W latach 2012-2013 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III finansowanego z.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Uczniowie online w Zespole Szkół w Ropicy Polskiej.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW
Szkolenie dla realizatorów programu edukacyjnego: RADOSNY UŚMIECH, RADOSNA PRZYSZŁOŚĆ.
„Dajmy dzieciom skrzydła
EDUKACJA BEZ GRANIC – KOŁO PLASTYCZNE – ORIGAMI Bogumiła Ślęczka
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Kolorowanie czarno-białych zdjęć w przestrzeni barw CMYK
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
Szkoła Odkrywania Talentów
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W PRZEBIECZANACH
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
„Wolontariat na rzecz aktywności obywatelskiej”
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
„Szkolne Centrum Nauki”
Drodzy Rodzice! Nie będziemy udowadniać, że jesteśmy najlepsi… Jesteśmy jedyni!!!
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKOŁA W MIEŚCIE OTWARTA KONCEPCJA REALIZACJI PROJEKTU Szkoła Podstawowa Nr 80 im. Tysiąclecia Wrocławia Wrocław12 kwietnia 2012 r.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
1.
Szkołą Odkrywców Talentów
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE W LINOWIE
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Innowacja pedagogiczna „Uczę się przez ruch, dotyk i rytm”
Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Promniku
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
„ Nasze dzieci 6 letnie w I klasie” Rada Rodziców przy Zespole Szkół w Grzechyni.
Na zajęciach z matematyki umiejętnie rozwijamy swoje zdolności logicznego myślenia, argumentacji, jak również ćwiczymy sprawność stosowania poznanych.
Po co kurczakowi jajko?.
KÓŁKO PLASTYCZNE „AKWARELKI” ROK SZKOLNY 2014/2015.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży
Sześciolatek w Szkole Podstawowej nr 40 w Lublinie.
„Koło Młodych Odkrywców”
Regionalizm poprzez emocjonalny kontakt z „małą ojczyzną” pozwala zbliżać to co nasze i małe, ku temu, co wielkie...” (ks. Janusz St. Pasierb)
Publiczna Szko ł a Podstawowa nr 6 z Oddzia ł ami Integracyjnym im. Or ł a Bia ł ego ul. Paderewskiego 36 tel –
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
„KAŻDY MOŻE BYĆ ARTYSTĄ - MAŁE ORIGAMI” Opracowała: mgr Marta Gozdek
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Świetlica – czas zabawy !
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Zapis prezentacji:

W latach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Szkole Podstawowej im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie realizowany był projekt Dobrze-lepiej-najlepiej. Jednym z zadań projektu było rozwijanie uczniowskich talentów, a możliwe to było dzięki następującym zajęciom: - Koło Młody naukowiec (celem zajęć było rozwijanie uzdolnień w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz poznawanie otaczającego świata poprzez obserwację i eksperymenty). - Zajęcia plastyczno - techniczne (celem zajęć było kształcenie uzdolnień plastyczno- technicznych poprzez zapoznanie uczniów z różnymi technikami plastycznymi oraz rozwijanie ich aktywności twórczej). - Koło dziennikarskie Kącik Malucha (celem zajęć było rozwijanie zdolności językowych poprzez kształtowanie umiejętności wypowiadania się w małych formach literackich oraz zwracanie uwagi na dbałość o kulturę języka). A tak okiem fotoreportera wyglądały zajęcia:

To my – zespół redakcyjny Kącika Malucha w komplecie!

Czy na pewno wszystko dobrze? Sprawdźmy jeszcze raz.

Jeszcze tylko zrobimy zdjęcie i … Ojej! To chyba raczej nam zrobili zdjęcie! Ale co tam!

Ojej, ile tu różności! Pokaż, co to takiego?

Słoiki są, kamienie też. I co dalej?

Ojej! Ile tu baniek! Może zrobimy pranie?

Kwiatku ileż można czekać? Przecież miałeś się zabarwić na niebiesko!

Ostrożnie, bo boję się, że to za chwilę wybuchnie!

… wszystko jasne! Okazało się, że oliwa zawsze na wierzch wypływa.

Jeszcze tylko kropelka wody i wszystko będzie jasne!

Przedyskutujmy to jeszcze raz!

Zgadnijcie, kim jesteśmy?

Czy to na pewno da się zrobić z papieru toaletowego?

Kto piękniejszy: jesienne bukiety, czy my?

Motać tę wełnę, czy nie motać? – oto jest pytanie!

Jeszcze tylko jedno pociągnięcie pędzlem i …choinka gotowa.

Tyle tych kolorów! A ja muszę tylko jeden wybrać!

Kręcę, kręcę i kręcę tę bibułę, a końca nie widać.

Ciekawe, czyja pisanka będzie najpiękniejsza?

Trochę dziwne te pędzle. Ale nawet fajnie się nimi maluje.

Ależ tu się zrobiło owocowo!

I kto się piękniej uśmiecha: my, czy warzywa?