Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Analiza SWOT… a po co mi to? (cz.2)
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Analiza SWOT… a po co mi to?
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Zakładam firmę … PODSUMOWANIE - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Faktury w 2014 roku - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Zakładam firmę … pierwsze kroki
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
opis projektu jednym zdaniem
Prawdy oczywiste Dobre praktyki w biznesie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Zakładam firmę … wybieram Biuro Rachunkowe - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Wszystko na temat faktur…
Prawdy oczywiste Delegacje Część 32
Biznesplan.
Biznes Plan – charakterystyka przedsięwzięcia
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Preferencyjne składki ZUS dla nowych przedsiębiorców - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Zakładam firmę … formalności - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Delegacje cz. 4 Delegacja przy umowie o dzieło lub zlecenie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Metody amortyzacji Część 39
Prawdy oczywiste Prezenty dla kontrahentów - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Zmiany w podatkach od kwietnia 2014 r. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Delegacje cz.2 - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Delegacje cz.3 Zagraniczne podróże służbowe - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Sprzedaż zgodnie z ustawą o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Zwolnienie z VAT na fakturze
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Prawdy oczywiste Część 40
Prawdy oczywiste Dodatkowy dzień wolny za święto przypadające w sobotę - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Towary przeterminowane w księdze rachunkowej - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Zaległy urlop – co z nim zrobić? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Urlop wypoczynkowy Część 52
Prawdy oczywiste Niedroga siedziba dla firmy - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Urlop macierzyński i rodzicielski
Prawdy oczywiste Amortyzacja środków trwałych cz. 2 - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Regulamin sklepu internetowego - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Podatek i składki ZUS od świadczeń przyznanych z ZFŚS na letni wypoczynek - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Nota księgowa jako dokument rozliczeniowy firmy
Prawdy oczywiste Prawa i obowiązki blogera - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Kto będzie zmuszony do prowadzenia ksiąg rachunkowych w 2015 r.? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Odsetki podatkowe - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Ekwiwalent pieniężny za niewykorzystany urlop - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Użytkowanie wieczyste
Prawdy oczywiste Amortyzacja środków trwałych - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Prawdy oczywiste Składki ZUS od wynagrodzenia wypłacanego za okres niezdolności do pracy - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Mały podatnik PIT i CIT w 2015 roku - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Polityka Nowej Szansy - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Inwentaryzacja środków pieniężnych w kasie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Opłaty za radioodbiorniki i telewizory w firmie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Zmiany przy zakładaniu spółki cywilnej - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Analiza i kontrola kosztów w rachunku zysków i strat
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy Prawdy oczywiste Część 22 Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl

Streszczenie W tej części „Prawd oczywistych Finite” skupimy się na określeniu celów krótkoterminowych i długoterminowych. A także przyjrzymy się bliżej zagadnieniom marketingowym, takim jak: produkt, cena, produkcja i dystrybucja, charakterystyka odbiorców i kontrahentów.      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl

Jak zdefiniować metodą S.M.A.R.T.? Polską odmianą metody S.M.A.R.T jest skrót WARTO, który jest prostszy do zapamiętania i jednoznaczny. Zgodnie z założeniami WARTO, formułowane przez nas cele powinny być: W - wartościowe, czyli przynosić wymierne korzyści , A - ambitne, być wyzwaniem dla pracowników i szefostwa, R - realne, a jednak możliwe do wykonania w chwili obecnej, T - terminowe, muszą mieć określony czas realizacji, O - wymierne, czyli możliwe do określenia ilościowo.      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl

Cele krótko i długoterminowe Na potrzeby przygotowania biznes plany najlepiej cele strategiczne podzielić na dwie grupy: cele krótkoterminowe – których czas realizacji jest określony w przedziale od najbliższych trzech miesięcy do maksymalnie roku, cele długoterminowe – dla których termin realizacji znajduje się w przedziale od dwóch do pięciu lat. Aby skutecznego formułować cele długoterminowe, warto określić wizję przedsiębiorstwa, która ma pokazywać, gdzie chcesz być za kilka lat. Po określeniu wizji można przystąpić do określenia celów, które stanowią pomysły na zrealizowanie wizji.      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl

Plan marketingowy W tej części biznesplanu musimy przedstawić sposób, w jaki zamierzamy zarabiać, określając: co?, komu? i w jaki sposób będziemy sprzedawać. Strategię marketingową należy przygotować na podstawie wiarygodnych danych o: docelowym rynku, klientach, konkurencji, kontrahentach firmy.      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl

Wybór strategii Wybór danej strategii i jej celowość powinniśmy uzasadnić konkretnymi, merytorycznymi argumentami w oparciu o koncepcję 4P: Produkt (PRODUCT) Cena (PRICE) strategia(polityka) cenowa, koszt jednostkowy produktu / usługi, cena u konkurencji, rabaty, obecny i prognozowany udział w rynku      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl

Wybór strategii – c.d. Dystrybucja (PLACE) strategia sprzedaży i dystrybucji, opis wykorzystywanych kanałów dystrybucji , partnerzy handlowi (zawarte umowy, zamówienia) , formy płatności Usługi posprzedażowe i serwis      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl

Wybór strategii – c.d. Promocja i reklama (PROMOTION) formy reklamy i promocji , sposoby dotarcia do klienta (ulotki, foldery, billboardy, prasa, internet, radio, telewizja) , budżet reklamowy (jaki procent od dochodu będzie przeznaczany na reklamę) przeprowadzone i planowane kampanie reklamowe, PR (Public Relations) –sposoby kreowania pozytywnego wizerunku firmy.      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl

… ciąg dalszy nastąpi ;) W razie problemów z prowadzeniem księgowości, niezadowolenia z obecnej obsługi lub planowaniem założenia nowej działalności zachęcamy do kontaktu z nami: POLECAMY: ACCOUNT Kancelaria Rachunkowa ul. Warowna 1 lok.3, 02-654 Warszawa tel. kom.: 535 513 733, tel.: 22 493 08 67 m.sagala@ksiegi.com, www.ksiegi.com      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl

http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl Dziękujemy za uwagę! Biuro Rachunkowe FINITE INFOLINIA: 801 007 196 ul. Przejazd 6/67 | 02-654 Warszawa| tel. 22 266 86 44 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl      - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196 http://www.finite.pl | e-mail: kontakt@finite.pl