GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W RZESZOWIE
1 przygotowany dla Badanie preferencji piśmienniczych Polaków.
Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Społeczności w Internecie
Źródło: Smoke Free Partnership (2006) Lifting the smokescreen
Działania na rzecz aktywizacji zawodowej kobiet realizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Limanowej POWIATOWY URZĄD PRACY W LIMANOWEJ.
Wyniki badania TNS OBOP
Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Przedstawicielstwo KE 10 lipiec Gdyby w najbliższą niedzielę jeszcze raz miało się odbyć głosowanie (referendum) w sprawie przystąpienia Polski.
Raport z badania Capibus
Konsumpcja informacji
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1 Wakacje Polaków Warszawa, lipiec 2010 Projekt realizowany przez PENTOR RI © 2010 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Prezentacja wyników badania
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
1. DIAGNOZA 1.1 ZMIANY ILOŚCIOWE: “boom edukacyjny”, wzrost aspiracji edukacyjnych między 1995 a 2009 r. udział osób z wykształceniem wyższym w grupie.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Przemoc w rodzinie Niebieska Karta.
„Pozory mylą, dowód nie”
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
turystów zagranicznych
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Warszawa, r. Korporacja Opinie pasażerów i liderów opinii podróżujących pociągami PKP Intercity zatrzymującymi się na stacji Włoszczowa Północ.
OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA BIBLIOTEKARZY
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Niepełnosprawni wzrokowo
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
FUNKCJONOWANIE SEKSUALNE OSÓB WYCHOWYWANYCH
Pokochaj olej rzepakowy Podsumowanie wyników programu Warszawa, 10 czerwca 2014 r.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
Projekt „Indywidualne ścieżki zatrudnienia” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi listopada 2012r. Blanka Kokosińska.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2010 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Dr Piotr Jabkowski Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Centrum.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Michał Stanikowski Warszawa, Marzec 2011 Raport z sondażu dotyczący projektu ograniczenia refundacji leków.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Głos Polaków w sprawie wina
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12 czerwca 2008

GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty Informacje o badaniu

3 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Podstawowe informacje o badaniu Temat badania:Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Metoda badawcza: Indywidualne wywiady bezpośrednie (CAPI) w ramach wielotematycznego badania sondażowego typu Omnibus (face-to-face) Grupa Celowa:Polacy w wieku 15 lat i więcej Próba badawcza: Reprezentatywna ogólnopolska próba losowa (Random Route) Miejsce realizacji badania:Wywiady realizowane na terenie całego kraju. Termin realizacji badania:7- 11 lutego 2008

GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty Podsumowanie wyników badania

5 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Polacy w wieku 15 lat i więcej Polacy kupujący w sprzedaży bezpośredniej 42% Polacy nie kupujący w sprzedaży bezpośredniej 59% Polacy, którzy nie zetknęli się z ofertą sprzedaży bezpośredniej 34% Polacy, którzy zetknęli się ze sprzedażą bezpośrednią, ale nigdy nie skorzystali z oferty 24% Kontakt ze sprzedażą bezpośrednią Podstawa: wszyscy respondenci, N=1000, w %

GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty Wyniki badania

7 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Miejsce zetknięcia się ze sprzedażą bezpośrednią - trend dane w % Podstawa: wszyscy, dane w %

8 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 różnica istotna statystycznie Częstotliwość kupowania towarów u przedstawicieli/ konsultantów firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią - trend Podstawa; respondenci, którzy przynajmniej raz dokonali zakupu w bezpośredniej formie sprzedaży, dane w %

9 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Wskazania powyżej 5% Powody dokonywania zakupu u przedstawicieli/ konsultantów firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią - 5 najważniejszych przyczyn Podstawa: respondenci, którzy przynajmniej raz dokonali zakupu w bezpośredniej formie sprzedaży, dane w %

10 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 * Wyniki pochodzą z badania zrealizowanego przez CBOS Zadowolenie z jakości towarów kupionych w sprzedaży bezpośredniej - trend Podstawa: respondenci, którzy przynajmniej raz dokonali zakupu w bezpośredniej formie sprzedaży, dane w %

11 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 * Wyniki pochodzą z badania zrealizowanego przez CBOS Pogląd, że sprzedaż bezpośrednia ma wiele zalet i jest korzystna dla kupujących – trend Podstawa: wszyscy respondenci, dane w %

12 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 * wyniki pochodzą z badania zrealizowanego przez CBOS Pogląd, że sprzedaż bezpośrednia jest korzystna dla gospodarki Podstawa: wszyscy respondenci, dane w %

13 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 GfK Group - Welcome to the knowledge society