EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI XIV ŚLĄSKIE FORUM MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI WYSTĄPIENIE PROGRAMOWE prof. Andrzej Klasik, UE, GWSP Chorzów, listopad 2010
CZTERY SZEROKIE KATEGORIE EVENTÓW / WYDARZEŃ ARTYSTYCZNE I KULTURALNE – ZWIĄZANE Z RÓŻNYMI DZIEDZINAMI SZTUKI, LITERATURĄ, DZIEDZICTWEM I FOLKLOREM, RELIGIĄ ROZRYWKOWE I REKREACYJNE – ZWIĄZANE Z RÓŻNYMI DZIEDZINAMI SHOW BIZNESU I OBEJMUJĄCE RÓŻNORODNE FORMY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO BIZNESOWE I PUBLICZNE – ZWIĄZANE Z REKLAMĄ I PUBLIC RELATIONS FIRM I PRODUKTÓW, Z REALIZACJĄ OKREŚLONEJ MISJI SPOŁECZNEJ, EDUKACJĄ BIZNESOWĄ, MENEDŻERSKĄ I ZAWODOWĄ OSOBISTE I TOWARZYSKIE – ZWIĄZANE Z UROCZYSTOŚCIAMI RODZINNYMI, Z GRONEM PRZYJACIÓŁ, Z REALIZACJĄ WSPÓLNYCH ZAINTERESOWAŃ, PRZEŻYĆ I MARZEŃ
EVENT MANAGEMENT- NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA WYDARZENIAMI ZARZĄDZANIE PROJEKTEM POLEGAJĄCE NA PRAKTYCZNYM I RÓŻNORODNYM WYKORZYSTANIU WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I DOBRYCH PRAKTYK Z DZIEDZINY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM, KREOWANIA I ROZWIJANIA POMYSŁÓW NA EVENTY ZAPEWNIAJĄCE ATRAKCYJNĄ I SKUTECZNĄ FORMĘ KOMUNIKACJI Z ODBIORCĄ, W TYM Z PUBLICZNOŚCIĄ, BUDOWANIA SIECI KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY, KSZTAŁTOWANIE RELACJI ZAUFANIA I LOJALNOŚCI MARKETINGU STRATEGICZNEGO KAŻDEJ FIRMY I INSTYTUCJI STANOWIĄCEGO MIX REKLAMY, PROMOCJI I KOMUNIKACJI, BUDOWANIA MARKOWEGO WIZERUNKU KOMUNIKACJA Z ODBIORCĄ MARKETING I MARKA
ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI. USŁUGI, FIRMY, PRZEMYSŁ POSTAWOWE, POMOCNICZE I TOWARZYSZĄCE WYDARZENIOM; IMPRESARYJNO-MENEDŻERSKIE, PROJEKTOWO-APLIKACYJNE, OBSŁUGA PRAWNA, MARKETINGOWA, FINANSOWA, TECHNICZNA I LOGISTYCZNA, ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO, HOTELE, GASTRONOMIA, TRANSPORT TEAMY ZŁOŻONE Z UTALENTOWANYCH OSÓB POSIADAJACYCH ZDOLNOŚCI KREACYJNE, ORGANIZACYJNE, KOORDYNACYJNE I WYKONAWCZE RÓŻNEGO TYPU WYDARZEŃ; SPECJALIZUJACE SIĘ W KREOWANIU I PLANOWANIU WYDARZEŃ, ICH BUDŻETOWANIU I PRODUKCJI, WIZUALIZACJI I PROMOCJI ORAZ KOORDYNACJI TECHNICZNEJ I LOGISTYCZNEJ W FAZIE WYKONAWCZEJ SZYBKO ROZWIJAJACY SIĘ I ROSNACY BIZNES LOKALNY I GLOBALNY Z TAKIMI NAPĘDOWYMI SEGMENTAMI JAK MUZYKA, SPORT, MODA, FESTIWALE, UROCZYSTE NAGRODY, MEETINGI, PROMOCJE, ZJAZDY, WYSTAWY USŁUGI FIRMY PRZEMYSŁ