Public Relations w lokalnej firmie
Magdalena Florek Warszawa
Szczecin, 15 kwietnia 2013 r. Katedra Organizacji i Zarządzania Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński Specjalność: Kompetencje.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Technik Organizacji Reklamy
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
CTO – Karaibska organizacja turystyczna.
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
Rynek pracy w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Andrzej Stanisław Barczak Katowice, 4 marzec 2010.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Przestrzeń życia Polaków - założenia i struktura raportu
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Technik Organizacji Reklamy
Społeczne zaangażowanie firm na przykładzie Garncarskiej Wioski i Rajskiego Ogrodu Krzysztof Margol.
FORUM ANIMACJI MUZYCZNEJ Warszawa Kompetencje nauczyciela w kontekście animowania uczniów i społeczności lokalnej.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Technik Organizacji Reklamy
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.
Spotkanie Informacyjne Kariera Zawodowa w Przemyśle Energetycznym. Poszukiwanie i Produkcja Gazu Ziemnego Powiatowe Centrum Edukacji w Lęborku 20 marzec.
LOGISTYKA W USŁUGACH prowadzenie: dr R. Piniecki kontakt: ryszard
Tomasz Klajbor Kierownik Realizacji Projektu IV Regionalne Forum Innowacji Gdańsk, 10 czerwca 2005 r. Proces Wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji.
Technik Logistyk Zawód z przyszłością!.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Kultura innowacji - budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
Karolina Muszyńska. Spis zagadnień Wprowadzenie Znaczenie zarządzania komunikacją dla powodzenia projektu Praktyki zarządzania komunikacją w zespołach.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Logistyk.
Marek Ciesielski Katedra Logistyki i Transportu. 2 Osiąganie przez dwie firmy powiązane relacjami biznesowymi znaczących rezultatów z tych relacji nie.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Wodzisławiu Śląskim”
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI ORGANIZATOR PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH (OPT)
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Ekonomia społeczna – istota problemu
Wyzwania rozwojowe Gdańsk 2030+
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
MARKETING INTERNETOWY
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI XIV ŚLĄSKIE FORUM MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI WYSTĄPIENIE PROGRAMOWE prof. Andrzej Klasik, UE, GWSP Chorzów, listopad 2010

CZTERY SZEROKIE KATEGORIE EVENTÓW / WYDARZEŃ ARTYSTYCZNE I KULTURALNE – ZWIĄZANE Z RÓŻNYMI DZIEDZINAMI SZTUKI, LITERATURĄ, DZIEDZICTWEM I FOLKLOREM, RELIGIĄ ROZRYWKOWE I REKREACYJNE – ZWIĄZANE Z RÓŻNYMI DZIEDZINAMI SHOW BIZNESU I OBEJMUJĄCE RÓŻNORODNE FORMY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO BIZNESOWE I PUBLICZNE – ZWIĄZANE Z REKLAMĄ I PUBLIC RELATIONS FIRM I PRODUKTÓW, Z REALIZACJĄ OKREŚLONEJ MISJI SPOŁECZNEJ, EDUKACJĄ BIZNESOWĄ, MENEDŻERSKĄ I ZAWODOWĄ OSOBISTE I TOWARZYSKIE – ZWIĄZANE Z UROCZYSTOŚCIAMI RODZINNYMI, Z GRONEM PRZYJACIÓŁ, Z REALIZACJĄ WSPÓLNYCH ZAINTERESOWAŃ, PRZEŻYĆ I MARZEŃ

EVENT MANAGEMENT- NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA WYDARZENIAMI ZARZĄDZANIE PROJEKTEM POLEGAJĄCE NA PRAKTYCZNYM I RÓŻNORODNYM WYKORZYSTANIU WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I DOBRYCH PRAKTYK Z DZIEDZINY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM, KREOWANIA I ROZWIJANIA POMYSŁÓW NA EVENTY ZAPEWNIAJĄCE ATRAKCYJNĄ I SKUTECZNĄ FORMĘ KOMUNIKACJI Z ODBIORCĄ, W TYM Z PUBLICZNOŚCIĄ, BUDOWANIA SIECI KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY, KSZTAŁTOWANIE RELACJI ZAUFANIA I LOJALNOŚCI MARKETINGU STRATEGICZNEGO KAŻDEJ FIRMY I INSTYTUCJI STANOWIĄCEGO MIX REKLAMY, PROMOCJI I KOMUNIKACJI, BUDOWANIA MARKOWEGO WIZERUNKU KOMUNIKACJA Z ODBIORCĄ MARKETING I MARKA

ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI. USŁUGI, FIRMY, PRZEMYSŁ POSTAWOWE, POMOCNICZE I TOWARZYSZĄCE WYDARZENIOM; IMPRESARYJNO-MENEDŻERSKIE, PROJEKTOWO-APLIKACYJNE, OBSŁUGA PRAWNA, MARKETINGOWA, FINANSOWA, TECHNICZNA I LOGISTYCZNA, ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO, HOTELE, GASTRONOMIA, TRANSPORT TEAMY ZŁOŻONE Z UTALENTOWANYCH OSÓB POSIADAJACYCH ZDOLNOŚCI KREACYJNE, ORGANIZACYJNE, KOORDYNACYJNE I WYKONAWCZE RÓŻNEGO TYPU WYDARZEŃ; SPECJALIZUJACE SIĘ W KREOWANIU I PLANOWANIU WYDARZEŃ, ICH BUDŻETOWANIU I PRODUKCJI, WIZUALIZACJI I PROMOCJI ORAZ KOORDYNACJI TECHNICZNEJ I LOGISTYCZNEJ W FAZIE WYKONAWCZEJ SZYBKO ROZWIJAJACY SIĘ I ROSNACY BIZNES LOKALNY I GLOBALNY Z TAKIMI NAPĘDOWYMI SEGMENTAMI JAK MUZYKA, SPORT, MODA, FESTIWALE, UROCZYSTE NAGRODY, MEETINGI, PROMOCJE, ZJAZDY, WYSTAWY USŁUGI FIRMY PRZEMYSŁ