GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12 czerwca 2008
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty Informacje o badaniu
3 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Podstawowe informacje o badaniu Temat badania:Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Metoda badawcza: Indywidualne wywiady bezpośrednie (CAPI) w ramach wielotematycznego badania sondażowego typu Omnibus (face-to-face) Grupa Celowa:Polacy w wieku 15 lat i więcej Próba badawcza: Reprezentatywna ogólnopolska próba losowa (Random Route) Miejsce realizacji badania:Wywiady realizowane na terenie całego kraju. Termin realizacji badania:7- 11 lutego 2008
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty Podsumowanie wyników badania
5 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Polacy w wieku 15 lat i więcej Polacy kupujący w sprzedaży bezpośredniej 42% Polacy nie kupujący w sprzedaży bezpośredniej 59% Polacy, którzy nie zetknęli się z ofertą sprzedaży bezpośredniej 34% Polacy, którzy zetknęli się ze sprzedażą bezpośrednią, ale nigdy nie skorzystali z oferty 24% Kontakt ze sprzedażą bezpośrednią Podstawa: wszyscy respondenci, N=1000, w %
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty Wyniki badania
7 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Miejsce zetknięcia się ze sprzedażą bezpośrednią - trend dane w % Podstawa: wszyscy, dane w %
8 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 różnica istotna statystycznie Częstotliwość kupowania towarów u przedstawicieli/ konsultantów firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią - trend Podstawa; respondenci, którzy przynajmniej raz dokonali zakupu w bezpośredniej formie sprzedaży, dane w %
9 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Wskazania powyżej 5% Powody dokonywania zakupu u przedstawicieli/ konsultantów firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią - 5 najważniejszych przyczyn Podstawa: respondenci, którzy przynajmniej raz dokonali zakupu w bezpośredniej formie sprzedaży, dane w %
10 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 * Wyniki pochodzą z badania zrealizowanego przez CBOS Zadowolenie z jakości towarów kupionych w sprzedaży bezpośredniej - trend Podstawa: respondenci, którzy przynajmniej raz dokonali zakupu w bezpośredniej formie sprzedaży, dane w %
11 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 * Wyniki pochodzą z badania zrealizowanego przez CBOS Pogląd, że sprzedaż bezpośrednia ma wiele zalet i jest korzystna dla kupujących – trend Podstawa: wszyscy respondenci, dane w %
12 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 * wyniki pochodzą z badania zrealizowanego przez CBOS Pogląd, że sprzedaż bezpośrednia jest korzystna dla gospodarki Podstawa: wszyscy respondenci, dane w %
13 GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 GfK Group - Welcome to the knowledge society