Instrukcja USOSweb Wersja: 20.05.2010 Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Custom Curriculum Zarządzanie kontem – tworzenie własnego programu nauczania.
Advertisements

Interaktywna prezentacja użytkowa
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
MS Access 2003 Kwerendy Paweł Górczyński.
MS Access 2000 Kwerendy Piotr Górczyński 25/08/2001.
SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE Zarządzanie.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
PROJEKTOWANIE TABEL W PROGRAMIE: ACCESS
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
ADRESOWANIE WZGLĘDNE I BEZWZGLĘDNE Ćwiczenia
Menu Tabela program Microsoft Word
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Rozliczanie etapów studentów
Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK.
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
Instrukcja USOS Stypendia wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOSweb Sylabusy Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Wprowadzenie do obsługi programu PowerPoint
ANNA BANIEWSKA SYLWIA FILUŚ
Program do tworzenia prezentacji - uruchamianie i opis okna programu
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Gabinet Okulistyczny. Badanie pacjenta, wydruki wizyt, automatyczna realizacja recepty na stanowisku sprzedaży.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
Prace dyplomowe studentów
Prace dyplomowe studentów Wprowadzanie danych w języku angielskim
Tworzenie przedmiotów, zajęć i protokołów
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Korespondencja seryjna
Tytuł:Poradnik do programu PowerPoint?
MICROSOFT Access TWORZENIE MAKR
Formatowanie tekstu w Microsoft Word
INSTRUKCJA OBSŁUGI DZIENNIKA e-LIBRUS
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Korespondencja seryjna
Excel Wykresy – różne typy, wykresy funkcji.
Informatyka +.
Visual Basic w Excelu - podstawy
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
PRZYKŁAD OBLICZENIOWY PRĘT
PRZYKŁAD ROZWIĄZANIA KRATOWNICY
Projektowanie postaci formularza:
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
Instrukcja USOS Stypendia wersja by Marek Opacki.
Przewodnik Wprowadzenie do
Instrukcja USOS Prace dyplomowe studentów wersja by Marek Opacki.
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Wstawianie funkcji i formatowanie tabel w Excelu FORMATOWANIE TABEL, ORAZ FORMATOWANIE WARUNKOWE.
Style i szablony w MS Word 2010
Microsoft® Office Word
Przewodnik Użycie funkcji historii wyszukiwania w interfejsach EBSCO
Formatowanie tabel w Excelu w tym formatowanie warunkowe Prezentację przygotował: Cieplucha Maciej.
Bazy CINAHL Wyszukiwanie zaawansowane Przewodnik
Temat: Tworzenie bazy danych
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
programów ochrony powietrza planów działań krótkoterminowych
Formatowanie, projektowanie tabeli
REKRUTACJA 2017/18 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
Uzupełnianie Sylabusów w module Wirtualna Uczelnia
Zapis prezentacji:

Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów

Sprawdziany Moduł Sprawdziany, ma na celu możliwie jak najbardziej uprościć proces przekazywania wyników studentom. Zaletą modułu jest to, że wyników nie musi wprowadzać jedna osoba – można podzielić się obowiązkami z osobami współprowadzącymi zajęcia. Na przykład, osoby sprawdzające konkretne zadanie wchodzące w skład egzaminu publikują jego wyniki, kiedy je sprawdzą, bez konieczności wpisywania ich do systemu przez koordynatora. Aby przejść do modułu Sprawdziany przy pomocy górnego menu przejść do działu przeznaczonego dla pracowników, a następnie z dostępnych na stronie opcji lub menu po lewej stronie należy wybrać pozycję Sprawdziany.

Tworzenie nowego zestawu zasad Zestaw zasad rozliczania jest to zbiór zadań i sprawdzianów oraz reguł wyliczania ocen, które obowiązują wszystkich, bądź niektórych (np. jedną z grup) studentów zapisanych na dany przedmiot. Po wybraniu interesującego nas przedmiotu i kliknięciu w + nowy zestaw zasad trafimy na stronę, na której możemy wybrać czy chcemy stworzyć zestaw od początku, czy też może skorzystać z istniejącego już szablonu. W formularzu tworzenia szablonu należy określić grupy dydaktyczne których mają dotyczyć reguły oraz po krótce opisać zasady rozliczania

Widok struktury i jej edycja Po utworzeniu zestawu zasad i przypisaniu go do interesującego nas przedmiotu, należy stworzyć struktury tego zestawu. Aby przejść do edycji należy znaleźć na liście właściwy przedmiot, zestaw zasad do niego przypisany, kliknąć w dotyczący go odnośnik przejdź do i wybrać opcję widok struktury. Zostaniemy przeniesieni do strony, na której możemy edytować strukturę zasad czyli dodawać i określać sprawdziany, wejściówki, zadania zaliczeniowe i oceny, w tym np. ocenę końcową z ćwiczeń, bądź przedmiotu.

Edycja struktury c.d. Zaczynamy z zupełnie pustym schematem zasad. Widnieje w nim tylko korzeń, po którym uprawnienia będą dziedziczyły podpięte pod niego elementy (pod pojęciem elementu kryją się sprawdziany, zadania i oceny). Szare oczko po lewej stronie pola oznacza widoczność wyników danego elementu dla studentów. Szara ikona oznacza, że wyniki nie są widoczne. Możliwe jest pokazywanie tylko części wyników, np. tylko pierwszej kartkówki. Przykład: dodajmy pierwszy element np. kartkówkę składająca się z 2 zadań. Kartkówka ta będzie częścią przedmiotu, więc w polu korzenia klikamy w dodaj element i z listy, która się pojawi, wybieramy nowy folder (sprawdzian).... W okienku, które się pojawi, wpisujemy nazwę dla nowo utworzonego elementu, w tym przypadku będzie to Kartkówka 1.

Edycja struktury c.d. Do kartkówki należy dodać ocenę oraz zadania, które na niej będą. Możemy to zrobić dodając odpowiednie elementy do Kartkówki 1. Wystarczy użyć opcji dodaj element w ramce kartkówki. Dodając nowe zadanie będziemy poproszeni o podanie nazwy zadania i maksymalnej liczby punktów, jakie można za nie uzyskać. Obie te rzeczy można, w razie potrzeby, później zmienić. Przy dodawaniu nowej oceny system poprosi nas o podanie nazwy dla oceny, a następnie o wybranie jej typu. Do wyboru mamy kilka typów, np. zaliczenie (ZAL) w przypadku jednej kartkówki. W razie potrzeby możliwa jest zmiana oceny w przyszłości. Jeśli jednak wybraliśmy zły typ, to będziemy musieli usunąć omyłkowo wprowadzoną ocenę (węzeł usuń) i utworzyć nową. W ten sposób warto zdefiniować wszystkie sprawdziany i wejściówki, które będą obowiązywały studentów w semestrze.

Właściwości węzłów Każdy węzeł (element) ma swoje właściwości, do których otrzymamy dostęp klikając w odpowiedni odnośnik węzeł, a następnie wybierając właściwości. Tutaj mamy możliwość zmiany nazwy danego elementu oraz nadania mu nazwy w języku angielskim. We właściwościach zadania określa się nazwę w języku polskim i angielskim oraz minimalny i maksymalny wynik punktowy. Prezycja pozwala określić czy dostępne są tylko połówki czy też ćwiartki punktu.

Właściwości węzłów c.d. W formularzu właściwości oceny mamy możliwość zmiany nazwy danej oceny w języku polskim i angielskim. Warto wypełnić pole z informacjami dla studenta wpisując tam na przykład progi punktowe na poszczególne oceny. Wiersz o nazwie zależy od pozwala wskazać od czego jest zależna ocena. Dzięki temu, podczas wypełniania tabeli z ocenami, USOSweb Wygeneruje pola, w których będą podane punkty/oceny jakie student otrzymał za wybrane zadania/sprawdziany. Zaznaczając jakieś zadanie, w tabeli dostaniemy informacje ile punktów student za nie otrzymał, natomiast jeśli zaznaczymy cały sprawdzian (ale nie zadania w nim zawarte), to w tabeli do wystawiania oceny zobaczymy sumę punktów otrzymanych z danego sprawdzianu.

Wpisywanie wyników i ocen Po wprowadzeniu do systemu kolokwium/zadania, możemy przystąpić do wprowadzania wyników, jakie osiągnęli studenci. W tym celu należy przejść do widoku struktury i odnaleźć wybrane zadanie bądź ocenę. Wyniki zadań wprowadza się po kliknięciu w odnośnik wyniki zadania(1), a oceny po kliknięciu w odnośnik oceny (2). Po kliknięciu należy wypełnić wygenerowany formularz. Przy nazwisku studenta system generuje pole do wprowadzenia wyniku oraz pole na krotki komentarz, który będzie widoczny dla studenta. W pole kolumny Wartość można wpisać liczbę z przedziału, który został zdefiniowany we właściwościach danego zadania.