Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ruch graniczny osób i pojazdów w 2005 roku Odcinek podlaskiOdcinek litewski 2005r. Średnio na dobę Wzrost %2005r. Średnio na dobę Wzrost % Obywatele.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ruch graniczny osób i pojazdów w 2005 roku Odcinek podlaskiOdcinek litewski 2005r. Średnio na dobę Wzrost %2005r. Średnio na dobę Wzrost % Obywatele."— Zapis prezentacji:

1

2

3 Ruch graniczny osób i pojazdów w 2005 roku Odcinek podlaskiOdcinek litewski 2005r. Średnio na dobę Wzrost %2005r. Średnio na dobę Wzrost % Obywatele RP 19422205321+73,213563693716+67,8 Cudzoziemcy 728765919966+11,531802408713+6,9 Razem: 922987925287+20,6453660912429+19,9 Odcinek podlaskiOdcinek litewski Sam. Osobowe 30846458451+49,89434112585+39,4 Sam. Ciężarowe 13855973796+32,111581593173+40,0 Autobusy 43690120+2,33470795+3,1 Razem: 451393212367+43,221362775852+38,9

4 drogi krajowe o łącznej długości 933,1 km, drogi krajowe o łącznej długości 933,1 km, drogi wojewódzkie o łącznej długości 1189 km, drogi wojewódzkie o łącznej długości 1189 km, drogi powiatowe o łącznej długości 7713,3 km, drogi powiatowe o łącznej długości 7713,3 km, drogi gminne o łącznej długości 8177 km drogi gminne o łącznej długości 8177 km Podstawową sieć drogową w województwie podlaskim stanowią:

5

6

7

8

9

10

11

12 Przyczyny wypadków spowodowanych przez kierujących pojazdami (% do ogółu wypadków)

13 Zabici w wyniku wypadków drogowych (w rozbiciu na przyczyny)

14 Ranni w wyniku wypadków drogowych (w rozbiciu na przyczyny)

15 Sprawcy wypadków drogowych (% do ogółu wypadków)

16 Sprawcy zdarzeń zabici w wyniku wypadków drogowych

17 Sprawcy zdarzeń ranni w wyniku wypadków drogowych

18 Wypadki drogowe z udziałem pieszych (% do ogółu wypadków)

19 Ilość osób pieszych zabitych w wyniku wypadków drogowych

20 Ilość osób pieszych rannych w wyniku wypadków

21 Ilość wypadków spowodowanych przez nietrzeźwych kierujących (% do ogółu wypadków)

22 Godziny zaistnienia wypadków drogowych (% do ogółu wypadków)

23 Wypadki drogowe w rozbiciu na dni tygodnia (% do ogółu wypadków)

24 Teren zaistnienia wypadków

25 Miejsce zaistnienia wypadków drogowych

26 Zabici w wypadkach drogowych /wg miejsca zaistnienia/

27 Ranni w wypadkach drogowych /wg miejsca zaistnienia/

28 Udział cudzoziemców w wypadkach drogowych (% wszystkich zdarzeń)

29

30

31 Główne zadania do realizacji na 2006 rok Podstawowym zadaniem służb ruchu drogowego jest poprawa bezpieczeństwa na drodze krajowej nr 8, głownie poprzez zapewnienie w miarę możliwości stałej obecności patroli oraz organizowanie działań kontrolno – represyjnych (prędkość, pasy bezpieczeństwa, trzeźwość). Podstawowym zadaniem służb ruchu drogowego jest poprawa bezpieczeństwa na drodze krajowej nr 8, głownie poprzez zapewnienie w miarę możliwości stałej obecności patroli oraz organizowanie działań kontrolno – represyjnych (prędkość, pasy bezpieczeństwa, trzeźwość). Na wszystkich drogach województwa podlaskiego nasilenie działań ukierunkowanych na: Na wszystkich drogach województwa podlaskiego nasilenie działań ukierunkowanych na: - poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego, - eliminowanie nietrzeźwych kierujących, - wymuszenie jazdy kierujących i pasażerów w pasach bezpieczeństwa (dzieci w fotelikach). Zwiększenie liczby policjantów pełniących bezpośrednio służbę na drogach. Zwiększenie liczby policjantów pełniących bezpośrednio służbę na drogach.

32 Nasilenie działań profilaktycznych adresowanych głównie do młodszych kierowców oraz dzieci i młodzieży. Nasilenie działań profilaktycznych adresowanych głównie do młodszych kierowców oraz dzieci i młodzieży. Przyjęcie zasady zero tolerancji dla sprawców zdarzeń drogowych mających istotny wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Przyjęcie zasady zero tolerancji dla sprawców zdarzeń drogowych mających istotny wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Poprawa efektywności policjantów ruchu drogowego, jakości obsługi zdarzeń drogowych i obywateli (w tym takt i kultura) oraz jakości sprawowanego nadzoru przez bezpośrednich przełożonych. Poprawa efektywności policjantów ruchu drogowego, jakości obsługi zdarzeń drogowych i obywateli (w tym takt i kultura) oraz jakości sprawowanego nadzoru przez bezpośrednich przełożonych. Dalsze zacieśnianie współpracy i wspólne działania z innymi podmiotami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Dalsze zacieśnianie współpracy i wspólne działania z innymi podmiotami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo w ruchu drogowym.


Pobierz ppt "Ruch graniczny osób i pojazdów w 2005 roku Odcinek podlaskiOdcinek litewski 2005r. Średnio na dobę Wzrost %2005r. Średnio na dobę Wzrost % Obywatele."

Podobne prezentacje


Reklamy Google