Agencja Reklamowa Business Consulting

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Advertisements

Polski Festiwal Reklamy KTR 2010.
Historia Koła Rok założenia: 1994 r. Opiekun: dr Iwona Pawlas.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego Warszawa, r.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Kampania promocyjna rolnictwa ekologicznego
V Gala Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
„Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony!”
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego - Rowerzyści
Raport z badania Capibus
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Kampanie społeczne działań strażniczych
Joanna Skowron Kierownik Projektu Główny Inspektorat Sanitarny
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Media Miejskie to obecny w mieście,
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
BEZPIECZNA DROGA Z RADAMI SPONGEBOBA
JESTEŚMY PARTNEREM 7 DZIAŁAMY W OBSZARZE WP 5 NASZE PRACE ZREALIZOWANE W OKRESIE MARZE-WRZESIEŃ 2011 ROK CENTRAL EUROPEAN KNOWLEDGE PLATFORM FOR AGEING.
Opracowała Renata Kulik. Organizatorzy akcji: Gazeta Wyborcza wraz z portalem gazeta.pl oraz Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Konferencja prasowa inaugurująca ogólnopolską kampanię społeczną Piłeś? Nie jedź! Warszawa, 12 kwietnia 2011r.
JESTEM w PORZĄDKU NIE SPRZEDAJĘ ALKOHOLU MAŁOLATOM kampania społeczna Tychy, 15 – 30 maja 2003.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Ostatnie minuty przed rozpoczęciem
Kampania wizerunkowa Polski przed
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Pozory mylą, dowód nie 2011 Ogólnopolska kampania edukacyjna Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie Warszawa,
"Współdziałanie 3 sektorów na rzecz poprawy brd na przykładzie Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego" „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
POWIEDZ NIE PROMILOM !!!.
Technik Organizacji Reklamy
Ruch graniczny osób i pojazdów w 2005 roku Odcinek podlaskiOdcinek litewski 2005r. Średnio na dobę Wzrost %2005r. Średnio na dobę Wzrost % Obywatele.
Rejs pokolenia JP2 dookoła świata Ku Cywilizacji Miłości
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
KONFERENCJA PRASOWA INAUGURUJĄCA KAMPANIĘ SPOŁECZNĄ BĄDZMY RAZEM BEZPIECZNI MAJ – WRZESIEŃ 2009r. Zakład R-1 Wola 6 maja 2009r, ul. Młynarska 2.
Technik Organizacji Reklamy
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
PROJEKT „NASZE OSIEDLE”. CELE PROJEKTU Główny: wzrost poczucia bezpieczeństwa mieszkańców Pośrednie: upowszechnianie wiedzy, o sposobach i metodach zapobiegania.
Oferta działań ambientowych
Reklama społeczna Co to jest?.
Głównym organizatorem jest: Patronat honorowy: Partner:
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Poniatowskiego w Wysokienicach.
Program „Bezpieczna Chemia” jako element służący poprawie bezpieczeństwa w polskim przemyśle chemicznym 1.
Adam Antoszków Życiorys. Data urodzi. 5 lipiec 1984 r. w Rybnik nazywam się Adam Antoszków Od urodzenia jestem niepełnosprawny choruje na dziecięce porażenie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. OSKARA LANGEGO ul. RATAJA 30, ZAWIERCIE
Programy i projekty w Szkole Promującej Zdrowie. Standardy Szkoły Promującej Zdrowie  Szkoła promująca zdrowie dąży do osiągania celów i realizuje zadania.
Rodzina drogowskazem życia Olsztyn, 15 maja 2015 r.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Bezpieczne wakacje autokarem mł. insp. Jacek Zalewski Dyrektor Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.
Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień od Alkoholu PZOZ Kampania Miasta Gdańska „Kieruj bez procentów” 2008 rok.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
Technik transportu drogowego
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Gdansk.pl Młodość bez procentów. Widzimy problem: Trzy czwarte uczniów w wieku lat ma za sobą kontakt z alkoholem Polski nastolatek sięgający po.
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Warszawa, 22 marca 2017 r.. Prawo w praktyce. Wnioski z kontroli autokarów i innych pojazdów pasażerskich.
Okno na Hooptymistyczny świat
MÓJ ZAWÓD.
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Nasza Kronika SKO.
Zapis prezentacji:

Agencja Reklamowa Business Consulting Kampania Społeczna Organizacja: Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. proboszcz Piotr Brząkalik Agencja Reklamowa Business Consulting

„Prowadzę – jestem trzeźwy!” Celem kampanii jest promowanie odpowiedzialnej postawy wśród kierowców, a zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Kampania ma również zachęcić do sprzeciwu osoby, których przyjaciel, znajomy, członek rodziny zasiada za kierownicą będąc pod wpływem alkoholu.

Organizatorzy: Patroni honorowi: Autor logo: Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. proboszcz Piotr Brząkalik Agencja Reklamowa Business Consulting Sp. z o.o. Patroni honorowi: Metropolita Katowicki Ks. Arcybiskup Damian Zimoń Ministerstwo Transportu Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej Autor logo: Prof. Jan Roman Kalarus

Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do kampanii. Prowadzenie kampanii promujących trzeźwość możliwe było zawsze dzięki zaangażowaniu wielu sprzymierzeńców i darczyńców, którzy w różnoraki sposób wspierali te działania. Kampanię wspierają: Telewizja Polska S.A. Bank Pocztowy KZK GOP Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice Sp. z o.o. Ruch S.A. Południowy Koncern Energetyczny S.A. Opinion Sp. z o.o. AMS S.A. Stroer Polska Sp. z o.o. Cityboard Media Sp. z o.o. CopyMAX System D’Advertising Ltd. Outdoor Media Świętochłowicka Telewizja Miejska TOKARNIA Music Club Radio O'K Katowice Radio EM Shell Polska Sp. z o.o. Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do kampanii.

Od 1999 roku Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej przy współudziale Agencji Reklamowej Business Consulting w Katowicach organizuje reklamowe kampanie społeczne promujące trzeźwość. Nigdy jednak nie nosiły one znamion działań ,,przeciwalkoholowych” sensu stricte. Nasze przesłanie kładzie główny nacisk na promowanie zdrowego, trzeźwego stylu życia: ,,spójrz trzeźwo na świat, pomyśl trzeźwo...”. Nie chcemy działać na zasadzie zakazów! Przekaz reklamowy ma spowodować u odbiorcy przemyślenia tematu, zrozumienia, że w pewnych sytuacjach nie ma alternatywy – trzeba podjąć ,,trzeźwą decyzję!”. Obecne działania – w sierpniu 2006 – kierujemy bezpośrednio do nieodpowiedzialnych kierowców, którzy prowadzą po spożyciu alkoholu, a także pasażerów, którzy na to przyzwalają!

i przeprowadzone zostały przy współpracy Komendy Wojewódzkiej Policji Chcąc maksymalnie trafnie dobrać wszelkie działania reklamowe w sferze kreacji – od lutego do kwietnia tego roku przeprowadzone zostały badania ankietowe (próba: 800 respondentów) wśród kierujących pojazdami pod wpływem alkoholu. Powstał jasny i wyraźny portret psychologiczny kierowcy, na kanwie którego powstały scenariusze filmów reklamowych. Badania przygotowane i przeprowadzone zostały przy współpracy Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach.

Autorem logo i plakatów z lat 1999 - 2005 jest Kampania „Prowadzę – jestem trzeźwy” jest kontynuacją akcji promujących trzeźwość realizowanych w latach 1999-2006 Autorem logo i plakatów z lat 1999 - 2005 jest prof. JAN ROMAN KALARUS - plakacista, malarz, rysownik, drzeworytnik, designer.

KAMPANIA - ,,Nie piję”- 1999

KAMPANIA - „Nie piję”- 1999 Na plakatach widniały podpisy „deklaracje” prof. Jana Miodka, Wojciecha Kilara, prof. Tadeusza Sławka Zakres kampanii: plakaty citylight tablice billbordowe plakaty A3

Grand Prix – Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach KAMPANIA - ,,Myślę, więc nie piję!”- 2000 Grand Prix – Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach

KAMPANIA - „Myślę, więc nie piję”- 2000 reklama na autobusie plakat citylight Zakres kampanii: plakaty citylight tablice billbordowe reklama na tramwajach i autobusach plakaty A3 reklama na tramwaju

Brązowy Medal – Międzynarodowe Triennale Plakatu, Toyama Japonia KAMPANIA - ,,Mogę ale nie chcę”- 2001 Brązowy Medal – Międzynarodowe Triennale Plakatu, Toyama Japonia

KAMPANIA - „Mogę ale nie chcę!”- 2001 Na potrzeby kampanii zostały zaprojektowane dwa plakaty z hasłem przewodnim „Mogę ale nie chcę”

KAMPANIA - „Mogę ale nie chcę!”- 2001 reklama na panelach citylight reklama na tramwaju reklama na tablicach typu billboard

KAMPANIA - „Dzisiaj nie piję!”- 2002

REKLAMA ZEWNĘTRZNA Citylight’y Billboardy Reklama na autobusach Reklama na tramwajach Plakaty w ramkach

KAMPANIA - „Bądź trzeźwy!”- 2004

KAMPANIA - „Bądź trzeźwy!”- 2004

KAMPANIA - „Prowadzę - jestem trzeźwy!”- 2006

KAMPANIA - „Prowadzę - jestem trzeźwy!”- 2006