Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Drawsku Pomorskim ID grupy: 98/11_P_G1 Kompetencja: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Temat projektowy:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Advertisements

Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr2 Gimnazjum nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce. ID grupy: 96/78_MP_G2 Opiekun: Lija Grosz. Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE Gimnazjum Nr 43 w Szczecinie ID grupy: 98/38_MF_G2
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
1.
„Zbiory, relacje, funkcje”
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Polanowie im. Noblistów Polskich ID grupy: 98/49_MF_G1 Kompetencja: Fizyka i matematyka Temat.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Gimnazjum im. Mieszka I w Cedyni ID grupy: 98_10_G1 Kompetencja: Matematyczno - fizyczna Temat projektowy: Ciekawa optyka Semestr/rok.
Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Poznaniu ID grupy: 98/62_MF_G2 Opiekun Aneta Waszkowiak Kompetencja: matematyczno- fizyczna.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ID grupy: 96/20 MP GR 2
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Problemy rynku pracy..
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Program operacyjny Kapitał Ludzki Człowiek- najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Program Operacyjny kapitał Ludzki
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie ID grupy: 97_75_p_G2
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane Informacyjne Nazwa szkoły:
Prezentacja uczniowskiej grupy projektowej
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Program Operacyjny kapitał Ludzki CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt,, Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT!!!” jest.
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Lichnowach ID grupy:
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Zapis prezentacji:

Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Drawsku Pomorskim ID grupy: 98/11_P_G1 Kompetencja: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Temat projektowy: Branding, czyli świadome tworzenie marki Semestr/rok szkolny: semestr trzeci/rok szkolny 2010/2011

GŁÓWNE CELE PROJEKTU: Kształcenie umiejętności samodzielnego korzystania z różnych źródeł informacji, gromadzenie i przetwarzanie zdobytych informacji. Rozwijanie własnych zainteresowań. Samokształcenie. Wyrabianie odpowiedzialności za pracę własną i całej grupy. Rozwijanie umiejętności planowania i rozliczania wspólnych działań. Nabywanie umiejętności przekonywania członków grupy do proponowanych rozwiązań w celu wspólnej realizacji planowanych działań. Przewidywanie trudności w realizacji projektu i radzenia sobie z nim.

Branding

DLACZEGO „BRANDING” ? Do wyboru tematu „Branding”, czyli świadome tworzenie marki”, zachęciła nas Pani Sylwia Bąk, która przyjechała do nas na wykład z Uniwersytetu Szczecińskiego. To ona wytłumaczyła nam na czym „Branding” polega. Ten temat nie należy do łatwych. Podjęliśmy próbę…

PLANOWANE DZIAŁANIA: Zaprojektowanie nowych identyfikatorów dla uczniów Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Drawsku Pom. Zaproponowanie pomysłów na identyfikator na najbliższym spotkaniu Samorządu Uczniowskiego. Nakręcenie reklamy promującej Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Drawsku Pom. Prezentacja reklamy w klasach. Stworzenie logo dla Miejsko-Ludowego Klubu Sportowego LIDER .

CZĘŚĆ OPISOWA: BRANDING odnosi się do trzech pojęć: I. Budowanie świadomości marki  Technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej marki. Najczęściej stosowane metody budowania świadomości marki to dobór odpowiedniej nazwy marki, logo, hasła reklamowanego, adresu strony internetowego, ogólnego wzoru wyglądu oraz przekazu materiałów reklamowych.

II. Personal branding  Strategia marketingowa inwestowania w budowanie reputacji i zwiększania swej wartości na rynku pracy za pomocą specjalistów ds. wizerunku. Personal branding rozpowszechniony jest szczególnie w anglosaskiej tradycji biznesu i budowania wizerunku (zarządzanie osobą jako marką). Strategia personal branding stosowana jest przez osoby publiczne – polityków, dziennikarzy, aktorów, sportowców, ludzi nauki, menedżerów.

III. Employer Branding, czyli budowanie marki pracodawcy, stanowi jedną z możliwych odpowiedzi na wyzwania zmieniającego się rynku pracy, w którym coraz silniejszą pozycję posiadają pracownicy. W przypadku marki pracodawcy wychodzimy z założenia, iż w taki sam sposób, jak marki skierowane do klientów budować możemy markę organizacji jako pracodawcy. Marka pracodawcy (ang. employer brand) to pakiet funkcjonalnych, ekonomicznych i psychologicznych korzyści wypływających z sytuacji zatrudnienia i powiązanych z daną organizacją – pracodawcą.  

"Świat biznesu zdaje sobie sprawę, jak wielkim kapitałem jest dobra marka kraju. Profesjonalne skojarzenie produktu z uznaną i cenioną marką narodową pochodzenia jest warunkiem wykorzystania tego kapitału. Stąd, gwarancją sukcesu gospodarczego kraju i społeczeństwa, jest profesjonalna promocja, budująca jego dobrą markę w skali globalnej" – mówi Jan Mazurek, Główny Analityk Inwestors TFI. Jan Mazurek, Investors TFI

Erich Joachimsthaler oraz David A Erich Joachimsthaler oraz David A. Aaker wypracowali cztery główne strategie budowania architektury marki, z których korzystają polski oraz zagraniczne oddziały międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge. Strategie te prezentuje poniższy wykres:

NASZE DZIAŁANIA: Na temat brandingu wiedzieliśmy niewiele. Po wielu dyskusjach postanowiliśmy zająć się tylko tą dziedziną, gdzie branding odnosi się do budowania świadomości marki .

Pierwszym naszym działaniem było zaprojektowanie nowych identyfikatorów dla uczniów Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Drawsku Pom. Utworzyliśmy identyfikatory osobno dla klas I, II, III gimnazjum. A oto przykłady:

Naszym następnym krokiem było spotkanie z panią dyrektor Barbarą Sarafin, która zaakceptowała nasz pomysł. Jednocześnie pani dyrektor zaproponowała nam pokazanie naszych zaprojektowanych identyfikatorów na najbliższym spotkaniu Samorządu Uczniowskiego. Spotkanie to miało na celu wybór trzech najfajniejszych identyfikatorów spośród wszystkich pomysłów.

Na spotkaniu z Samorządem Uczniowskim pokazaliśmy nasze identyfikatory Na spotkaniu z Samorządem Uczniowskim pokazaliśmy nasze identyfikatory. Sugestie były różne ale udało nam się wybrać te, które będą funkcjonowały od września 2011r. Dodatkowo napisaliśmy - z pomocą pani Ewy Kowalik (sekretarz naszej szkoły) pismo to Rady Rodziców na sfinansowanie tuszu oraz papieru wizytówkowego na identyfikatory.

Najważniejsze miejsca w naszej szkole. Ponieważ we wcześniejszym projekcie udało nam się nakręcić krótki filmik ekologiczny (wygraliśmy pracownię multimedialna dla szkoły), chcieliśmy spróbować naszych sił w nakręceniu reklamy promującej Gimnazjum i m. Adama Mickiewicza w Drawsku Pom. Nasze dzieło można było obejrzeć podczas prezentacji multimedialnej na lekcjach naszego opiekuna. Najważniejsze miejsca w naszej szkole. NASZ PATRON

Najważniejsze zdjęcia promujące gimnazjum Gimnazjum im. A. Mickiewicza w Drawsku Pom.

SZKOLNY SKLEPIK – TU MOŻESZ KUPIĆ WSZYSTKO

Uczniowie klas III gimnazjum z racji tego, że są najstarsi, najbardziej odpowiedzialni mają możliwość korzystania z szafeczek – dzięki czemu nie muszą dźwigać ciężkich podręczników.

Nasza szkoła ma bardzo dużo osiągnięć, także i sportowych

Zapraszamy

Bardzo się ucieszyliśmy, gdy pan Piotr Karmelita i Mirosław Małecki (nauczyciele wychowania fizycznego oraz założyciele klubu sportowego) zwrócili się do nas o pomoc - stworzenie logo dla Miejsko-Ludowego Klubu Sportowego LIDER . Było to ogromne wyzwanie, gdyż mieliśmy mało czasu, ale znowu się nam udało. Poniżej przedstawiamy propozycje.

MIEJSKO – LUDOWY UCZNIOWSKI Logo Klubu Sportowego zostało wybrane na spotkaniu organizacyjnym przez rodziców uczniów należących do tego klubu. MIEJSKO – LUDOWY UCZNIOWSKI KLUB SPORTOWY "LIDER"

Kolejnym naszym zadaniem było stworzenie zaproszeń dla Burmistrza Miasta i Gminy w Drawsku Pomorskim oraz rodziców uczniów należących do Klubu Sportowego.

WNIOSKI: Nasuwają się nam następujące wnioski: Myślimy, że utworzenie identyfikatorów dla wszystkich klas gimnazjum spowoduje, że nasi gimnazjaliści zostaną „zidentyfikowani” jako uczniowie Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Drawsku Pomorskim. Uczniowie poszczególnych klas będą mieć różne identyfikatory tj. osobno klasy I, II i III. Dzięki temu nauczyciel będzie wiedzieli, do której klasy dany uczeń uczęszcza. Na identyfikatorach będzie również istniała informacja o pełnionej funkcji szkolnej tj. o gospodarzu klasy, zastępy gospodarza, skarbniku i łączniku bibliotecznym oraz samorządzie uczniowskim. Stworzenie reklamy miało ukazać uczniom, jaką mamy fajną szkołę, gdzie znajdują się ciekawe miejsca nie tylko do nauki. A kiedy będą kończyć gimnazjum, żeby w pamięci utkwiły im miłe wspomnienia. Utworzenie logo MLUKS Lider miało wywoływać odpowiednie skojarzenia.

Bibliografia: www.wikipedia.org www.wyborcza.biz www.egospodarka.pl www.infolinia.org