Ferie w Korbielowie 6-11 lutego 2005. Kiedy piękna, otaczająca nas przyroda budziła się do życia........my też powoli otwieraliśmy nasze oczy;).....i.....

CALINECZKA.

Spływ studencki pod wodzą x. Janusza Kopczyńskiego Krutynia –
Odpręż się i podziwiaj ŻYCIE : PROSTE I WSPANIAŁE,
WYCIECZKA-BAŁTÓW I GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (20 V 2009 r.)
Wyjazd do Sromowiec 2007r. Cudowne chwile spędzone w gronie najbliższych osób z klasy... Mnóstwo wspomnień, które nigdy nie odejdą... Mnóstwo cudownych.
ZIELONA LIGA ODKRYWAMY CZYSTĄ POLSKĘ W Zembrzycach.
Fragmenty z książki „Dobrego dnia”
(zasłyszane w puszczy) Bajka pierwsza: - Stój głupia cipo! Idzie Czerwony Kapturek przez las, aż tu nagle wyskakuje wilk i woła: - Stój głupia cipo!
kolorowe, słoneczne elewacje … … i drzwi, …
Śpiewnik harcerski.
Boże Narodzenie 2004 Jak co roku w Wigilię, późnym wieczorem spotkaliśmy się na spotkaniu opłatkowym naszej wspólnoty oazowej.
MIKOŁAJ Święty Mikołaj, choć mieszka w niebie, schodzi raz w roku na naszą ziemię grudnia 2004r. odwiedził Scholę, ministrantów oraz naszą wspólnotę...
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Gdy się rodziłeś, płakałeś, Gdy się rodziłeś, płakałeś, wszyscy się z Ciebie śmiali, żyj tak, abyś umierając żyj tak, abyś umierając Ty się śmiał a inni.
Przyjazd do Barnstaple, przejazd samochodem wraz z Dawidem, Emmą, Lucy do domu Emmy, zapoznanie z naszymi partnerkami, szybkie poznanie miasta, sklepów.
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Katarzyna Pietrzyk Piątek Tego dnia 22 osobowa grupa z Polski dotarła do Barnstaple. Wszyscy musieliśmy wstać wcześnie rano, jednak nikomu.
Góry lodowe w Antarktyce mają czasami prążki, utworzone się z kolejnych warstw śniegu, które w zachowały się w różny sposób w zależności od temperatury,
7 Drużyna Harcerska „Dragon”
OBÓZ NAUKOWY „POPRZEZ DZIAŁANIE DO WIEDZY”
14 Poznańska Drużyna Harcerska
Gdzie jest wiosna? Autorzy projektu: Uczniowie klasy II
Kliknij myszą by kontynuować Mężczyzna, wiek 92 lata, drobny, o szlachetnym wyglądzie, dobrze ubrany i starannie ogolony, o porządnie uczesanych włosach,
Zielona Góra to My!!! IV SP Piastowska 9. To ja Dominika. Lubię chodzić na spacery z babcią. Najbardziej podoba mi się park Piastowski i tam, gdzie mieszkam,
OBÓZ SPORTOWY W ZAKOPANEM – SPRAWOZDANIE.
Szkoła w ruchu -Ćwiczyć każdy może. Na początku lutego uczniowie z naszej szkoły mieli możliwość skorzystania z nauki jazdy na nartach w ramach zajęć
FERIE W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
Aby uwiarygodnić informacje, które znaleźliśmy w prasie, książkach czy internecie sami wsiedliśmy na rowery i wyruszyliśmy na wycieczkę rowerową. Wybraliśmy.
Narkotyki ? NIE ! Dziękuję !. „To było wiosną, byłem tam”
Dzień trzeci ( ). DATAPlanOpieka r Zajęcia lekcyjne wg podziału godzin I a - D.Hałoń I b – P.Bartnicka I c – W. Dziura I.
Przyjacielem lasu jest:
Dnia pańskiego 8 listopada królowa Biedronka zaprosiła swych poddanych do wspólnego śniadania. Na dworze królewskim niezwykłe poruszenie, ponieważ wszyscy.
Lasy w mojej okolicy!. Mieszkam w Nowym Dworze Bratiańskim – jest to niewielka wieś, niegdyś nazywana królewską. Znajduje się tu legendarna Góra „Pikówka”,
Dzień Zdrowego Śniadania Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu Klasa IV a.
NIE PŁACZCIE PO MNIE ZA WIELE …
Wybierz III LO : STRZAŁ W TRÓJKĘ! Trzymajmy formę, przyda się na lato!
Uczniom klasy 3 b Szko ł y Podstawowej im. Powsta ń ców Wielkopolskich w Wyrzysku.
Krasnal Niebyleco jak zwykle wstał bardzo wcześnie i przygotował pyszne śniadanie. Zrobił kakao i kanapki ze szpinakiem.
AUTOR ZUZANNA LIPIŃSKA
Wycieczka na Białą Górę Marcelina Góral. Odpoczynek Podczas wycieczki musieliśmy się zatrzymać by odpocząć.W tym czasie była to nasza najlepsza lekcja.
ŚNIADANIE DAJE MOC ! Akcja zorganizowana przez Publiczną Szkołę Podstawową w Krępnej.
OD TEGO WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO … 27 LISTOPADA 2008 R. UROCZYSTE OTWARCIE KLUBU SENIORA W RYMANIU.
„Doceńmy piękno natury”
FERIE ZIMOWE.
Bezpieczne ferie zimowe.
Co nas łączy, co nas różni?
Zakopane.
Mały Miś w świecie wielkiej literatury
PIESZA WYCIECZKA NA GÓRĘ „LIWOCZ”
Euroweek.
Rozpoczynamy Mszą św. w tej kaplicy w Czarnej Górze
WIGILIA 2016 GRUPA - SŁONECZKA.
Trasy narciarskie wokół Mogielicy
Bezpiecznie na nartach
PROJEKT PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
Stara mudrost Kliknij myszą by kontynuować.
Bezpieczne ferie 2017 Dagna Więckowska kl. V c.
Powiatu Stargardzkiego
Bezpieczne ferie zimowe
Wycieczka do Zakopanego – r. klasy V b, VI a, VI b
WYSTĘP Z OKAZJI DNIA BABCI I DZIADKA
Wycieczka rowerem po Krakowie Hubert Dziedzic 5c

Ferie w Korbielowie 6-11 lutego 2005

Kiedy piękna, otaczająca nas przyroda budziła się do życia my też powoli otwieraliśmy nasze oczy;).....i.....

...każdy dzień rozpoczynaliśmy wspólną Mszą św. i jutrznią.

Po śniadaniu zabiera- liśmy nasze nartki -> i ruszaliśmy na stok (a tu obmyślamy najlepsze trasy;) ->

...po chwili łapania promieni słonecznych wreszcie ruszaliśmy na wyciąg.... (ten akurat jechał w górę;)....

W czasie jazdy mieliśmy oczy szeroko otwarte......

...i podziwialiśmy......cudowne widoki

Na górze czasem bardzo wiało tak, że czasem musieliśmy np.... ratować latające rękawiczki;)

A po powrocie z Pilska.... (i obiedzie.....).... odpoczywaliśmy w.... kuchni albo ćwiczyliśmy nasz śpiew

Wszyscy wrócili zadowoleni i...wypoczęci:)......(w końcu o to przecież chodziło;).... Opracowała: K.Owsianka, Zdjęcia: R.Owsianka