Twój partner w gastronomii

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Advertisements

PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Firma Los Pierogos.
Województwo pomorskie –
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Zarządzanie projektami
Franchising TWÓJ sposób na sukces
Prezentacja Agencji.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
MARKETING MIX NA PRZYKŁADZIE RESTAURACJI KFC W CENTRUM HANDLOWYM „POGORIA” W DĄBROWIE GÓRNICZEJ PRZYGOTOWALI: Alicja Bargieł Ewelina Kaleta Bartosz Nowak.
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Kanlux S.A. to jedna z największych i najstarszych polskich firm z sektora oświetleniowego. Jej wyroby sprzedawane są od 1989 roku, a zatem już niemal.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Twój pomysł na biznes!.
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
Rozkład jazdy bez tajemnic, czyli…
Tablice przestawcze siły hamowania w wagonach towarowych
Rozkład jazdy bez tajemnic, czyli…
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Zmiany w wymaganiach normy ISO (w kontekście EMAS)
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
1 Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi 8-9 kwiecień 2008 r. Warszawa Wanda Powałka Zespół Wdrażania Instrumentów Instytucjonalnych PARP „Punkty Konsultacyjne.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
O nas Jesteśmy jednym z nielicznych specjalistów w Polsce z wieloletnim doświadczeniem i obszernym know-how w dziedzinie optymalizacji energetycznej przedsiębiorstw.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
SLAJD 1 SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
PKS CARGO Prezentacja firmy.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

Twój partner w gastronomii Sfinks Polska S.A. Twój partner w gastronomii Warszawa, 13 - 15 października 2011

Definicja franczyzy System sprzedaży towarów, usług lub technologii oparty na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy prawnie oraz finansowo odrębnymi i niezależnymi przedsiębiorstwami - franczyzodawcą i jego indywidualnymi franczyzobiorcami. Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

16 lat doświadczenia w zarządzaniu markami restauracyjnymi Co nas wyróżnia Sfinks Polska S.A. 16 lat doświadczenia w zarządzaniu markami restauracyjnymi Największa polska sieć „casual dining” (111 lokali w kraju i za granicą) Specjalizacja we franczyzie (60% restauracji partnerskich) Strategia rozwoju marek w segmencie fast casual Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Istotne informacje o Sfinks Polska Styczeń 1995 Otwarcie pierwszej restauracji Sphinx w Łodzi Kwiecień 2006 Zakup sieci restauracji Chłopskie Jadło Czerwiec 2006 Pierwsza emisja akcji na GPW 2007 - 2008 Rozwój sieci w Polsce , otwarcie Sphinx na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach Styczeń 2008 Zakup spółki operatora restauracji WOOK Luty 2010 Nowa emisja akcji, pozyskanie kapitału na rozwój Kwiecień 2010 Strategia rozwoju na lata 2010 – 2014 (wejście w segment fast casual dining) Luty 2011 Otwarcie pierwszej restauracji w formacie express Lipiec, wrzesień 2011 Kolejna emisja akcji, porozumienie z bankami Sfinks na GPW Struktura akcjonariatu Liczba akcji ogółem: 22.105.626 szt. Pakiet głównych akcjonariuszy: 12.354.937 szt. (55,89% głosów na WZA) Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Czynniki przewagi konkurencyjnej na rynku gastronomicznym Siła marki Rozpoznawalność Jakość Siła negocjacyjna Niższe koszty dostaw towarów i usług Dostęp do towarów „na wyłączność” Preferencje klientów w zakresie wyboru restauracji sieciowych Sprawdzona oferta Jednolity określony poziom usługi Reklama i marketing Reklama ponadregionalna (media, Internet) Sieciowe akcje promocyjne Przewagi konkurencyjne osiągalne wyłącznie dla restauracji działających w systemach sieciowych Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Sphinx – dla głodnych wrażeń Pierwsza i największa sieć casual dining Wysoka rozpoznawalność marki Reklama, marketing, promocja Potencjał w segmencie fast casual dining Oryginalna shoarma, popularna kuchnia Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Smak Jakość obsługi Wygoda Atmosfera miejsca Atrybuty marki Sphinx Oryginalne receptury Dania ze świeżych produktów Jakość obsługi Jednolite standardy obsługi w całej sieci Otwartość na klienta Wygoda Dostępność (rozbudowana sieć) Szeroka, uniwersalna oferta Atmosfera miejsca Niepowtarzalny wystrój wnętrza Miejsce relaksu i spotkań towarzyskich Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Charakterystyka Restauracji Sphinx Restauracje Sphinx istnieją na rynku polskim od 1995 roku Restauracje Sphinx stanowią rozpoznawalną i ceniona markę, o sukcesie której stanowi jednolita jakość oraz zespół starannie dobranych Restauratorów Restauracje Sphinx to jednostki gastronomiczne w segmencie casual dining lub fast casual wyróżniające się szybką obsługą kelnerską i przystępnymi cenami Bazę menu restauracji Sphinx stanowią dania z grilla inspirowane kuchnią bliskowschodnią (shoarma, kebab) oraz kuchnią zachodnioeuropejską (steki, mięsa), a także elementami kuchni włoskiej Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Marka Sphinx – nagrody i wyróżnienia Godło „Jakość Obsługi 2009, 2010 i 2011 ” w kategorii restauracje (ranking konsumencki) Złoty Laur Klienta 2011 Korona Turystyki 2010 – niezależny ranking konsumencki czytelników magazynu Polska Wita Najmocniejsza polska marka pięciolecia (2004-2009) w kategorii handel i usługi (Rzeczpospolita - 2010) II miejsce w rankingu Najcenniejsza marka 2008 w kategorii handel i usługi (Rzeczpospolita - 2009) Najcenniejsza marka 2007 w kategorii handel i usługi (Rzeczpospolita - 2008) Wielokrotny laureat tytułów „Gazela Biznesu” i Superbrands (2006,2007,2008) Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

WOOK – the authentic taste of China Pierwszy sieciowy koncept kuchni azjatyckiej w Polsce Wysoka jakość za atrakcyjną cenę Reklama, marketing, promocja Bardzo duży potencjał wzrostu Kuchnia azjatycka – druga co do popularności w Polsce Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Smak Wygoda Szybkość Moda Oryginalność Atrybuty marki WOOK Receptury kuchni azjatyckiej Oryginalne składniki dań Wygoda Topowe lokalizacje Dogodne miejsce spotkań biznesowych Szybkość Szybka obsługa kelnerska Szybkość przygotowania dań Moda Nowoczesne wnętrze, atmosfera klubowa Kulinarne przedstawienie na oczach klienta Oryginalność Kucharze Chińczycy Nawiązanie do sztuki i kultury Wschodu Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Charakterystyka Restauracji WOOK Koncept obecny od 5 lat na rynku polskim, w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców Kuchnia WOOK jest spektaklem prezentującym kunszt chińskich mistrzów WOOK to miejsce spotkań dla gości oczekujących: Niepowtarzalnych, oryginalnych chińskich dań Doskonałej jakości i szybkości serwowania Ciekawych rozwiązań (samodzielne konfigurowanie menu) Ceny na każdą kieszeń Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Chłopskie Jadło – smak tradycji Sieć kupiona w 2006 r. - obecnie 9 restauracji Tradycyjna polska kuchnia – niezmiennie najpopularniejsza wśród Polaków Atrakcja turystyczna Koncept podlega przekształceniu z segmentu premium w kierunku casual dining Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Koncepty typu express Menu oparte o kultowe pozycje karty Sphinx i WOOK Dania do szybkiej konsumpcji i zabrania na wynos Wybór kanapek oraz dania na bazie kultowych dań restauracji Sphinx (shoarma, wypiekane na miejscu chlebki pita) Najpopularniejsze dania kuchni WOOK Zestawy dla dzieci z zabawką także jako zestawy na miejscu Utrzymanie podstawowych wyróżników modelu fast caual dining Brak obsługi kelnerskiej Dania przygotowywane ze świeżych produktów pod zamówienie (inaczej niż w fast foodach) Wystrój z elementami wizerunkowymi (oryginalne lampy z tykw, chińskie lampiony, utrzymana kolorystyka wnętrz) Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Model współpracy z franczyzobiorcami (1) W ramach pakietu franczyzowego oferujemy: prawo do korzystania ze znanego i rozpoznawalnego znaku towarowego silnie rozpoznawalną na lokalnym rynku markę gastronomiczną wiedzę i metody prowadzenia działalności w ramach franczyzy stałe szkolenia doskonalące dla franczyzobiorców i ich kadry bieżące wsparcie w codziennych sprawach związanych z zarządzaniem restauracją podręcznik operacyjny będący kompendium wiedzy eksperckiej na temat procedur oraz wszelkich aspektów prowadzenia i zarządzania restauracją księgę standardów i wizualizacji lokalu, w którym będzie wykonywana działalność unikatowe receptury dań oferowanych w restauracjach działających pod markami Sfinks Polska S.A. system centralnych dostaw wyselekcjonowanych produktów oraz usług o gwarantowanej jakości Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Model współpracy z franczyzobiorcami (2) Sfinks Polska S.A. w ramach współpracy oferuje swoim Franczyzobiorcom pakiet wybranych usług doradztwo finansowo - prawne wspólne kampanie reklamowe opracowywanie nowych strategii marketingowych np. promocje sprzedażowe wdrażanie nowych produktów i modyfikacji produktowych pomoc w organizacji reklamy lokalnej pomoc przy wdrożeniu sytemu HACCP wspólne procedury w zakresie organizacji i zarządzania pomoc w rekrutacji pracowników wraz z pakietem profesjonalnych szkoleń organizacja konkursów motywacyjnych dla pracowników franczyzobiorców organizacja wymiany wiedzy i doświadczeń (spotkania cykliczne, portal internetowy) Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Współpraca z franczyzobiorcami Obopólne korzyści modelu współpracy Dla Restauratora - Działalność pod znaną, popularną marką - Dostęp do reklamy i szerokiej gamy działań marketingowych o zasięgu ogólnopolskim - Gotową do wdrożenia aranżację lokalu o oryginalnej i niepowtarzalnej atmosferze - Pełen know-how i standardy operacyjne - Wykorzystanie wieloletniego doświadczenia franczyzodawcy - Stałe szkolenia doskonalące dla franczyzobiorców i ich kadry - Bieżące wsparcie w codziennych sprawach związanych z zarządzaniem restauracją Dla Sfinks Polska S.A. - Intensywny rozwój sieci na terenie całego kraju - Wiedza o lokalnych uwarunkowaniach rynkowych - Lepsze wyniki dzięki zaangażowaniu franczyzobiorców dążących do maksymalizacji zysku - franczyzobiorca źródłem innowacji i informacji o rynku i klientach Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Standardy w restauracjach sieci Sfinks Polska Jakość oferty i obsługi Jednolity wysoki standard w całej sieci Program szkoleń wewnętrznych Audyty wewnętrzne i zewnętrzne Opinie klientów Normy HACCP Wizualizacja Projekt wg standardów sieciowych Lokalna adaptacja pod nadzorem Sfinks Polska Wystrój i atmosfera sali restauracyjnej Standardy operacyjne Podręczniki operacyjne Sprzedaż i obsługa klienta Kuchnia i zaplecze Zarządzanie personelem Polityka rachunkowości Promocja i reklama Księga receptur Polityka cenowa Centralne dostawy Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Korzyści z wyboru konceptów Sfinks Polska Silne strony konceptów Sfinks Polska Rozpoznawalność i siła marek Popularne rodzaje kuchni dostosowane do preferencji żywieniowych Polaków Wysoka jakość i przystępna cena Unikatowe cechy współpracy ze Sfinksem Korzystanie z know-how i 15-letniego doświadczenia Możliwość równoległej działalności w dwóch segmentach rynku o największych perspektywach – casual dining i fast casual Możliwość budowania własnego sukcesu Uruchomienie 2 i więcej restauracji pod markami Sfinks Polska Uruchamianie restauracji franczyzyzowych Satysfakcja z osiąganych wyników i współtworzenia silnej sieci Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

Jak rozpocząć współpracę franczyzową ze Sfinksem Przekazanie kwestionariusza osobowego na adres e-mail: franczyza@sfinks.pl Spotkanie z przedstawicielami Sfinks Polska w celu omówienia warunków współpracy Podpisanie umowy o poufności, weryfikacja i wybór lokalizacji Przyjęcie planu biznesu restauracji, podpisanie Umowy o Współpracy Adaptacja lokalu, szkolenia personelu, przygotowanie do uruchomienia restauracji Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011

BIZNES ZE SMAKIEM Podsumowanie Perspektywy rynku gastronomicznego Zwiększenie szansy na sukces w biznesie poprzez franczyzę Dobór silnego i wiarygodnego partnera, pozyskanie know-how Prowadzenie własnego biznesu ze wsparciem franczyzodawcy Sfinks Polska S.A. • Twój partner w gastronomii • Warszawa, 13 – 15 października 2011