Raport z procesu Incident i Event Management dla ZABERD Za okres od 01 do 31 marca 2011.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Procedura instalacji systemu Windows XP
Advertisements

INTERNET OKNEM NA ŚWIAT MIESZKAŃCÓW GMINY ŚWIESZYNO
Lepszy start dla „zawodowca” r.
Warszawa – miasto kandydujące do tytułu Zielonej Stolicy Europy 2016
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Warszawa, dnia 5 listopada 2004 r.
Katowice, dnia 2 października 2012 roku
Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Sieci komputerowe.
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
Platforma A2A PA2A.
Kierunki rozwoju platformy eduPortal w projekcie
Podstawowe elementy zestawu komputerowego
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Oferujemy szeroki zakres usług informatycznych Kierujemy naszą ofertę do małych i średnich przedsiębiorstw które nie zatrudniają na stałym etacie informatyków.
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Callcenter dla ISP Szyb Elżbiety Chorzów, 15 marca 2013 r.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Wykonanie: Iwona Szatkowska. Uwaga! Wszystkie opisane w instrukcji operacje oparte są o zapowiedzi oraz projekty odpowiednich ustaw i rozporządzeń. Te.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Rozwój mieszkańców województwa opolskiego poprzez wsparcie z Europejskiego Funduszu Społecznego Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu r.
REJESTRACJA CZASU PRACY
Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
TWORZENIE I ROZWIJANIE STANDARDÓW USŁUG POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ Konkurs na wykonanie pilotażowego wdrażania standardów usług i modeli instytucji.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Warszawa, Wsparcie ochrony własności przemysłowej w ramach Poddziałania POIG Ośrodek Przetwarzania Informacji.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
System e-zamówienia.
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
PAKIET SOTRALENTZ SYSTEM SERWISANT. DODAWANIE NOWEGO KLIENTA DANE KLIENTA 1 DANE URZĄDZENIA 2 Jerzy.
Prezentacja opisuje mechanizm pracy
Wrota Lubelszczyzny – Informatyzacja Administracji Warunki odbioru sprzętu i oprogramowania.
Gwarancja Kontraktowa
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS.
GEO-INFO 6 System Informacji Przestrzennej
Przykłady analiza i projektowanie
Kalendarz 2020.
1100 kont użytkowników 900 zasobów IT Systemy bazodanowe, poczta, etc. Support 20 kont serwisantów.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Zmiany w projektach w ramach Działań 1.1, 1.5, 1.6 SPO RZL Departament Wdrażania EFS Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
SZKOLNA PRACOWNIA KOMPUTEROWA
Zarządzanie stacjami roboczymi przy wykorzystaniu urządzeń i oprogramowania KACE serii 1000, 2000, 3000 Adam Pura, IT Projekt Jacek Gralik, Quest Dystrybucja.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
SupportCenter Plus MWT Solutions.. Strona 2 Wprowadzenie Instalacja i konfiguracja Zarządzanie Incydentem Zarządzanie Bazą Wiedzy Umowy/Konta/Kontakty.
Uruchomienie systemu kdpw_otc - rozwiązania techniczne 20 września 2012 r.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Protokoły używane w sieciach LAN Funkcje sieciowego systemu komputerowego Wykład 5.
materiały dla uczestników
Nowoczesne zarządzanie
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
SZKOLNA PRACOWNIA KOMPUTEROWA
Zapis prezentacji:

Raport z procesu Incident i Event Management dla ZABERD Za okres od 01 do 31 marca 2011

2 Dane dotyczące przekazanych zgłoszeń 1.Liczba zgłoszeń ogółem – 22 2.Liczba zgłoszeń otwartych Liczba zgłoszeń typu RFS – 14 4.Liczba zgłoszeń typu Incydent – 8 5.Średni czas realizacji zgłoszeń (wszystkich) – 49 minut 6.Średni czas realizacji zgłoszeń typu Incydent – 25 minut 7.Średni czas realizacji zgłoszeń typu RFS – 64 minuty 8.Średni czas trwania zgłoszenia od daty otwarcia do daty zamknięcia – wszystkich – 27 Godzin roboczych 9.Średni czas trwania zgłoszenia od daty otwarcia do daty zamknięcia – Incydent – 29 godzin roboczych 10.Średni czas trwania zgłoszenia od daty otwarcia do daty zamknięcia – RFS – 21 godzin roboczych

3 Wykaz zgłoszeń otwartych Najdłużej otwarte zgłoszenie – –info. o licencji ZABERD B.Dejewski –data zgłoszenia 5 stycznia 2011 Pozostałe zgłoszenia, pozostające otwarte zostały zgłoszone 30 i 31 marca, jak wskazano na zamieszczonej wyżej liście. Dane dotyczące przekazanych zgłoszeń

4 Kategorie zgłoszeń Liczba zgłoszeń dla poszczególnych usług: –Serwis komputera – 10 zgłoszeń –Dostęp do urządzeń wielofunkcyjnych – 7 zgłoszeń –Serwis aplikacji – 4 zgłoszeń Usługa ITKategoria usługi ITLiczba zgłoszeń Dostęp do urządzeń wielofunkcyjnychZacięcie drukarki4 Zamówienie materiałów eksploatacyjnych1 Zgłoszenie drukarki do serwisu zewnętrznego2 Serwis aplikacjiInstalacja oprogramowania wspierającego2 Problem z oprogramowaniem narzędziowym1 Przeniesienie oprogramowania z innego komputera1 Serwis komputeraKonfiguracja komputera do pracy w sieci3 Konfiguracja drukarki na stacji roboczej1 Konfiguracja komputera do pracy poza siecią1 Reinstalacja komputera2 Wymiana podzespołów1 Naprawa systemu operacyjnego1 Usterka sprzętowa komputera stacjonarnego1

5 Informacje dodatkowe W danym okresie analitycznym nie zgłoszono do Impel IT reklamacji w zakresie świadczonych Klientowi usług. Jedno zgłoszenie serwisowe pozostaje od stycznia w statucie w realizacji. Jest to zlecenie o numerze , które zostało przekazane przez Pana Bartłomieja Dejewskiego. Powyższe zgłoszenie dotyczy: aktualizacja licencji Eset. Proszę o zaktualizowanie informacji o licencji programów antywirusowych ESET. Proszę wgrać konfigurację umożliwiającą połączenia przez VNC oraz z wyłączoną integracją MS Outlook. Proszę o zainstalowanie najnowszych wersji programu. Przytoczone zgłoszenie stanowi RFS i jednocześnie zgłoszenie wymagające prac koncepcyjnych, a następnie wdrożenia zmian na blisko 80 stacjach roboczych. Niniejszy temat realizowany jest przez Dział Wsparcia Impel IT. Na spotkaniach operacyjnych, przy udziale Dyrektora Handlowego IMPEL IT ustalono, że Klient otrzyma dostęp do systemu ICSS w roli koordynatora. Przewidziano na chwile obecną dwa dostepy tj. dla Pana Bartłomieja Dejewskiego oraz dla Pana Marka Gurawskiego. Przekazane zostały również dostepy do sklepu z asortymentem komputerowym prowadzonym przez IMPEL IT pod adresem Ustalono, że wszelkie wątpliwości, czy niejasności w zakresie realizacji zgłoszeń serwisowych IT będą przekazywane na adres Wyniki ustaleń spotkań operacyjnych jak i dyżuru serwisanta IMPEL IT w siedzibie ZABERD zostaną podsumowane za miesiąc kwiecień 2011.