Prezentacja I Objaśnienie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Programowanie w PMC.
Advertisements

Marcin Piotrowski. Najpopularniejszymi darmowymi przeglądarkami są Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Podstawy informatyki Rekurencja i rekurencja Grupa: 1A
Programowanie w języku Visual Basic
Jak pisać pracę dyplomową?
Poznajemy edytor tekstu Word
Tworzymy GAZETKĘ SZKOLNĄ w programie Publisher
Poznajemy klawiaturę Opracował Piotr Krupa.
AMBER. CEL -Podbicie jak największej ilości zamków i wiosek -Obronienie swojego zamku przed sąsiadami.
Tajemnice klawiatury Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Poznaj bliżej program Microsoft Office Word 2007
Wskazówki dotyczące pisania tekstów
Podstawy Programowania
Różne obiekty w prezentacji oraz łącza.
Programowanie strukturalne i obiektowe
Jak stworzyć infografikę ?
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
TWORZYMY PIERWSZĄ PREZENTACJĘ
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Fraktale w Gimp’ie 2.6 Czyli taka grafika jak w tle
Farseer Physics Engine. Farseer Physics Engine jest silnikiem fizycznym napisanym dla platformy.NET. Został on zainspirowany przez silnik Box2D znany.
Pierwsze kroki w edytorze tekstu
Temat 2: Edytory HTML.
DZIEŁ Z KATALOGU PUBLIKACJI
Tytuł:Poradnik do programu PowerPoint?
Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
Formatowanie tekstu w Microsoft Word
Zajęcia I Organizacja zajęć Rejestracja i uruchamianie makr
Ms Access Formularze i raporty Marzena Nowakowska KIS, WZiMK, PŚk
Przygotowanie elementów grafiki do tworzenia stron WWW
Projektowanie stron WWW
! FUNTIAGO.COM Funismoney. FUNTIAGO OD KUCHNI CZYLI KRÓTKO O KONCEPCJI SYSTEMU.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Poznajemy klawiaturę Przygotowała: Barbara Tomkowiak.
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Visual Basic w Excelu - podstawy
Temat 1: Ogólne cechy języka PHP
Obróbka obrazu w komputerze
Andrzej Majkowski 1 informatyka +. 2 Telefon komórkowy „uczy się”. Metoda słownikowa T9 Paweł Perekietka.
Multimedialny podręcznik prezentujący narzędzia zarządzania wymaganiami Rational RequistePro i Rational SoDa Tomasz Dąbrowski Krzysztof Szczech.
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Powtórzenie wiadomości z C++ Robert Nowak.
PHP Operacje na ciągach znaków Damian Urbańczyk. Zabezpieczanie tekstów Pewne dane muszą być przechowywane w taki sposób, aby nie mogły się do nich dostać.
Opracowały: Katarzyna Celarek V b Natalia Celarek V a.
Władcy Móch Wzorzec flyweight. Problem Mamy dużo bardzo podobnych obiektów Obiekty mają w dużej części podobny stan Obiekty stanu mogą być ciężkie.
Czym jest Samopisak ? Samopisak to najwyższej jakości długopis, który został stworzony z myślą o ułatwieniu problemu pisania dla uczniów, urzędników,nauczycieli.
PROJEKT „AKCJA INFORMACJA” WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, DZIAŁANIE 9.1 PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ.
Korespondencja seryjna jest funkcją, która umożliwia nam stworzenie dokumentu, który zawiera ten sam typ informacji, lecz dla każdego adresata zawiera.
WITAM. Dziś poznacie kilka dodatkowych opcji, jakie posiada Microsoft Word z pakietu Office Zapraszam do Prezentacji.
Podstawowe zadania w programie Excel 2010 Klasa 2 TOR.
Przewodnik Wyszukiwanie eKsiążek EBSCO.
Dominik Benduski Michał Mandecki Podstawy Visual Basic w Excelu.
(KODU)JEMY! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Archiwum Prac Dyplomowych Czynności wykonywane przez studentów
Wprowadzenie do zmiennych
Schemat przykładowej lekcji, podczas której uczniowie samodzielnie wykonali program – „horoskop”. Nauczyciel: Anna Noworzyn.
AMBER.
ROBOTYKA - NAUKA PROGRAMOWANIA KODOWANIE PRZEZ RYSOWANIE
Obróbka obrazu w komputerze
Podstawy tworzenia skryptów
Bezpieczny przedszkolak na drodze
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Operacje na ciągach znaków
Program PowerPoint — Zapraszamy!
N Dostosuj ten transparent, wpisując własną wiadomość. Zaznacz literę i dodaj własny tekst. Używaj jednego znaku na slajd.
Poznajemy edytor tekstu Word
MOJE INFORMATYCZNE OSIĄGNIĘCIA
G Dostosuj ten transparent, wpisując własną wiadomość. Zaznacz literę i dodaj własny tekst. Używaj jednego znaku na slajd.
Zapis prezentacji:

Prezentacja I Objaśnienie 2017-03-28 Prezentacja I Objaśnienie Slajd 1 Autor: Krzysztof Wyka

Co To Jest CeeBot? Autor: Krzysztof Wyka Slajd 2 Ceebot to aplikacja, która przy okazji rozrywki, uczy programowania w C++ oraz JAVA. Program jest dziełem studia Epsitec, które stworzyło wychwalaną pozycję Colobot. Dzięki Ceebot-owi, można szybko przyswoić sobie potrzebną wiedzę związaną z pisaniem użytecznych programów. Ułożony na potrzeby Ceebota język, wprowadza rozwiązania wykorzystywane w profesjonalnych środowiskach programowania jak C++, C# czy Java. Aplikacja uczy składni, a następnie wprowadza takie pojęcia, jak: zmienne, pętle, warunki, funkcje, klasy obiekty.  Slajd 2 Autor: Krzysztof Wyka

Jak Grać? Autor: Krzysztof Wyka Slajd 3 W grze nie używamy typowych znaków typu WSAD, lub strzałek. Gra nawet nie daje nam dostępu do przechodzenia misji chodząc po mapie itd.. Aby zacząć grę wystarczy nam tylko klawiatura i umiejętność czytania ze zrozumieniem, bo to w programowaniu jest najczęściej wykorzystywane. Warto również wspomnieć że, aby zająć się rozgrywką wcale nie trzeba posiadać jakiś dużych umiejętności, jak w innych grach. Slajd 3 Autor: Krzysztof Wyka

Rozgrywka- Krok po kroku Slajd 4 Autor: Krzysztof Wyka

Krok 1 – Przeczytaj instrukcje Slajd 5 Autor: Krzysztof Wyka

Krok 2 – Wybierz robota do zaprogramowania Wskazówka! Aby wybrać robota do zaprogramowania kliknij na niego PPM Slajd 6 Autor: Krzysztof Wyka

Krok 3 – Programowanie robota Aby zaprogramować robota wybierz ,a następnie w edytorze programu napisz skrypt, którym ma się posługiwać robot. Wskazówka! Aby napisać skrypt, którym ma się posłużyć nasz robot użyj informacji z kroku 1. Slajd 7 Autor: Krzysztof Wyka

Krok 4 – Uruchamianie skryptu Aby uruchomić skrypt naszego robota zatwierdź okno edytora tekstu klikając ok. A następnie uruchom nasz skrypt klikając Slajd 8 Autor: Krzysztof Wyka

Krok 5 – Ostatnie poprawki Jeżeli robot nie wykonał oczekiwanego efektu należy odnowa przeanalizować nas skrypt. A jeżeli wszystko przebiegło prawidłowo ukaże ci się coś takiego. Slajd 9 Autor: Krzysztof Wyka

Koniec! A teraz zapraszam do Gameplay’a z gry :D Autor: Krzysztof Wyka Slajd 10 Autor: Krzysztof Wyka