Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL.09.02.00-10-065/10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. S. Dariusa i S. Girenasa
Advertisements

DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Rodzic jako doradca zawodowy
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.
CENTRUM WSPARCIA KOLPING PRACA Kraków – Nowy Bieżanów Projekt Teraz Polka – wyrównywanie szans na rynku pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Pracownie informatyczne
Kształcenie praktyczne
Praktyczna nauka zawodu
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Limanowej
Chcę się uczyć i pracować EFS – ZPORR /Działanie 2.1/ Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego.
Z espół Szkół Technicznych w Strzyżowie to dynamicznie rozwijająca się placówka oświatowa oferująca kształcenie w Technikum, Zasadniczej Szkole Zawodowej,
TECHNIKUM Kształcąc się w technikum po czterech latach nauki będziesz mógł/mogła przystąpić do egzaminu maturalnego oraz do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje.
Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Zmiany w szkolnictwie zawodowym wprowadzane od września 2012 r.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Technik ekonomista.
PROMOCJA ZDROWIA Szkoła Podstawowa nr 46.
Centrum Szkolenia Zawodowego jest niepubliczną placówką kształcenia ustawicznego i praktycznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem w zakresie szkolenia praktycznego i teoretycznego z perspektywy placówki oświatowej opracował: Janusz Wojtkiewicz-Lazman.
Rola doradcy zawodowego w aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH
„Szkolne Centrum Nauki”
Rodzice pierwszymi doradcami zawodowymi swoich dzieci.
CHARAKTERYSTYKA SZKOŁY W SISLI
Podstawy prawne doradztwa zawodowego w Polsce
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zagraniczny staż szansą na europejskie kwalifikacje.
ŁCDNiKP 824/rz Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
Projekt Leonardo da Vinci
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
MONITOROWANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH
Szkolnictwo zawodowe w opinii uczniów w świetle wybranych wyników badań Iwona Gruczyńska, Waldemar Dubla.
KSZTAŁCIMY NA 5 GWIAZDEK
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Najbardziej poszukiwany zawód w Polsce i na świecie* w 6 tygodni? * Badanie Manpower 2008.
Regulamin pracowni komputerowej
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu.
MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO NA DOLNYM ŚLĄSKU oparta jest na 3 komplementarnych ze sobą projektach systemowych: - 2 współfinansowanych ze środków.
Jak zarządzać szkołą, aby sześciolatek odniósł sukces? Konferencja podsumowująca wyniki sprawowanego nadzoru pedagogicznego w zakresie przygotowania lubuskich.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
MÓJ ZAWÓD.
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
DOBRY ZAWÓD OTWIERA BARDZO WIELE DRZWI
Aneta Żurek RODN „WOM” Częstochowa
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
„Nowoczesne inspiracje”
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim IV WARSZTAT przygotowała Monika Fabińska Uczniowie szkół zawodowych o profilu W/O

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Ocena stopnia przygotowania do uczenia się w zawodzie technika odzieży lub włókiennika

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Przedmioty zawodowe sprawiające najwięcej problemów uczniom

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Przedmioty zawodowe sprawiające najmniej problemów uczniom

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Powody wyboru kształcenie w zawodzie technika odzieży/włókiennika

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Posiadanie wiedzy przez uczniów o firmach lub kontakt z firmami oferującymi zatrudnienie osobom wykonującym zawód technika odzieży/włókiennika

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Doradca zawodowy funkcjonujący w szkole

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Funkcja doradcy zawodowego zdaniem uczniów

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Organizacja zajęć przez szkołę na temat specyfiki wykonywania zadań zawodowych w zawodzie technika odzieży/włókiennika

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Charakter zorganizowanych przez szkołę zajęć

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Wykonywanie przez uczniów w trakcie nauki w szkole zadań zawodowych w określonej firmie włókienniczej/odzieżowej

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Dostęp do sprzętu komputerowego podczas zajęć lekcyjnych w pracowni komputerowej

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Zdanie uczniów na temat wyposażenia specjalistycznej pracowni włókienniczej/odzieżowej do dobrego przygotowania do pracy na rzeczywistych stanowiskach pracy

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Wybór specjalizacji kształcenia zawodowego przez uczniów

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Wybór specjalizacji kształcenia zawodowego przez uczniów

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Stopień przydatności w przyszłej pracy zawodowej wyuczonych kwalifikacji zawodowych

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Szkoła, do której uczęszczam przygotowuje mnie do wykonywania przyszłych zadań zawodowych

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Najważniejsze zdaniem ucznia zadania ze względu na potrzeby wykonywanej w przyszłości pracy zawodowej

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów kształcących w zawodzie technika odzieży/włókiennika

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Praktyka zawodowa

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Przydatność przedmiotów

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Oferowanie możliwość potwierdzenia dodatkowych kwalifikacji przez szkołę

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Współpraca z firmami wspierającymi kształcenie zawodowe ucznia

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Forma wsparcia kształcenia zawodowego ucznia oferowanego przez firmy współpracujące ze szkołami

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Zakres przygotowania ucznia przez szkołę

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Plany uczniów po zakończeniu nauki w szkole

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością sektora włókienniczo-odzieżowego w łódzkim Ocena poziomu rozwoju sektora włókienniczo-odzieżowego w województwie łódzkim dokonana przez uczniów