zarządzanie sieciami aptek

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Rejestr Spraw Sądowych
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Działalność jednostek samorządu terytorialnego w telekomunikacji – wymagania Megaustawy Piotr Combik.
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
InfinitERP prezentacja systemu.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Zmiany w serwisie e-drewno
KS-OMNIPHARM.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Konferencja „Polskie biblioteki akademickie w Unii Europejskiej”
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Tworzenie i usuwanie kartotek centralnych
Podstawowa konfiguracja
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Uruchamiamy moduł APW44 - Komunikacja
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
KS-FARMANET © KAMSOFT
Usługi BDO - odpowiedź na realne potrzeby rynku
Zawansowane techniki programistyczne
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS.
Internetowego Biura Rachunkowego
Specyfikacje publiczne komponentów operacyjnych Programu e-Cło
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Raporty sprzedażowe jako dodatkowe źródło finansowania apteki
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
KS-OmniPharm – szkolenie
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
Uruchomienie systemu kdpw_otc - rozwiązania techniczne 20 września 2012 r.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Prezentacja biznesplanu
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

zarządzanie sieciami aptek w praktyce KS-Omnipharm

Agenda szkolenia KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe Zarządzanie Strategiami Cenowymi Zarządzanie Sugestiami Sprzedaży Zarządzanie Sprzedażą Wiązaną Zarządzanie Strategiami Marżowymi Zarządzanie Centralną Kartoteką Towarów Warunki handlowe

KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe Zobaczmy, że: Współczesny pacjent ma coraz częściej tendencję do wyszukiwania najkorzystniejszej dla niego oferty na rynku, gdzie cena jest na pewno jednym z najważniejszych czynników. Często obserwuje się jednak efekt przywiązania do marki, gdzie jakość świadczonych usług i poczucie bycia wyjątkowym jest równie ważne. Rynek farmaceutyczny zmienia się dynamicznie a konkurencja na nim jest olbrzymia. Jest przy tym dosyć mocno zależny od zmiennego prawa. Wobec czego: jeżeli damy klientowi atrakcyjną ofertę, która dynamicznie będzie dostosowywana do szybkich zmian, jeżeli będziemy weryfikować skuteczność prowadzonej polityki zarządzania i regularnie ją dostrajać. To: z dużym prawdopodobieństwem będziemy mogli powiedzieć, że osiągniemy sukces rynkowy, a jeżeli będziemy wspomagać się w zarządzaniu nowoczesnymi rozwiązaniami informatyczne to z pewnością prawdopodobieństwo jeszcze bardziej wzrośnie.

Co zrobić aby rozpocząć pracę w KS-OmniPharm? Właściwie niewiele: zapewnić dostęp do internetu, jednokrotne odwiedzić apteki celem instalacji narzędzia komunikacyjnego – dla klientów posiadających KS-ZSA nie będzie nawet takiej konieczności  mieć chęci, chęci i jeszcze raz chęci Ale po kolei w kilku prostych krokach: Krok 1 – uruchomić przeglądarkę (preferowany IE w wersji co najmniej 8.0), wejść na stronę https://www.ks-omnipharm.pl/ - użytkownik może być poproszony o instalację dodatku Silverlight co należy wykonać, Krok 2 – dokonać rejestracji z wykorzystaniem przygotowanego formularza rejestracyjnego Krok 3 – przeczytać i zaakceptować udostępniony regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Krok 4 – oczekiwać na wiadomość e-mail, w której zostanie przesłany certyfikat wymagane hasła i inne informacje potrzebne do rozpoczęcia pracy Krok 5 – zainstalować w każdej z aptek aplikację umożliwiającą komunikację KS-OmniPharm z systemem KS-AOW Krok 6 – można pracować 

Model dystrybucji usług KAMSOFT Dostawca usług KS-OmniPharm Zarządzający siecią aptek Apteka KS-BLOZ Kontrola dostępu do rozwiązania Usługi KS-OmniPharm Aplikacja dostępowa Usługa aktualizacji KS-AOW Przeglądarka internetowa KS-OmniPharm został stworzony jako rozwiązanie rozproszone, które może być hostowane przez dowolny podmiot, hostowane są usługi Zalety hostingu rozwiązania przez usługodawcę: użytkownik nie troszczy się o aktualizację rozwiązania, zawsze jest dostępna najnowsza wersja, użytkownik nie troszczy się o utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej, prace serwisowe prowadzone są w czasie nie zakłócającym pracy, bardzo łatwo i praktycznie bezkosztowo można przystąpić do testowania rozwiązania, Możliwość hostowania rozwiązania samodzielnie: użytkownik troszczy się o aktualizację rozwiązania, najnowsza wersja rozwiązania jest dostępna dla użytkownika dopiero po aktualizacji środowiska, użytkownik troszczy się o utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej, prace serwisowe prowadzi użytkownik testowanie rozwiązania wymaga zbudowania infrastruktury teleinformatycznej przez użytkownika Architektura rozwiązania Aplikacja webowa (KS-OmniPharm) Serwer usług (część kanału komunikacyjnego po stronie centralnej) Aplikacja dostępowa (część kanału komunikacyjnego po stronie apteki) Aplikacja sprzedażowa (KS-AOW)

Strategie cenowe - Jak skutecznie wpływać na cenę sprzedaży produktów w sieci aptek? określanie założeń, których spełnienie w aptece spowoduje zastosowanie przyjętej strategii cenowej określanie efektów zastosowania strategii w postaci zmiany ceny sprzedaży produktów określanie terminu obowiązywania strategii cenowej, wybranie aptek, w których strategia cenowa ma obowiązywać w określonym terminie pozyskiwanie informacji o dostarczeniu strategii cenowej do apteki, pozyskiwanie informacji o skutkach przyjętej strategii w aptekach, odwoływanie strategii cenowej w wybranych aptekach, przedłużanie działania strategii cenowej, zarządzanie cennikami Korzyści: jednolita strategia cenowa w danej grupie aptek, możliwość dostosowania oferty dla pacjenta, pozyskiwanie wiedzy o realizacji strategii cenowej w aptece

Sugestie sprzedaży – Co można zrobić aby sprzedawać w aptekach produkty, na których możemy zarobić najwięcej? określanie listy produktów w trakcie sprzedaży, których powinna być sugerowana sprzedaż innych produktów, określenie produktów sugerowanych, określanie terminu obowiązywania sugestii sprzedaży, wybranie aptek, w których sugestia sprzedaży ma obowiązywać w określonym terminie pozyskiwanie informacji o dostarczeniu sugestii sprzedaży do apteki pozyskiwanie informacji o zastosowaniu się do sugestii sprzedaży w aptekach, odwołanie sugestii sprzedaży w wybranych aptekach, przedłużanie obowiązywania sugestii sprzedaży, Korzyści: zwiększenie zysku poprzez sprzedaż produktów z większą marżą zwiększenie zysku w wyniku dodatkowych umów z dostawcami (producentami) na sprzedaż ich produktów możliwość zarządzania kategorią produktów poprzez określenie liderów w danych grupach towarowych, podstawa do budowy polityki motywacyjnej personelu w aptekach

Sprzedaż wiązana – Jak w prosty sposób możemy zwiększyć obrót w każdej z aptek? określanie listy produktów w trakcie sprzedaży, których powinna być sugerowana sprzedaż dodatkowego produktu, określenie produktów sugerowanych, określanie terminu obowiązywania sprzedaży wiązanej, wybranie aptek, w których sprzedaż wiązana ma obowiązywać w określonym terminie pozyskiwanie informacji o dostarczeniu sprzedaży wiązanej do apteki, pozyskiwanie informacji o zastosowaniu się do sugestii sprzedaży w aptekach, odwołanie sugestii sprzedaży w wybranych aptekach, przedłużanie obowiązywania sugestii sprzedaży, Korzyści: zwiększenie obrotu poprzez sprzedaż produktów, które być może nie zostałyby sprzedane, atrakcyjna oferta dla pacjenta – wsparcie w postaci terapii komplementarnej, wiedza o skuteczności realizacji sprzedaży wiązanej – podstawa do opracowania polityki motywacyjnej personelu w aptekach

Strategie marżowe – Jak skutecznie zarządzać poziomami marż? określenie strategii marżowej dla danej grupy towarów: określone ceny detaliczne lub marże detaliczne określanie terminu obowiązywania strategii marżowej, wybranie aptek, w których strategia marżowa ma obowiązywać w określonym terminie odwołanie strategii marżowej w wybranych aptekach, przedłużanie obowiązywania strategii marżowej, organizowanie przecen centralnych Korzyści: jednolita polityka marżowa w danej grupie aptek, elastyczne zarządzanie marżą w całej sieci aptek

Zarządzanie Centralną Kartoteką Towarową organizacja centralnej kartoteki towarowej, aktualizacja centralnej kartoteki towarowej na podstawie zmian urzędowych, wykorzystanie bazy BLOZ do budowy CKT oraz do jej aktualizacji, automatyczne propagowanie zmian do aptek, porządkowanie kartotek towarowych w aptekach pod kątem prawidłowego powiązania z bazą KS-BLOZ, integracja z KS-ZSA w obszarze zarządzania CKT zarządzanie grupami towarowymi statycznymi i dynamicznymi centralne zarządzanie powiązaniami CKT z kartoteką lokalną w aptece mechanizm zgłaszania zapotrzebowania na nowe karty towarowe

Wszystko o testowaniu KS-OmniPharm Dostawca usług umożliwia klientowi ich przetestowanie według następujących zasad: przewiduje się możliwość korzystania z wersji demo systemu w pełnej jego funkcjonalności przez okres 1 miesiąca, po zakończeniu okresu testowego lub w trakcie jego trwania można dokonać zakupu usług bez straty konfiguracji i zgromadzonych danych przez pierwsze 3 miesiące od daty wprowadzenia każdej z usług na rynek możliwe jest jej testowanie, w ramach ceny usługi podstawowej. Nie należy przez to rozumieć, że zasada obowiązuje przez pierwsze 3 miesiące po wdrożeniu u konkretnego klienta, ale od dnia opublikowania rozwiązania na rynku,

Warunki handlowe KS-OmniPharm Aktualny cennik dostępny jest pod adresem http://www.kamsoft.pl/prod/omnipharm/cennik.htm Lp. Usługa Cena katalogowa 1.1 Usługa "Podstawowa" dla nieposiadających aktualnej subskrypcji na licencję KS-ZSA 157,50 zł 1.2 Usługa "Podstawowa" dla posiadających aktualną subskrypcję na licencję KS-ZSA lub korzystających z Usługi co najmniej 1 rok 31,50 zł 2. Usługa "Strategie Cenowe" 16,67 zł 3. Usługa "Sugestie Sprzedaży" 10,00 zł 4. Usługa "Strategie Marżowe" 5. Usługa "Sprzedaż Wiązana" Usługa "Hostingowa" 41,67 zł Suma dla 1 apteki/miesiąc (dla usługi podstawowej 1.1) 252,50 zł Suma dla 1 apteki/miesiąc (dla usługi podstawowej 1.2 126,50 zł Suma dla 1 apteki/rok (dla usługi podstawowej 1.1) 3 030,00 zł Suma dla 1 apteki/rok (dla usługi podstawowej 1.2 1 518,00 zł Podane ceny są cenami netto i dotyczą opłat miesięcznych na jedną aptekę.

Zapraszamy do współpracy ! Kontakt Tomasz Pawlik tpawlik@kamsoft.pl Tel. +48 660 675 023 Karolina Goleń kgolen@kamsoft.pl Tel.: +48 728 432 632 pomoc@ks-omnipharm.pl Tel.: 32 209 07 05 wew.16 Zapraszamy do współpracy !

Dziękuję za uwagę